Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 679 121
  • 2 940

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän joskus Lahessa se pitkän sivun seisomakatsomo oli ihan tupaten täynnä niin ettei sinne meinannut mahtua. Oon joskus miettinyt onko seisomakatsomolippuja vähemmän myynnissä kun ennen koska siellä ei mahtunut kunnolla edes taputtamaan. Sieltä oli hyvä katsella peliä, nykyään tulee mentyä yleensä istumaan.
Todennäköisesti seisomalippuja vähemmän tarjolla jos hallin yleisökapasiteetti on pienentynyt, istumapaikat lienee lisääntyneet, ei ainakaan kovin paljoa voineet vähentyä.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Tulkitsenko oikein ? Siis uuden katsomorakenteen takia et käy peleissä vaikka nykyisessä fanikatsomossa on mitä mahtavin seistä pönöttää ??
Kyllä, ja en halua olla niiden superfanien tai lahen turkoosien keskellä, ei mitään henkkoht heitä vastaan kuitenkaan.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Kyllä, ja en halua olla niiden superfanien tai lahen turkoosien keskellä, ei mitään henkkoht heitä vastaan kuitenkaan.
Vielä löytyy hyviä paikkoja sieltä seisomakatsomon yläosasta, siellä ei tarvitse pelätä huutelijoita.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Pääkatsomon A2-sektorista sain eilen ostettua yhden paikan 9. riviltä. Hinta 36,00 euroa + kulut.
Eipä siinä, kyllähän tuon hinnan pystyy maksamaan tästä yhdestä matsista. Tämän kauden ensimmäinen visiitti Isku Areenalle.
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ostin tänään liput tapaninpäivän matsiin klubikatsomosta, 2 lippua 48,50€. Onko hinnat tullu alas vai hä, kun aiemmin olen muistaakseni maksanut kyseiseen katsomoon yli 30€ per lippu? No tämä käy kyllä minulle :)
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ostin tänään liput tapaninpäivän matsiin klubikatsomosta, 2 lippua 48,50€. Onko hinnat tullu alas vai hä, kun aiemmin olen muistaakseni maksanut kyseiseen katsomoon yli 30€ per lippu? No tämä käy kyllä minulle :)
Johtuisko se vastustajasta?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ja tietenkin siitä, että ostaa tiketit melkein kaksi kuukautta ennen itse ottelua. Näinhän se dynaaminen hinnoittelu juuri toimii, eli jos ostat tiketit reilusti ajoissa tähän tyyliin, niin saat tietenkin paljon halvemmalla ne. Jos taas tarkastellaan lippujen hintaa kuukauden päästä, niin päästään varmaan jo aika lähelle tuota normaalia "yli 30€ per lippu klubikatsomoon" hintaa, puhumattakaan siitä viikko ennen peliä hinnasta.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika vähän tuntuu sarjasijoituksen/pelivireen korreloivan yleisömäärään. Syksyllä kun oltiin lennossa niin ei tuntunut hallille yleisöä löytyvän . Nyt kun kevät lähenee ja otteluissa rupeaa panokset kovenee ni se taitaa tuoda yleisön hallille?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika vähän tuntuu sarjasijoituksen/pelivireen korreloivan yleisömäärään. Syksyllä kun oltiin lennossa niin ei tuntunut hallille yleisöä löytyvän . Nyt kun kevät lähenee ja otteluissa rupeaa panokset kovenee ni se taitaa tuoda yleisön hallille?
Nyt on ollut myös joulun jälkeen useampi kampanja peli jossa edukkaampia lippuja ollut saatavilla mm. Veikkauksen, Osuuspankin ym.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Nyt on ollut myös joulun jälkeen useampi kampanja peli jossa edukkaampia lippuja ollut saatavilla mm. Veikkauksen, Osuuspankin ym.
Pääasia että jengi löytää hallille, siitä hyötyy myös joukkue kun saa tuloja limpparista jne. Etenkin viikonloppuisin pitäisi myydä lippuja vaikka kympin kappale, kunhan halli olisi aina täynnä.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Aika vähän tuntuu sarjasijoituksen/pelivireen korreloivan yleisömäärään. Syksyllä kun oltiin lennossa niin ei tuntunut hallille yleisöä löytyvän . Nyt kun kevät lähenee ja otteluissa rupeaa panokset kovenee ni se taitaa tuoda yleisön hallille?
Kulttuurisetelit vuoden alusta tullut käyttöön taas, varmasti vaikuttaa myös.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varmasti kans moni on ns. Hitaasti syttyviä kun on ollut pitkä kesäloma.
Sitten kun siihen ekaan matsiin saa aikaseks mennä, niin tulee mentyä toiseenkin ja niin edespäin.
 

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
OP nähtävästi tahtoo tarjota omistaja-asiakkailleen liput KooKoo matsiin 17.2. , kannattaa innokkaiden käydä ilmoittautumassa mukaan, paikkoja rajoitetusti. Mobiilipankkiin oli tullut itselle viestiä aiheesta.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
OP nähtävästi tahtoo tarjota omistaja-asiakkailleen liput KooKoo matsiin 17.2. , kannattaa innokkaiden käydä ilmoittautumassa mukaan, paikkoja rajoitetusti. Mobiilipankkiin oli tullut itselle viestiä aiheesta.
Kyllä mulla oli että 20e kaksi lippua a6 katsomoon. Kenties oman yrityksen ja henkilökohtaisen käytön yhteissummat ei riitä ilmaislippuun :/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös