#3 kirjoitti:edit.
Ai niin Beef Jerky on niin hyvää että. Sääli vain että se Suomessa on pirun kallista. Miten sitä saisi itse tehtyä?
Tämä on sellainen tuote, joka on itseni paras jättää ostamatta. Puolikin pakettia menee istumalta, kunhan päälle on laittaa juustoa, ja tuoretta kurkkua. Aivan käsittämättömän koukuttavaa syötävää.konna_kuittaa kirjoitti:hapankorppu
Rocco kirjoitti:Ostin ensimmäistä kertaa Ben & Jerry´s:n jäätelöä, Cherry Garcia-maku. Nyt perkeles pitää opetella olla menemättä lusikan kanssa pakastimelle jatkuvasti. Aaaaaaargh!!
Rocco kirjoitti:Ostin ensimmäistä kertaa Ben & Jerry´s:n jäätelöä, Cherry Garcia-maku. Nyt perkeles pitää opetella olla menemättä lusikan kanssa pakastimelle jatkuvasti. Aaaaaaargh!!
Njam, mun mielipikaruokaani! Kyytipoikana Kallen mätitahnalla pinnoitettuja hapankorppuja ja Marlin tomaattimehua.Uleåborgir kirjoitti:- keitetty herne-maissi-paprika. Pikkaisen suolaa keitinveteen ja ah!
Vähän sama juttu, viinietikat ovat vähän kuin vahingossa uineet suosikkilistalleni. Hyvinvarustellut ruokakaupat tarjoavat muuten todella hulppean valikoiman viinietikkaa, Suomessakin. Kalleimmat ovat todella riettaan hintaisia ja niistä minulla ei juuri ole kokemuksia. Vähän peruspulloa kalliimmista löytyy jo mukavia vaihtoehtoja jotka hakkaavat tusinatavaran mennen tullen.SamSpade kirjoitti:Olen kai koukussa etikkaan. Kaikki tuotteet jotka ovat säilötty etikkaan saavat veden kielelle. Balsamiviinietikka kruunaa lähes jokaisen ruoan.
Murmeli kirjoitti:räiskäleet mansikkahillon ja sokerin kera.
Pisin Kääpiö 186cm kirjoitti:Punahomejuusto.
Stolk-2 kirjoitti:En ole koskaan kuullutkaan punahomejuustosta. Voi olla mahdollista, että olen syönyt tuotakin juustoa, mutta kukaan ei ole maininnut sen olevan punahomejuustoa. Miten se eroaa sini- ja valkohomejuustosta? Googlettaa yritin, mutta en löytänyt asiaa valaisevaa vastausta.
Olen aikoinaan törmännyt punaiseen Castelloon, nimeltään muistaakseni Röda Castello. Juusto oli valkohomejuuston tyyppinen (kittipintainen, väriltään oranssin punainen). Maku oli suhteellisen mieto, voimistui luonnollisesti kypsymisen aikana. Toimi todella hyvin juustotarjottimen osana sekä mielestäni parhaimmillaan grillatun pihvin päällä maustevoin tapaan.Stolk-2 kirjoitti:En ole koskaan kuullutkaan punahomejuustosta. Voi olla mahdollista, että olen syönyt tuotakin juustoa, mutta kukaan ei ole maininnut sen olevan punahomejuustoa. Miten se eroaa sini- ja valkohomejuustosta? Googlettaa yritin, mutta en löytänyt asiaa valaisevaa vastausta.
#3 kirjoitti:On aika lähellä valkohomejuustoa. Siis samantyylinen kitti on pinnoilla mutta punertava. Tuosta linkinkin takaa löytyy jotain tietoa http://www.tholstrup.dk/tholstru/tc...9DF786F8880F0491C1256B7C004805FC?openDocument
Vesuri kirjoitti:Olen aikoinaan törmännyt punaiseen Castelloon, nimeltään muistaakseni Röda Castello. Juusto oli valkohomejuuston tyyppinen (kittipintainen, väriltään oranssin punainen). Maku oli suhteellisen mieto, voimistui luonnollisesti kypsymisen aikana. Toimi todella hyvin juustotarjottimen osana sekä mielestäni parhaimmillaan grillatun pihvin päällä maustevoin tapaan.
-hidas-
Sen verran vielä lisäisin että käsitykseni mukaan punahomejuusto kuuluu valkohomejuustojen "sukuun". Home kasvaa näissä siis juuston kuoren pinnalla, ei sisällä kuten sinihomejuustoissa. Nimi tulee luonnollisesti kuoren punertavasta väristä.Stolk-2 kirjoitti:En ole koskaan kuullutkaan punahomejuustosta. Voi olla mahdollista, että olen syönyt tuotakin juustoa, mutta kukaan ei ole maininnut sen olevan punahomejuustoa. Miten se eroaa sini- ja valkohomejuustosta? Googlettaa yritin, mutta en löytänyt asiaa valaisevaa vastausta.