Eli mielestäsi siis oli epäoikeudenmukaista, että semir sai 18 ja salmi vain 12 peliä pannaa? Toisille tulee tärähdyksiä helpommin kun toiselle. Ja se on faktaa.
En aivan ymmärtänyt tuota sinun kommenttisi alkua, mutta minun näkemykseni tilanteista Salmi vs. Ben-Amor on se, että Salmen teko ei ollut puoliksikaan niin raju, kuin Semirin, eikä yhtään iskua lyöty kasvoihin tai päähän, eikä lopputuloskaan ollut niin paha, eli olisin itse antanut Salmelle ehkä puolet Semirin pannasta, niin että luvut olisivat olleet 10 ja 20. Ei siis suurta eroa nykyiseen.
Toisille toki tulee helpommin aivotärähdyksiä, kuin toisille, mutta kun suorittaa vaarallisen teon kaukalossa, silloin on astunuut ulos siltä alueelta, millä ajatellaan vaan tekoa. Jos taklaat kaveria numeroista laitaan, niin silloin olet aiheuttanut tälle vaaran, jolloin olet vastuussa seurauksista. Mun mielestä todella oikeustajun mukaisia. Tottakai törkeistä yrityksistä pitää myös rangaista. Se ei estä tietenkään millään tavalla antamasta myös seurauksista lisää kakkua. Se mikä selkeästi tässä sua kiristää on näkemys siitä, mikä on törkeää ja mikä ei.
"Ottaa taklauksen vastaan"...siis mitä vittua? Tuo on kamppailutilanne, jossa köykäisempää kaveria vietiin nähdyin seurauksin.
No katsoppa video ja kerro, että mitä mielestäsi Timonen tilanteessa tekee, kun Marjamäen kyynärpää tätä kuuppaan osuu. 1.Kamppailee kiekosta 2.Kiilaa/taklaa Marjamäkeä 3.on jo aiemmin ollut kontaktitilanteessa ja nyt vääntää Marjamäen kanssa?