Kun hän sanoo... hän tarkoittaa...

  • 20 663
  • 90

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kun Sportin toimitusjohtaja sanoo: Kiinnostus Sportia kohtaan on suuri. Meille on tarjottu runsaasti huippuluokan pelimiehiä. Hän tarkoittaa: Meillä ei ole rahaa yhteenkään tarjotuista pelimiehistä.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Kun joku julkkisturhake sanoo seiskan kannessa "Jätän Suomen", hän tarkoittaa: "Lähden seiskan sponsoroimalle kahden viikon tai jopa kuukauden aurinkolomalle. Raportoin lehteen viikottain kokemuksistani kuvakollaasein sekä keksin jänskiä "olin hengenvaarassa" ja "jouduin keskelle mitä lie"-juttuja. Lisäksi etsin kuuman romanssin paikallisen gigolon kanssa, rakastun ja ostan kihlat (tai seiska ostaa). Tästä tehdään tietty mittava, jopa kolmen aukeaman uimapukuhempeily kyseiseen aviisiin. Piakkoin huomaan ettei homma toimikaan, ja jorgekin on jo naimisissa. Tulee koti-ikävä ja palaan Suomeen, koska maailmalla sitä vasta huomaa miten hyvä paikka tämä kotosuomi sentään on. Muualla ei saa edes ruisleipää eikä salmiakkia"
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Kun presidenttimme sanoo Pevkele hän tarkoittaa Perkele
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Kun Tom Nybondas sanoo "Kovuudella teemme tilaa taidolle." hän tarkoittaa "Lähe menee kun vielä ehdit."
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kun suomalainen menee baariin hän sanoo...

Lonkero. Tällähän tarkoittaa Hartwallin originaalia pullolonkeroa. Jos tätä ei ole tarjolal, hän haukkuu paikan maanrakoon, mutta ottaa sitten pitkinhampain tarjolla olevaa kilpailevanpanimon hanalonkeroa. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin.

Olut.
Tässä vaiheessa tulisi tietenkin muistaa, että asiakas tarkoittaa tällä Karhun nelosolutta, eikä suinkaan peruskeskiolutta, mitä lähes kaikki muut asiakkaat *pelkällä*oluella tarkoittavat .

Kossuvissy
. Muistakaamme tässä vaiheessa olla laittamatta kyseiseen juomaan jäitä. Ei9kä mitään sekoitustikkuja tai pillejä.PRKL.

Hooblababaaa. Eli siis omenalikööri-vodka-sprite. Miten sä et tuota tiennyt!? Sillehän on vaan tuhatkolmesataa eri nimeä!!
 

d2uce

Jäsen
Kun suomalainen menee baariin hän sanoo...

Lonkero. Tällähän tarkoittaa Hartwallin originaalia pullolonkeroa. Jos tätä ei ole tarjolal, hän haukkuu paikan maanrakoon, mutta ottaa sitten pitkinhampain tarjolla olevaa kilpailevanpanimon hanalonkeroa. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin.

Tästä tulikin mieleen esimerkki omasta elämästä. Kun sanon baaritiskillä karpaloronkelo, tarkoitan tietysti karpalolonkeroa. On hieman liian haastava sana selvinpäinkin.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
d2uce kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen esimerkki omasta elämästä. Kun sanon baaritiskillä karpaloronkelo, tarkoitan tietysti karpalolonkeroa. On hieman liian haastava sana selvinpäinkin.
Entäs tuo sama sitten kun ärrävikainen menee baariin 2 promillen humalatilassa: "Saisinko yhden kalpalolonkelon"
Mahtaisi tarjoilijaa joko naurattaa tai vituttaa, epäilen kuitenkin ensimmäistä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kun Ivalon kupeesta muuttanut keijoeinari tunkee stadin yössä baaritiskille ja sanoo snadi pitkä, tarkoittaa hän voesikkonää heittää oluven

Kun Alpo Suhonen sanoo tuollaisille pelaajille ei ole käyttöä SM-liigassa, tarkoittaa hän minun kuvani on sanakirjassa kohdassa "hasbeen"

Kun Pena Matikainen sanoo kartoitan markkinoita löytääkseni Ässiin utj:n, tarkoittaa hän mun pitäis vittu löytää Porista sellanen kämppä missä on hyvät faxyhteydet ja tilaa pokaaleille

Kun nainen sanoo ei nyt, tarkoittaa hän ei ikinä

Kun nainen sanoo tästähän puhuttiin viime kuussa, tarkoittaa hän tää sun pitäis tajuta ihan itsekin, vaikkei tästä ole koskaan puhuttukaan

Kun nainen katselee känykkääsi ja kysyy kuka on Tiina, tarkoittaa hän nussitko sä tätäkin lutkaa sika!?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kun Don Cherry sanoo "I'm not going to get into this..." hän tarkoittaa, että kohta puhuukin siitä ja hänen mielipiteensä on luonnollisesti paras ja oikea sekä loppuun jämpti :peukku:
 

Drew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Milwaukee Admirals
Kun nainen sanoo "mä oon vähän miettinyt" tai "meidän pitäisi vähän keskustella" niin se tarkoittaa että "se on loppu nyt ja laitetaan tavarat jakoon."
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun Pentti Matikainen sanoo "olen täällä maailman parhaan ystäväni Alpo Suhosen vieraana" hän tarkoittaa "kyllä, sopimus on jo Malrboro takkini vasemmassa rintataskussa ja toimenkuvani on pelaajien koordinointi ja tulevan Utj:n kouluttaminen tehtäväänsä, kiitos kysymästä"

Kun Alpo Suhonen sanoo "Pentti on täällä vain minun kutsumana katselemassa jääkiekkoa" hän tarkoittaa "kyllä vain. Pentti tulee olemaan joukkueemme uusi pelaajakoordinaattori. Toimensa ohessa hän kouluttaa tulevan Utj:n tehtäväänsä. Sopimus on minun käsittääkseni Pentin Malrboro takin vasemmassa rintataskussa."

Kun Pentti Ahola sanoo "Hallitus ei ole koskaan puuttunut pelaajahankintoihin" hän tarkoittaa "En ymmärrä jääkiekosta tuon taivaallista"

Kun Jukka Hirsimäki sanoo "Me emme TODELLAKAAN luovu Sakari Salmisesta" hän tarkoittaa "Sakari edustaa ensiviikon tiistaista eteenpäin Tampereen Ilvestä. Ketjukavereina Sakarilla tulee olemaan ainakin Masi Marjamäki ja Matt Nickerson, jotka minä ilvekseen treidasin. On muuten kova nippu"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
- Kun nainen sanoo kyllä, hän tarkoittaa kyllä, ehkä tai ei.
- Kun nainen sanoo ehkä, hän tarkoittaa kyllä, ehkä tai ei.
- Kun nainen sanoo ei, hän tarkoittaa kyllä, ehkä tai ei.

Ja bonuksena vielä:
- Kun nainen sanoo kyllä, ehkä tai ei, mies ymmärtää kaikissa tapauksissa väärin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kun eläimiinsekaantuja sanoo mulla on hirveä ikävä, tarkoittaa hän mulla on hirveä ikävä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun eläimiinsekaantuja sanoo mulla on hirveä ikävä, tarkoittaa hän mulla on hirveä ikävä
Kun salakuljettaja sanoo kamalasti pelottaa, hän tarkoittaa kamalasti pelottaa.

 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Kun suomalainen rap-musiikkiartisti sanoo tämä biisi kertoo elämästäni ja tuo mieleen lapsuuteni/nuoruuteni ,hän tarkoittaa haluan saada sanat pikkutyttöjen päähän että joku edes kuuntelisi tuotantoani.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kaveri sanoo "lainaa 45e saat takaisin heti, kun saan käteistä", niin hän tarkoittaa "annas nyt saatanan rahat jo ja en varmana maksa pitkiin aikoihin...katsoaan sitten kun voitan tulosvedossa".
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin vanhaa ja kulunutta mutta silti niin totta. Kun nainen sanoo: "Totta kai voit mennä pelaamaan tänään kun kerran on pyydetty vaikkei tämä sinun vakiovuorosi olekaan, rakastathan kiekkoa ja haluan että olet onnellinen. Mene ihmeessä."

Hän tarkoittaa: "Auta armias jos edes saat päähäsi kysyä voitko lähteä niin voit olla varma että tämä asia nousee esille joka ikinen kerta kun meillä on erimielisyyttä mistä tahansa asiasta."
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Kun kaveri sanoo "lainaa 45e saat takaisin heti, kun saan käteistä", niin hän tarkoittaa "annas nyt saatanan rahat jo ja en varmana maksa pitkiin aikoihin...katsoaan sitten kun voitan tulosvedossa".

Kun nainen sanoo lainaa satanen, niin sitä ennen hän on tiiviissä yhteydessä ja haluaa viettää paljon yhteistä aikaa, mutta tämä tarkoittaa, että rahan saatuaan hänestä ei kuulu mitään kolmeen kuukauteen ja vaihtaa jopa puhelinnumeron
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun Miss Suomi sanoo Olemme Unelmien Poikamiehen kanssa vain ystäviä ja suhde poikaystävän kanssa on kunnossa, hän tarkoittaa Tukehdu pullaasi, kotikylän juntti, mie oon nyt julkkis ja saan julkkikselta joka yö.

Kun Timo T.A. sanoo Henkeämme on uhattu, hän tarkoittaa Uhkaisi nyt joku edes henkeämme, huomaisi nyt joku minut että tietäisin olevani olemassa.
 

Johnnie

Jäsen
Kun Tanja Karpela sanoo että; "Olen onnellinen puolisoni kanssa", hän tarkoitta että: "Mies menee kiertoon puolen vuoden päästä"
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Kun satunnainen tuttu soittaa "Hei, ei sulla sattuisi olemaan ylimääräistä lippua liigan finaaleihin? Ai ei? Höh, no ei hitsi, käydään kuitenkin kaljalla joku päivä!", hän tarkoittaa "Vitun homo runkkari, ei sinustakaan ole mihinkään. Soitan seuraavan kerran kun täällä pelataan finaaleita".
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kun Walto sanoo hyvillä mielin: "Hei haloo, tää oli meille voitto!", hän tarkoittaa, "Saatanan Kurttuliina ku et osaa laulaa, mä vedän perseet olalle."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös