Kun hän sanoo... hän tarkoittaa...

  • 20 668
  • 90

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kun nainen sanoo Mä todella liikutuin sun sanoista, kun ne tuli selvästi sydämestä...Älä vaan muutu ja pidä huolta itsestäsi. Hän tarkoittaa: Sä oot aika nyhverö runoilija mieheksi...Sun on mahdotonta muuttua, joten älä nyt loukkaannu, vaikka mä en kestä sinunlaistasi miestä. Toivottavasti sulla on kuitenkin kiva elämä. Me ei enää nähdä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun nainen sanoo Mä todella liikutuin sun sanoista, kun ne tuli selvästi sydämestä...Älä vaan muutu ja pidä huolta itsestäsi. Hän tarkoittaa: Sä oot aika nyhverö runoilija mieheksi...Sun on mahdotonta muuttua, joten älä nyt loukkaannu, vaikka mä en kestä sinunlaistasi miestä. Toivottavasti sulla on kuitenkin kiva elämä. Me ei enää nähdä.
Perkeles, no toi selittääkin sitten ihan kaiken meikäläisen naisasioista monelta menneeltä vuodelta!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kun nainen sanoo oletko jo kertonut kavereillesikin meistä? , lähe menee kun vielä ehdit, sillä olet tietämättäsi ajautunut pysyvään parisuhteeseen, jota et ehkä etsi.

Kun rockbändi sanoo me ei enää kaivatakaan mitään stadionjuttuja, vaan halutaan päästä klubeilla lähelle yleisöä niinkuin alkuaikanakin, kyseessä on kusenpolttama Uriah Heep -tyyppinen ryhmä, jolle on vitun vaikea saada niitä klubikeikkojakaan ja lause tarkoittaa meillä on saatana vieläkin velkaa 70-luvun manageripaskapäällemme ja meidän on pakko vetää näissä tunkkaisissa ladoissa ympäri Itä-Eurooppaa hautaan asti. Eikä me vieläkään osata itse edes virittää kitaroita

Kun HIFK-fani sanoo, että pelaaja on värikäs ja ifk-tyylinen, tarkoittaa hän sitä, että pelaaja on väkivaltainen psykopaatti ja ihmisenäkin vastenmielinen

Kun nainen sanoo ei, tarkoittaa hän kyllä. Kun nainen sanoo kyllä, tarkoittaa hän ei.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tapahtui toissa päivänä: Kun Kelalla sanotaan, että soitamme sinulle tiedon maksupäivästä, ne tarkoitti no ei me helevetti sulle mitään soiteta. Eivätkä ole saamari soittaneet.
 
Viimeksi muokattu:

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Perkeles, no toi selittääkin sitten ihan kaiken meikäläisen naisasioista monelta menneeltä vuodelta!

Amen brother.

Laitetaan käänteisesti vielä yksi; Kun nainen sanoo: Olet kyllä härski suustasi ja aina ajattelet vain itseäsi. Varsinainen sika mieheksi. Mun täytyy nyt mennä ulos tuulettumaan. Hän tarkoittaa: Uuh, on sinulla kyky viekoitella tuolla kielelläsi. Mihin muuhun se mahtaakaan pystyä..Sinä olet kuninkaani, jännittävä mussukkani. Mahdanko sinulle koskaan pärjätä..Olet kunnon mies miesten joukossa. Minun on nyt pakko käydä ostamassa vähän uusia alusvaatteita illaksi.
 
Nainen sanoo ihana, kun sää oot noin kiltti, ja hän tarkoittaa mää ny hetken otan kaiken irti sun palveluksista ja sit se on "hei hei".

Kun nainen sanoo mitä mieltä sää olet tästä, hän tarkoittaa väärin! Ja nyt on vitunmoinen vääntö tulossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun nainen sanoo miehen peniksestä: se on ihan sopivan kokoinen mulle ja ei se koko ole tärkein vaan se miten sitä käyttää, hän tarkoittaa: voi että sulla on onnettoman pieni kulli, en mä kyllä orgasmia tolla reppanalla saa ikinä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kiekko-tj. sanoo "paskapuhetta!", tarkoittaa hän todellisuudessa, että "mistä vitusta sä tuonkin tiesit, voitko ottaa tän mun runkkuduunin hoitaaksesi, tästä mitään tule?".
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun nainen sanoo 'ehkä' se tarkoittaa joko kyllä tai ei.

Kun nainen sanoo "ehkä", se tarkoittaa että "No mä tulen tän yhden vitun kerran hakemaan sut sieltä pikkujouluista, mut sen jälkeen et pyydä multa enää vuoteen mitään ja mä saan ne ihanat 300€ satiinilakanat (joita ei käytetä ettei ne mee pilalle!), jalkojenhierontakoneen, uuden sohvan ja ne 250€ kengät, joista viime kuussa puhuttiin."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun 'Laadukasta asiakaspalvelua' -ketjussa sanotaan, että...
Jottei menisi taksikuskien mollaamiseksi niin ne kerrat kun minä muistan taksilla liikkuneeni niin palvelu on ollut ihan ok.
...tarkoitetaan sanoa, että "oon ite taxari ja mä en kyl ala, ei me kaikki olla selkärangattomia ketkuja ilman suuntavaistoa, ainoastaan suurin osa ja mua kyl sylettää tämmönen mustamaalaaminen, taidan pian porata kuin IFK-fani parin runkosarjapelin jälkeen".
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kun nainen sanoo miehen peniksestä: se on ihan sopivan kokoinen mulle ja ei se koko ole tärkein vaan se miten sitä käyttää, hän tarkoittaa: voi että sulla on onnettoman pieni kulli, en mä kyllä orgasmia tolla reppanalla saa ikinä.
Kuulostaa katkeralta... Omakohtainen kokemus takana? ;)


Mies/poika/nainen/tyttö sanoo:
Kaverille sattui sillä lailla, että... tai kaveri haluais tietää...
=
Mulle sattui tuossa yks päivä näin.../haluaisin tietää ratkaisun tähän säälittävään/hävettävään ongelmaani.

Ei ehkä hauskaa, mutta totta!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanoi mustalainen ihan mitä tahansa niin se tarkoittaa aivan päinvastaista, vaikka kyse olisi jostain sellaisesta asiasta, minkä sanomisesta ei olisi mitään konkreettista hyötyä hänelle itselleen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kun Ted Raikas sanoo että "naiset sanovat näin" tarkoittaa hän sitä, että "joku nainen olisi varmaankin voinut sanoa minulle näin jos ei olisi ehtinyt nukahtaa kuultuani viisitoista minuuttia monologiani miehen elämän hankaluudesta ja parisuhdeyritysten vaikeuksista "
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun autojobbari kehuu ajopeliä ja sanoo, että tällä ajaa vielä 300 tkm, niin hän tarkoittaa, että auto on käytännössä loppuunajettu, ja odottaa paalausta.
 

tutzba

Jäsen
Kun nainen sanoo miehen peniksestä: se on ihan sopivan kokoinen mulle ja ei se koko ole tärkein vaan se miten sitä käyttää, hän tarkoittaa: voi että sulla on onnettoman pieni kulli, en mä kyllä orgasmia tolla reppanalla saa ikinä.

Kun nainen sanoo ei se mitään kulta, mä kyllä nautin joka hetkestä mitä se kesti hän tarkoittaa joopa joo, harva tässä alle puolessa minuutissa orgasmia saa.

Kun hiukan pyöreämpi nainen sanoo harrastan kuntosaleilua, lenkkeilyä, spinningiä sekä bodypumpia hän tarkoittaa kyllä mulla kortti sinne salille on, mutta en mä siellä koskaan käy. Tästä hyvänä esimerkkinä BB:stäkin tuttu Minna.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kun kodinkonemyyjä sanoo asiakkaalle Hyvä ostopäätös, olisin varmasti itsekin valinnut tuon mallin, tarkoittaa hän Vitun urpo, olisi nyt edes yhden Tekniikan maailman selannut läpi, niin ei olisi ostanut paskinta merkkiä, mikä meidän hyllystä löytyy. Helvetin pätijä, joka ei sitten viitsinyt kuunnella meikäläisen opastusta laisinkaan. Kohta se tulee hajonneen laitteensa kanssa tänne itkemään, ja sitten on taas reklamoinnit sun muut paskat edessä. Onneks kesäloma alkaa huomenna.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun hiukan pyöreämpi nainen sanoo harrastan kuntosaleilua, lenkkeilyä, spinningiä sekä bodypumpia hän tarkoittaa kyllä mulla kortti sinne salille on, mutta en mä siellä koskaan käy.
Ja kun oikein kunnolla pyöreä nainen sanoo harrastan kuntosaleilua, lenkkeilyä,yms..hän tarkottaa jätänpä tuohon tarkotuksella kertomatta, että lisäksi syön kuin hevonen ja juon kuin sieni
Terveisin koo
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Kun Kimi Räikkönen sanoo toimittajalle, että katotaan mitä huomenna tapahtuu, hän tarkoittaa, että painu nyt vittuun siitä säätämästä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kun automyyjä/kodinkonemyyjä/polkupyörämyyjä sanoo että "Minulla itselläni on samanlainen kotona", hän oikeasti tarkoittaa että "Tuollaista en huolisi vaikka maksettaisi".

Kun seuran toimitusjohtaja sanoo että "Ketään ei myydä", hän oikeasti tarkoittaa että "jokainen on myynnissä kunhan ostaja löytyy".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun feministi sanoo: kaikki miehet on täysiä sikoja ja joutaisivat kuohittaviksi, tarkoittaa hän: olen katkera vanhapiika, ruma ja en ole koskaan eläissäni saanut munaa, yhyy.
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Kun SaiPan toimitusjohtaja sanoo näillä mennään, niin hän tarkoittaa näillä mennään.
Kun SaiPan toimitusjohtaja sanoo näillä mennään, niin hän tarkoittaa muutamalle pelaajalle etsitään uutta pelipaikkaa. Kun SaiPan toimitusjohtaja tarkoittaa, että muutamalle pelaajalle etsitään uutta pelipaikkaa, siitä seuraa pian, että Jaska Vilen vääntää ykkösylivoimaa ja muutama juniori tulee täydentämään edustusta, kun kiireiltään ehtii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös