Ässät on kyntänyt niin kauan että pakkohan siellä oli panostuksia tehdä, en tiedä sitten minkälaisella riskillä siellä vedetään. Ihan hyvä joukkuehan sinne on kasattu, mutta on siellä aika monta arpaa jotka voi olla myös tyhjiä, etenkin maalilla, mutta toisaalta voivat myös olla tosi kovia tekijöitä Liigassa. Mua todellakin kiinnostaa etenkin Turgeon - Graber kaksikko, voi olla tosi kovia jätkiä tai sitten lähteä ennen marraskuuta johonkin Ruotsin divariin.Ässät siis otti kuluneelta kaudelta reilut 800 000 euroa takkiin, mutta pelaajabudjetti nousi siitä huolimatta 1,8 miljoonasta kahteen miljoonaan tälle kaudelle. Mielenkiintoista nähdä, mitkä ne luvut on täällä meillä. Tai kerrotaanko sellaista tietoa kannattajille ylipäätään, vai joudutaanko itse selvittämään luvut kaupparekisteristä.
Noista farmista ja farminfarmista tulleista pelaajista voi löytyä näitä Hodgmaneja ja Laschejä, mutta on eri asia miten pelityylit jne sopii tänne. Tässä vaiheessa Corey Locke ja Martin St.Pierre nostaa kädet ylös.
Itse jotenkin pidän enemmän siitä että Pelicans yrittää nuoria hankkimalla iskeä kultasuoneen josta poikisi jatkossa myös tuloja NHL-sopimusten muodossa. Tarpeeksi monta vuotta meillä ammuttiin haulikolla ämpäriin ja katsottiin tuleeko kalaa jolloin useampi osoittautui hudiksi ja rahaa tuhlattiin aiempiin meriitteihin.
Uskon että meillä on lopulta ihan hyvä joukkue kasassa, jossa budjetin nousun verran on palanut jatkosopimuksiin jne. Eihän tuosta enää puutu kuin pari palasta niin oltaisi vahvistuttu viime kauden alusta.
Valitettavasti niin on kyllä moni muukin joukkue.