Kova odotus, että joku kertoisi mitä siellä on höpötelty.
Tuolta voi itse kuunnella.
Kova odotus, että joku kertoisi mitä siellä on höpötelty.
Mä en saa tuota auki enkä löydä edes kyseistä podcastia Suplasta tuon sovelluksen kautta. Linkin kopsaamalla selaimesta löytyy.
Tuolta voi itse kuunnella.
Kapteenistosta oli myös loppuvaiheessa keskustelua. Siitä jäi jokseenkin sellainen fiilis, että JMJ on C ja ainakin Rambolle lyödään A rintaan. Ei siis mitään yllättävää.
En ylläty. Supla on... Sanonko mistä.Mä en saa tuota auki enkä löydä edes kyseistä podcastia Suplasta tuon sovelluksen kautta. Linkin kopsaamalla selaimesta löytyy.
Näin Pike tosiaan vähän vihjaili. Haluaa kapteenistoon erilaisuutta ja myös yhden nuoremman pelaajan. Määtän sijasta myös Erholtz voisi olla todennäköinen vaihtoehto.
Kurvi Ulvoo palannut kesätauolta Pitsiturnauksen erikoisjaksolla. Jaksossa mm. Pikkaraisen ja Lämsän haastattelut. Pikkaraiselta kuullaan kuulemma perustelut, miksi Palola on nostettu Hämeenahon tilalle ykköseen. Pitää koittaa keretä kuuntelemaan tänään jossain välissä.
No siinä ei paljon kuulemista ollut, koska peruste oli juuri se mitä täälläkin sanottiin: eihän sitä nyt vain voida olla kokeilematta, kun Palola ja JMJ ovat jo junnuissa pelanneet yhdessä, ja sitten Palolan maalikuninkuuskaudet jne. Ja nyt sitten Erholtz on ketjussa se uusi "pekkajormakka" (joka pelasi ketjussa kolmantena silloin 2013-2015 vuosina)Pikkaraiselta kuullaan kuulemma perustelut, miksi Palola on nostettu Hämeenahon tilalle ykköseen
Tähän voi kyllä aika hyvin kiteyttää koko podcastin, siis nimenomaan silloin kun mukana ei ole vierasta. Koko sisältö tuntuu perustuvan siihen, että yksi näistä muppet show'n hahmoista heittää kysymyksen ilmoille, johon muut mökeltävät kilpaa että "niin, vaikee sanoo, tiedä sitten". Vieraan ollessa mukana lähetyksessä on tekeminen heti parempaa.No siinä ei paljon kuulemista ollut
Tähän voi kyllä aika hyvin kiteyttää koko podcastin, siis nimenomaan silloin kun mukana ei ole vierasta. Koko sisältö tuntuu perustuvan siihen, että yksi näistä muppet show'n hahmoista heittää kysymyksen ilmoille, johon muut mökeltävät kilpaa että "niin, vaikee sanoo, tiedä sitten". Vieraan ollessa mukana lähetyksessä on tekeminen heti parempaa.
Piken haastattelu kokonaisuudessaan jatkoi samaa rataa, kun tähänkin asti. Antoi uskoa taas lisää, että Pike on pelaajalähtöinen valmentaja. Jokaisen pelaajan kanssa on palaveerattu 3-5 kertaa ja pelaajia pyritty auttamaan varsinkin henkisellä puolella.Mutta Pikkaraiselta ihan asialliset kommentit, nimesi uutta nousua hakevia pelaajia jne.
Uutta jaksoa pukkaa:
Kurvi ulvoo | Ässien entinen toimitusjohtaja kertoo, miksi piti suunsa kiinni kuusi pitkää vuotta
Ässien entinen toimitusjohtaja Mikael Lehtinen on Kurvi ulvoo -podcastin uusi vakiovieras.www.satakunnankansa.fi
Vieraana Mikael Lehtinen. Lehtinen on jatkossa myös vakiovieras podcastissa.
Lehtinen taisi olla itse myös yhdessä turhassa riskissä viime kaudella mukana, kun laskivat pudotuspelit pelaajabudjettiin tms."Tällä omistusrakenteella mielestäni Ässillä ei ole varaa ottaa turhia riskejä", toteaa Lehtinen, kun Oulun Kärpistä ja kiekon ulkopuolisesta kannattavasta bisneksestä puhuttiin.
Eiköhän omistuskuvio nyt mene eteenpäin ja kaikkiaan Ässien tulevaisuus näyttää nyt paljon paremmalta kuin vielä muutama kuukausi sitten.Lehtinen otti kantaa omistajakysymykseen. Sanoi, että aiemmin ry:ssä on jopa tukittu suita. Lehtisen kommentit puoltavat niitä tietoja, joidenka mukaan ry:ssä on jarruteltu omistajakuvioiden etenemistä. Saa nähdä nyt kun Virtasen Jaska on puikoissa, miten homma etenee.
Lehtinen sanoi myös yhden erittäin tärkein asian, jota olen itse aina miettinyt, ja itsekin nähnyt. Eli ylipäätään ry-muotoisen toiminnan ongelma on aina se, että pahimmillaan hallitukseen ei voida valita "parhaita", vaan sinne pitää ottaa ne jotka nyt satutaan saamaan. Tuon paremmin ei voi asiaa sanoa, varmaan täälläkin monella on kokemusta eri alojen erilaisesta yhdistysmuotoisesta toiminnasta. Itsellä ainakin on, ihan siis hallitustoimintaa myöten.. lisäksi on se mitä Ässienkin osalta on nähty ties miten pitkään, että sitten ry-muotoisessa toiminnassa jos missä alkaa se egojen törmäily yms. Ja näin ollen sellainen taustakuohunta ei rauhoitu missään vaiheessa, eihän tässä 2000-luvulla ole porilaisessa kiekkoilussakaan päästy varmaan edes yhtä kautta läpi ilman jotain hirveää draamaa/juonittelua/kaaosta kulisseissa (siihen nyt toki muitakin syitä kuin ry-muotoinen toiminta)Lehtinen otti kantaa omistajakysymykseen. Sanoi, että aiemmin ry:ssä on jopa tukittu suita. Lehtisen kommentit puoltavat niitä tietoja, joidenka mukaan ry:ssä on jarruteltu omistajakuvioiden etenemistä. Saa nähdä nyt kun Virtasen Jaska on puikoissa, miten homma etenee.
Vielälään ei voi kuin ihmetellä Vuorisen lausuntoa, että echl:stä ei löydy pelaajia meidän vaatimustasoon.
Eiköhän sieltä jouduta joku seppä hankkimaan, alkaa olemaan painetta myös fanien puolelta, jotka lopulta maksaa suuren osan koko sirkuksesta.Vuorinen on Jokereissa tottunut operoimaan 5x Ässien budjetilla, silloin ei tarvinnut viimeisiä euroja laskea, kun valitsi sopivia pelaajia agenttien listoilta.