Kuten varmasti itsekin ymmärrät, ei kuvailemaasi rajaa ole edes mahdollista piirtää. Limboiluahan tämä on arvomaailman puolella. Tahtoisinko kannattamani joukkueen liikkuvan harmaalla alueella? En. Voinko tehdä jotain asialle? En. Muuttaako asia rakkauttani kannattamaani joukkueeseen? Ei. Se mitä voin tehdä, on pyrkiä lisäämään oikeudentajua ja tietoa vallitsevaan keskusteluun. (Joka tosin on osoittautunut mahdottomaksi missioksi)
Mitä Pulkkiseen tulee, hän on agenttinsa välityksellä ilmaissut venäläismedialle olevansa halukas jatkamaan kohelossa myös kaudella 23-24. Tämän tiedon löytää googlesta 5 sekunnissa, jonka takia en kykene ymmärtämään ketjussa esiintyviä viestejä Pulkkiseen liittyen. Lukekaa ihmiset.
Tarvitseeko tuon jälkeen edes perustella, miksi minulle ei olisi ok, jos Pulkkinen (tai kukaan muukaan kohelossa sodan syttymisen jälkeen pelata haluava) liittyisi Pelicansiin? Minä näen Jordanin tilanteen lähes yhtäläisenä Lehterään siinä mielessä, että molemmat pakotettuina kunnioittivat sopimustaan ja molemmilla oli vaikeuksia päästä siitä eroon itsestään riippumattomista syistä. Toinen pelasi sopimuskautensa loppuun, toinen pääsi lopulta irti kesken kauden.
Tietysti on kyseenalaista palkata viime kaudella kohelossa pelannut pelaaja ja se saakin herättää keskustelua, mutta itselläni ei ole tapana kritisoida asioita isosti syyttävään sävyyn, jos tiedän, etten tiedä kaikkea. Tietämättömänä huutelun ja arvailun näen vähän hölmönä. Toisaalta, täältä varmasti löytyy myös käyttäjiä, jotka eivät usko tieteeseen.. Mielipiteensä kullakin, mutta esimerkinomaisesti; jos puhutaan verisuonitaudeista, itse arvostan eniten kardiologin mielipidettä. Tämän palstan mielipiteet ovat tunnevoittoisia, ei faktapitoisia. Kuka jaksaisi asiaan perehtyneenä väitellä asiaan perehtymättömän kanssa?