Kyllä tonne toimistollekin pitäisi saada ihmisiä, joille tämä Sport on sydämen asia, kuten faneille. Mä en voi käsittää ollenkaan, miten helvetissä siellä on ihan oikeasti palkkalistoilla siis saavat palkkaa !! ?? !! tollasesta helvetin koomailusta! Mailman yksinkertaisimpia asioita ottaa huomioon tällaset jutut. Kauden päätösristeily, vaikka kausi vielä käynnissä! Ja vielä niin, ettei kukaan tamppooni ole tajunnut älähtää ennen, kuin mainos pääsee jo kotisivulle!
Oikeasti tää on jo noloa. Hävettää jo itteäkin tällanen touhu. Tollaset pitäis saada äkkiä pois organisaatiosta!!!!! Ette te missään kaupungilla tai Jupiterissa ole töissä! Haloo!
JOHTO OTTAKAA VASTUU JA ->TARVITTAVAT TOIMENPITEET... VAI PITÄÄKÖ VAAN TAPUTELLA OLKAPÄÄLLE?????
Porukkaa kiertoon ja Intohimoisia ihmisiä tilalle.
Mä häpeen!
Oikeasti tää on jo noloa. Hävettää jo itteäkin tällanen touhu. Tollaset pitäis saada äkkiä pois organisaatiosta!!!!! Ette te missään kaupungilla tai Jupiterissa ole töissä! Haloo!
JOHTO OTTAKAA VASTUU JA ->TARVITTAVAT TOIMENPITEET... VAI PITÄÄKÖ VAAN TAPUTELLA OLKAPÄÄLLE?????
Porukkaa kiertoon ja Intohimoisia ihmisiä tilalle.
Mä häpeen!