Kirjoittelija
Jäsen
Ruutuhan on itse asiassa todella fiksu tyyppi kaukalon ulkopuolella.
Tämä väite perustuu mihin?
Ruutuhan on itse asiassa todella fiksu tyyppi kaukalon ulkopuolella.
Tuomio meni ihan hyvin. Itse ajattelin tuon videon nähtyäni, että 5 peliä tulee...
Ehkä se Ruutukin jo ensi kerralla saa päätettyä jonkun vastustajapelaajan uran.Niin ei osunut polveen kun Mustonen kerkesi hieman väistämään ja keventämään osumaa. Jalkojen asennon perusteella Taipalus haki selvästi osumaa polvella, ehkä se jo ensi kerralla osuu.
En tiedä/muista, että olisi tuollaista sanonut.
Tämä väite perustuu mihin?
Eikös se oo jonkin koulunki saanut loppuun käytyä? Eli kouluttautunut = varmasti tosi fiksu.Kyseessä on urbaani legenda joka on saanut alkunsa siitä että joku on nähnyt Ruudusta valokuvan silmälasit päässä. Siviilissä silmälasit = älykäs vaikutelma = siviilissä fiksu.
Eikös se oo jonkin koulunki saanut loppuun käytyä? Eli kouluttautunut = varmasti tosi fiksu.
Elinikäinen pelikielto olisi sopiva Ruudulle, räkii jäähyboxissa jotain 5-kymppistä naispuolista toimaria tämä älykkö. On se hurja.
Kuusi peliä. Luulen, että Jarkko oppii nyt läksynsä ja tällaista ei enää Rudilta nähdä. On kuitenkin fiksu kaveri siviilissä.
Elinikäinen pelikielto olisi sopiva Ruudulle, räkii jäähyboxissa jotain 5-kymppistä naispuolista toimaria tämä älykkö. On se hurja.
Itse en niin pahan pidä tuota, että taklaus tulee myöhässä. Olisin siitä antanut sen 2 minuuttisen, kyllä siellä kentällä pitää kiekottomanakin pitää pää yläällä.
Kyseisestä asiasta ei ole itsellä mitään hajua, mutta näin yleisesti, jos et ole vielä tähän päivään mennessä huomannut lienee jokaisella paikkakunnalla jäähyboksissa aina joku toimitsija..
Mistä se joku 5-kymppinen naispuolinen toimari oli saanut jäähyn?
Kyseisestä asiasta ei ole itsellä mitään hajua, mutta näin yleisesti, jos et ole vielä tähän päivään mennessä huomannut lienee jokaisella paikkakunnalla jäähyboksissa aina joku toimitsija..
Luuletko että jäähyllä oleva pelaaja tarkkailee itse kelloa ja avaa itse jäähyaition oven? Luuletko että jäähylle menevä pelaaja avaa itse jäöhyaition oven.
Kävisit peleissä.
Tosin haluaisin muistuttaa että Abidille tuossa Schisson päähänkohdistunut töytäisy oli hänen toinen rikkeensä. Siitä huolimatta Abid sai saman kovennetun rangaistuksen kuin Ruutu (kolmas rike tarkastelujaksolla) tai Sim Liivik (neljäs) aikaisemmin. Rikoksen uusija tarkoittaa siis pelaajaa joka tekee enemmän kuin yhden rikkeen ja asteikkoa ei ole olemassa. Se on aina ja ikuisesti kaksi peliä.On se tosiaan melko persoonallinen näkökanta, että Ramzi Abidin ja Jarkko Ruudun kaltaisille pelaajille pitäisi antaa vapaammat kädet oman pelityylinsä toteuttamiseen.
"Kurinpitoryhmä pitää rangaistusta koventavana seikkana taklauksen kohdistamista kiekottomaan pelaajaan, jolla ei enää taklaushetkellä ole syytä olettaa tulevansa taklatuksi. Kiekottoman pelaajan taklaaminen on törkeä ja jääkiekkoon kuulumaton teko ja osoittaa taklauksen suorittajassa vastustajan kunnioittamisen puutetta. Lisäksi taklattu pelaaja loukkaantui taklauksesta. Kurinpitoryhmä pitää Ruudun taklausta neljän ottelun arvoisena tekona".
"Pelikiellon kestoa harkitessaan kurinpitoryhmä on ottanut huomioon Abidin menettelyn moitittavuuden sekä Jääkiekon SM-liigan ja pelaajayhdistyksen 22.2.2013 tekemän linjauksen rangaistusten koventamisesta sekä tämän ajankohdan jälkeisen rangaistuskäytännön. Kurinpitoryhmä pitää Abidin täysin pelitilanteen ulkopuolella tapahtuvaa tahallista kiekottoman pelaajan päähän kohdistuvaa taklausta tahallisena ja vaarallisena, jonka seurauksena taklattava ei kuitenkaan loukkaannu, kuuden ottelun arvoisena tekona."
...Ruudun taklauksessa loukkaantumismahdollisuus on aivan eri luokkaa kuin Abidin suupaisussa. Siitä huolimatta kurinpitäjä on sanonut että Ramzi Abidin teko on tämänkauden törkein tähän asti.
Ruudun ja Liivikin saamat pelikiellot ovat osoittaneet kirkkaasti sen että Abidin tapauksessa niin medialta kuin kurinpitäjältäkin lähti mopo täysin käsistä.
Selvästi pelin päättymisen jälkeen? Lainaus kurinpitopäätöksestä:Niin kauan kuin puhut Abidin kohdalla suupaisusta, keskustelu on turhaa. Kyse on tahallisesta, päähän kohdistuneesta taklauksesta, ei suupaisusta. Ja kyseinen taklaus tapahtuu selkeästi pelin päättymisen jälkeen, mikä korottaa sen kaksi peliä Abidin rangaistusta Ruutuun verrattuna.
"Tilanne näkyy ottelun videotallenteelta. Videotallenteelta tehtyjen havaintojen mukaan tilanteessa HPK ja JYPin pelaajat kamppailevat irtokiekosta HPK puolustusalueen laidan lähellä samalla kun HPK:n Craig Schira on paikallaan noin B-aloituspisteiden välissä. Noin puoli sekuntia ottelusummerin alettua soimaan JYPin Abid luistelee Schira ohi ja taklaa tätä olkapäällä päähän."
Onhan tuo Tadas Kumeliauskasin kurinpitopäätös jo nyt aivan humoristinen. Ensin päätöksen perusteluissa kerrotaan: "koska Paakkolanvaara loukkaantuu tilanteessa, Kumeliauskasin tulee määrätä kontaktista ottelurangaistus.
...Puoli sekuntia...