Kuninkaalliset – muinaisjäännös?

  • 4 938
  • 37

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Eikä kaikki syövät ole täysin tuomioita onneksi. Kuningaskin kun sanoo palaavansa täyteen julkiseen työhönsä, toivottavasti etenee juuri noin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Prinssi William ja prinsessa Catherine. Ei huonot vaihtoehdot monarkian johdolle.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vetää jotenkin vaikeaksi, miksi Catherinenkin kohdalla on haluttu arvailla vaikka mitä. Salaliitoissa Williamilla on toinen nainen jne.

Mutta paskimmasta päästä, toivottavasti Catherinella hoito tehoaa hyvin.
Nämä on mun mielestä niitä syitä että pitäisi tulla heti totuudella ulos. Ei ehtisi juntit huutelemaan ja keksimään kaikenmaailman haistapaskaa. Näissä ei ole kuin häviäjiä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nämä on mun mielestä niitä syitä että pitäisi tulla heti totuudella ulos. Ei ehtisi juntit huutelemaan ja keksimään kaikenmaailman haistapaskaa. Näissä ei ole kuin häviäjiä.

Joo olen siis samaa mieltä. Niin moni ehtii vääristellä yhtä jos toista tällaisen hiljaisuuden vallitessa. Mutta silti, on tärkeä muistaa totuus.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Totuus ei pala tulessakaan."
Olen aina ihmetellyt miten "uskottavatkin" tahot sortuu aika-ajoin näihin puolivillaisiin vale,- ja vääristelykampanjoihin. Voi Jeesus mutta kuinka monta kriisiä ja skandaalia olisi vältetty jos olisi suoraan sanottu totuus ja myönnetty virheet. Se totuus kuitenkin tuppaa pompsahtamaan jossain kohtaa. Mitä kauemmin menee, sen paskaisempi jälkipyykki.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä nyt Sussex-mimmiä ketuttaa, julkisuuden valokeila siirtyy loimottamaan pitkäksi aikaa väärään rintsessaan.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Syöpäpotilas, tuo itsekäs paskiainen. Eikö se nyt yhtään viitsinyt ajatella meitä kaikkia muita ja ennen kaikkea mediaa?
Eikö kukaan ajattele lapsia!?! Tuo poppoo nyt ei ole mikään normivirtanen Mäntsälästä.
Tuota porukkaa seurataan suurennuslasilla ja kaikki syynätään ja tarkistetaan. Ja jossei löydy mitään niin keksitään. Reagointiajat lasketaan tunneissa eikä viikoissa. Ei edes päivissä. Jos totuus ei tule ajoissa julki, "lädit" kyllä keksii toiset naiset ja orgiat jos niikseen tulee. Ei ole helppoa olla kuuluisa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös