Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 632 224
  • 2 602
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Kyllähän tunnelma ja meteli oli ihan hyvä ja aika täydeltä pitkä sivu ja lämäri pääty näytti istumapaikkojen osalta, ei järin paljoa tyhjiä paikkoja, vaikka 2800 ilmoitettiin määräksi, vanhassa kotipäädyssä jonkun verran enemmän väljää eli mitä nykyisin lienee kapasiteetti, jos 5000 pintaan niin mihinkähän sen yli 2000 änkee tuon lisäksi jos olis täynnä, tietysti jos seisomapaikkoja paljon myymättä. Toki aika vaatimattomia monella muullakin paikkakunnalla yleisömäärät jos vertaa aikaan ennen koronaa. sen verran paljon jouduttiin liigassa pelaamaan korona aikana typerien rajoitusten takia ilman yleisöä ja kun monet tottui sen takia katsomaan kotisohvalta pelejä niin kestää aikansa ennen kuin hallille taas vaivautuvat ja täytyy muistaa että monet pakolliset elinkustannukset mm. bensa, ruoka, sähkö ym. nousseet ajalta ennen koronaa niin monella on vähemmän rahaa käytettävissä vapaa ajan viettoon eli esim. pääsylippuihin.
Siitä käytävältä ( fanishopin puolelta ), kun luovii uuteen kannattajakatsomoon niin oikealla seinässä on plakaati yleisökapasiteetista. Alkoi nelosella ja oli muistaakseni aika alhainen siihen mitä se joskus on ollut. Olikohan toinen numero peräti 0, vai oliskohan ollut 4, tai kutonen.. .

Menee ja tiedä, harmaat ovat muistikuvat, mutta jokin plakaati liittyen yleisökapasiteettiin siinä kyllä oli sen muistan...

Täytyypä tänään tarkastaa !
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Heitän pienen perjantaihaasteen eli kaikki palstaveljet tänään hallille ja yritetään tuoda kaverit mukana. Itse pääsen vasta ensimmäisen kerran peliä katsomaan vaikka kausari onkin hankittu kuten joka vuosi.
Tulossa ollaan!
 

Keppana81

Jäsen
Täälläkin tänään viides kotipeli tällä kaudella. Huomenna toinen vieraspeli. Itselläni ainakin moni kaveri jättää tulematta mukaan hallille näiden lippuhintojen takia, joka ei ole mikään ihme.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Hitto kun en pääse, mutta huomenna menen vieraspeliin kun täällä Hämeenlinnassa asun ja kävellen pääsee hallille. Mietin vaan minkä Pelicans -paidan vedän päälle..
 

Keppana81

Jäsen
Siitä käytävältä ( fanishopin puolelta ), kun luovii uuteen kannattajakatsomoon niin oikealla seinässä on plakaati yleisökapasiteetista. Alkoi nelosella ja oli muistaakseni aika alhainen siihen mitä se joskus on ollut. Olikohan toinen numero peräti 0, vai oliskohan ollut 4, tai kutonen.. .

Menee ja tiedä, harmaat ovat muistikuvat, mutta jokin plakaati liittyen yleisökapasiteettiin siinä kyllä oli sen muistan...

Täytyypä tänään tarkastaa !
Tarkistin itse, näköjään tosiaan max. kapasiteetti on 4403 nykyään.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
No kerro ihmeessä vaihtoehdot :)
Realistiset tälle illalle on Hodgmanin paita tai omalla sukunimelläni varustettu fanipaita [en ole pelannut Pelicansissa sentään vaan ihan fanipaita :D]. Sitten on noita vanhempia paitoja joita en ota edes pois kaapista eikä tule käytettyä.

Tosin saatan piilottaa paidan takin alle kun voi olla viileä ilta joten ei nimellä selässä ole niin väliä.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Realistiset tälle illalle on Hodgmanin paita tai omalla sukunimelläni varustettu fanipaita [en ole pelannut Pelicansissa sentään vaan ihan fanipaita :D]. Sitten on noita vanhempia paitoja joita en ota edes pois kaapista eikä tule käytettyä.

Tosin saatan piilottaa paidan takin alle kun voi olla viileä ilta joten ei nimellä selässä ole niin väliä.
Itse olen kanssa hankkinut kannatuksen vuoksi pelipaitoja mutten ole tottunut käyttämään niitä... täytyy joskus pistää ylle johonkin matsiin.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
En pääse hallille eikä mulla ole kyllä kavereitakaan..
Eiköhä täältä aina seuraa löydy hallille mukaan. Olisikin kyllä erinomainen veto joskus kirjottajien lähteä vaikka porukassa hallille. Itse vuorotyötä tekevänä usein aina illassa kun pelejä ois, mutta isyysvapaalla kun nyt on, niin pitäisi varmaan tulla korkkaamaan tämä kausi iskulle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Eiköhä täältä aina seuraa löydy hallille mukaan. Olisikin kyllä erinomainen veto joskus kirjottajien lähteä vaikka porukassa hallille. Itse vuorotyötä tekevänä usein aina illassa kun pelejä ois, mutta isyysvapaalla kun nyt on, niin pitäisi varmaan tulla korkkaamaan tämä kausi iskulle.
Erittäin hyvä idea ! Tosin, suurin osa siellä varmasti aina onkin, mutta mukana !
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Me varattiin tossa justiinsa puolison ja toisen pariskunnan kanssa liput 22.10 Pelicans - HIFK matsiin.

On aika odottava fiilis et vihdoinki pääsee paikan päälle.

32,50€ oli lipulla hintaa kaikkine kuluineen, pakko kyllä sanoa ettei ihan samallai tulis käytyä ku ennen vanhaa ku asu viel Lahes ja kävi jokases kotipelis (ilman kausarii tottakai :D), sillä tolla rahallahan pystyis tarpeentullen ostamaa vaikka viikon safkat.

Mulla on muistikuva, että ennen pääs kympillä seisomaan ja oliko 24€ istumaan.
Se oli mielestäni sellanen hyvä ja reilu hinnoittelu, sillä erätauon virvokkeista ja muista syömisistä kyllä sitten sai seura varmasti omansa pois.

Varmasti energiakriisit ja sen semmoset kiinteistön nousevat kulut, koronat ja muut toimiston ”lastenvaivat” syö kassaa normaalia enemmän, mut kyllä mä silti näkisin et 30€ on semmonen tietty raja et jos sen ylittää ni sais perkele olla tyynytki penkillä ja lihamuki käsinojalla hintaan sisällytettynä.
Eikä todellakaan mitään hallin kebabsuikaleskeidaa, vaan Jonen Grillin OG lihamuki.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Olin just kans Hämeenlinnassa katsomassa HPK-Pelicansin Kerhoa kannattavan tyttöystäväni kanssa, istumassa. Lippu.fi kautta 59,50e oli hinta ja näköesteenä hallin katon tukipalkki niin että joutui tekemään vähän työtä että näki toisen päädyn.
Onhan se suolainen hinta jos kävisi joka pelissä, mutta toisaalta tosiaan kulut on kasvanut halleissa, mutta niin on kyllä yksityisihmisilläkin, joten saa nähdä millainen tilanne on jos lämmityksiin ja polttoaineisiin uppoaa niin paljon rahaa että ihmiset alkavat karsimaan pois ylimääräisiä menoja kuten lätkäpelejä ym..

Hämeenlinnan jäähallin päädyn yläseisomakatsomokin on nykyään niin ysäri että mielummin ehkä oon istumakatsomossa kun oon kädet tahmeina jostain käsinojarautoihin liimatuista purukumeista katsomossa jossa joutuu kumartumaan jotta mediakuutio ei peitä toisen pään maalia. Näin sitä on tullut mukavuudenhaluiseksi näin vanhemmiten. Tosin ilman muijaa olisin siellä päädyssä ollut varmaan silti kun siitä on lyhyt matka kaljalle ja kavereita joille vittuilla, jos Pelicans voittaa.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
nuo Pelicans - Hifkin väliset ottelut taitaa olla lippu hinnoittelultaan korkeimmat. Frendit on Hifkin faneja ja ostin 6kpl istumapaikka lippuja 31€ a-hintaan. Kummatkin kotiottelut taitaa osua lauantaille. Melko suolaista.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
nuo Pelicans - Hifkin väliset ottelut taitaa olla lippu hinnoittelultaan korkeimmat. Frendit on Hifkin faneja ja ostin 6kpl istumapaikka lippuja 31€ a-hintaan. Kummatkin kotiottelut taitaa osua lauantaille. Melko suolaista.
Itse ostin kans tuohon lipun. Näytti lippuja menneen mukavasti. Päästäisköhän tos yli 4000?
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siitä käytävältä ( fanishopin puolelta ), kun luovii uuteen kannattajakatsomoon niin oikealla seinässä on plakaati yleisökapasiteetista. Alkoi nelosella ja oli muistaakseni aika alhainen siihen mitä se joskus on ollut. Olikohan toinen numero peräti 0, vai oliskohan ollut 4, tai kutonen.. .

Menee ja tiedä, harmaat ovat muistikuvat, mutta jokin plakaati liittyen yleisökapasiteettiin siinä kyllä oli sen muistan...

Täytyypä tänään tarkastaa !
Joskus ennen näitä paikka "uudistuksia" taisi kapasiteetti olla yli 5000 jos kaikki aitiotkin täynnä mutta nykyisellään varmaan alkaa nelosella koska nyt kun ilmoitetaan esim. 3000 tai vähän yli/alle niin aika täydeltä istumapaikat näyttää ainakin pitkän sivun ja lämäripäädyn osalta, jos tuohon määrään pitäisi vielä yli 2000 änkeä niin vaikea sanoa mihin, tuskin seiosomapaikkojakaan nyt niin paljoa tyhjänä, vanha kotipääty ainoa missä väljempää, sieltä voisi poistaa sen k 18 ja laittaa lipun hinnan siihen päätyyn vähän pienemmäksi, ei noita kaljamukin kanssa katsomossa olevia muutenkaan paljoa näy niin näille muutamille halukkaille riittänee lämäripääty. Toki kun hyökkäyssuunta vaihtui olisi pehmeät penkin voinut vaihtaa kotipäätyyn.
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Me varattiin tossa justiinsa puolison ja toisen pariskunnan kanssa liput 22.10 Pelicans - HIFK matsiin.

On aika odottava fiilis et vihdoinki pääsee paikan päälle.

32,50€ oli lipulla hintaa kaikkine kuluineen, pakko kyllä sanoa ettei ihan samallai tulis käytyä ku ennen vanhaa ku asu viel Lahes ja kävi jokases kotipelis (ilman kausarii tottakai :D), sillä tolla rahallahan pystyis tarpeentullen ostamaa vaikka viikon safkat.

Mulla on muistikuva, että ennen pääs kympillä seisomaan ja oliko 24€ istumaan.
Se oli mielestäni sellanen hyvä ja reilu hinnoittelu, sillä erätauon virvokkeista ja muista syömisistä kyllä sitten sai seura varmasti omansa pois.

Varmasti energiakriisit ja sen semmoset kiinteistön nousevat kulut, koronat ja muut toimiston ”lastenvaivat” syö kassaa normaalia enemmän, mut kyllä mä silti näkisin et 30€ on semmonen tietty raja et jos sen ylittää ni sais perkele olla tyynytki penkillä ja lihamuki käsinojalla hintaan sisällytettynä.
Eikä todellakaan mitään hallin kebabsuikaleskeidaa, vaan Jonen Grillin OG lihamuki.
Hifk peleissä tainnut olla korkeammat lipun hinnat jo ennen "dynaamista" hinnoittelua, ettei ollut jo markka aikaan muutaman markan kalliimmat ja oliko myös jokeri peleihin vähän kalliimmat, nyt kun Hifk peli osuu lauantaille niin toisaalta ymmärrettävää että vähän enemmän pyydetään lipusta mutta toisaalta kun Hifk rämpii sijoituksenaan lähes kellari osastolla niin ainakaan kärkikamppailusta ei voi puhua. Ja pääseehän esim.la. 29.10 tps peliin seisomaan hintaan 14 eur ja istumaan 18-23 eur haarukassa eli jos noihin "ennen vanhaan" hintoihin vertaa niin ei juuri eroa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllähän joskus Lahessa se pitkän sivun seisomakatsomo oli ihan tupaten täynnä niin ettei sinne meinannut mahtua. Oon joskus miettinyt onko seisomakatsomolippuja vähemmän myynnissä kun ennen koska siellä ei mahtunut kunnolla edes taputtamaan. Sieltä oli hyvä katsella peliä, nykyään tulee mentyä yleensä istumaan.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllähän joskus Lahessa se pitkän sivun seisomakatsomo oli ihan tupaten täynnä niin ettei sinne meinannut mahtua. Oon joskus miettinyt onko seisomakatsomolippuja vähemmän myynnissä kun ennen koska siellä ei mahtunut kunnolla edes taputtamaan. Sieltä oli hyvä katsella peliä, nykyään tulee mentyä yleensä istumaan.
Ite kaipaan kyllä kovasti sitä vanhaa seisomakatsomoa takas, ei vaan nappaa tuo uusi yhtään. Voisin kyl mieluusti mennä peleihin jos oisi se vanha vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös