UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Eikä kaikki syövät ole täysin tuomioita onneksi. Kuningaskin kun sanoo palaavansa täyteen julkiseen työhönsä, toivottavasti etenee juuri noin.
Nämä on mun mielestä niitä syitä että pitäisi tulla heti totuudella ulos. Ei ehtisi juntit huutelemaan ja keksimään kaikenmaailman haistapaskaa. Näissä ei ole kuin häviäjiä.Vetää jotenkin vaikeaksi, miksi Catherinenkin kohdalla on haluttu arvailla vaikka mitä. Salaliitoissa Williamilla on toinen nainen jne.
Mutta paskimmasta päästä, toivottavasti Catherinella hoito tehoaa hyvin.
Nämä on mun mielestä niitä syitä että pitäisi tulla heti totuudella ulos. Ei ehtisi juntit huutelemaan ja keksimään kaikenmaailman haistapaskaa. Näissä ei ole kuin häviäjiä.
"Totuus ei pala tulessakaan."Joo olen siis samaa mieltä. Niin moni ehtii vääristellä yhtä jos toista tällaisen hiljaisuuden vallitessa. Mutta silti, on tärkeä muistaa totuus.
Olen aina ihmetellyt miten "uskottavatkin" tahot sortuu aika-ajoin näihin puolivillaisiin vale,- ja vääristelykampanjoihin. Voi Jeesus mutta kuinka monta kriisiä ja skandaalia olisi vältetty jos olisi suoraan sanottu totuus ja myönnetty virheet. Se totuus kuitenkin tuppaa pompsahtamaan jossain kohtaa. Mitä kauemmin menee, sen paskaisempi jälkipyykki."Totuus ei pala tulessakaan."
Halusi kertoa lapsilleen ensin. Eikö se ole aika inhimillistä?Nämä on mun mielestä niitä syitä että pitäisi tulla heti totuudella ulos. Ei ehtisi juntit huutelemaan ja keksimään kaikenmaailman haistapaskaa. Näissä ei ole kuin häviäjiä.
No on. Viivytteli kuitenkin sen verran kauan että huhut lähti liikkeelle.Halusi kertoa lapsilleen ensin. Eikö se ole aika inhimillistä?
Syöpäpotilas, tuo itsekäs paskiainen. Eikö se nyt yhtään viitsinyt ajatella meitä kaikkia muita ja ennen kaikkea mediaa?No on. Viivytteli kuitenkin sen verran kauan että huhut lähti liikkeelle.
Eikö kukaan ajattele lapsia!?! Tuo poppoo nyt ei ole mikään normivirtanen Mäntsälästä.Syöpäpotilas, tuo itsekäs paskiainen. Eikö se nyt yhtään viitsinyt ajatella meitä kaikkia muita ja ennen kaikkea mediaa?