Ei ole. 5€ 0.33 kaljasta. Toki hallihinta on baaria kovempi mutta katetta tuossa on ihan kiitettävästi. Muutaman kerran kaudessa tulee bissee otettua hallilla. Tuosta hintaa ei voi enää nostaa.
Onko se koko tosiaan 0.33l? Olen toki samaa mieltä, että juomien hintoja ei voi nostaa, oli nyt sitten koko mikä tahansa, mutta uskon niidenkin nousevan.
Jo nyt muuten menee paljon heikommin bisseä, mitä ennen. Tämä pelkällä jonotusmittauksella analysoituna.
VaaPStolta hyvää tekstiä. En tiedä, miten Kurten päivänsä kuluttaa, välittääkö kämppiä, vai mitä, mutta Jämsän työpäivät ovat kyllä kiireisiä. UTJn hommiin kuuluu yllättävän paljon erilaista aktiviteetti niin edarin, kuin junnujenkib suhteen ja lisäksi pitää olla koko ajan hermolla urheilullisen tuloksen suhteen, loukkaantumisien, sopimusten jne peruskauran suhteen.
Tämän lisäksi kaikki pelaajien normiaktiviteeti, kuten vakuutukset, lisenssit, asuntojutut, kakaroiden hoidot/koulut...... Pitkä lista jatkuu.
Tuo että tuntuu puuttuvan tunne kaukalosta on erittäin vakava asia, koska mitään muuta showta ei ole, niin edes itse pelin tulisi olla viihdyttävä tapahtuma. Ei tarkoita tietty pelkästään kovia niittejä ja maaleja, vaan kokonaisuutena. Kun kaikki muu aktiviteetti loistaa poissaolollaan, tämän vaan korostuu.
On niin pirun helppo valita joku ruutu-palvelu vaihtoehdoksi sen sijaan, että lähtee kiireellä hektisen työpäivän päätteeksi tarpomaan kylmään, pimeään ja sateiseen sohjoon, vesisateeseen tai lumihankeen. Helpommalla pääsee, säästää aikaa ja ennen kaikkea rahaa, kun makaa kotona sohvalla. Erätauoille voi keksiä mitä ikinä mieleen juolahtaakaan aktiviteettia. Kuka pyykkaa, kuka painaa duunia ja kuka hakkaa tumppuun tai akkaansa hanuriin. Vaarallisintahan tässä on se, että kun tähän "lipeää" ja oppii tähän helppouteen, siihen jää nalkkiin ja hallille meno tuntuu entistäkin työläämmältä. Varsinkin, jos ei satu asustamaan edes lähietäisyydellä hallilta. Matkoihinkin kun palaa helposti osalla paljonkin aikaa.
Kyllä seuran pitää mennä tässä peilin eteen ja todeta oma tavallaan ylimielisyys ja laiskuuskin. Ei vaan voida kuvitella, että pelkkä peli myy itse itseään. Varsinkin, kun se on ollut viimeaikoina varsinaista kuraakin vielä.
Helposti menetetään paljon katsojia ja heidän takaisinsaaminen onkin sitten jo todella vaikea asia saada ratkaistuksi.
Lisäksi vielä sekin seikka, että moni käy kaverin tai jopa kavetiporukalla hallilla. Kun joku jää pois, helpottaa se toisenkin päätöksentekoa.
Ylimielisyys ja laiskuus pois ja hihat ylös. Nyt pitäisi olla resurssejakin, kun jopa kaksi toimaria. Pahoin vaan pelkään, että hankitut resurssit ovat väärin kohdennettuja. En näe varsinkaan Kurtenia duunarina, jollainen kiekkopomon pitää vaan yksinkertaisesti olla. Ei se mitään glooriaa ole kiekkopomon eläminen. Tai jos on, näkyy se kukkarossa hyvin, hyvin nopeasti ja kohtalokkaasti. Toivottavasti olen väärässä Kurtenin kohdalla.
E: pahimmat kirj.virheet poistettu.