Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 678 489
  • 2 940

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
On päässyt menemään vähän tutkan alla, mutta Lahden Pelicans Oy:lle on parisen viikkoa sitten myönnetty valtion sulkemiskorvausta 675 632,77 euroa, mikä on päätöksen saaneista liigaseuroista eniten. Ravintolat odottaa vielä omaa päätöstään.
Kyllä siellä kuitenkin Tappara oli niukasti edellä lukemalla 979 217,55€.
 
Viimeksi muokattu:

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kyllä siellä kuitenkin Tappara oli niukasti edellä lukemalla 979 217,55€.
Kappas, haku ei toisaan pelkällä ”tappara” hakusanalla tuonut yhtäkään osumaa, joten ajattelin että ovat jättäneet hakematta. Mutta sehän tosiaan kulkeekin ovelasti nimellä ”Tamhockey”, joten pääsi livahtamaan tutkan alta tämäkin. Erinomainen korjaus siis, kiitoksia!
 

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jahans, se kolahti sähköpostiin lasku 22-23 kausikortista. Enpäs muistanutkaan että se pitää erikseen perua.
 

McInen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jahans, se kolahti sähköpostiin lasku 22-23 kausikortista. Enpäs muistanutkaan että se pitää erikseen perua.
Juu, niinpä kolahti. Vuosikaudet olin kavereiden kanssa D1:ssä ja sinne maksoimme kausarit myös viime kesänä. Tästä huolimatta syksyllä paikat muutettiin VIP-katsomoksi ja meidät linkaistiin D2-katsomoon.

Mielenkiinnolla odottelin, mitä nyt tapahtuu kun kestotilauksen paikka lähtee taas alta. No selvisipä tämäkin, lasku on A3-katsomon jostain paikasta ja hinta tietty sen mukainen eli aivan muu kuin mihin D-katsomossa olin tottunut. Enhän minä ole tuommoista kestotilannut...

Ei kai näitä voi näin hoitaa, eihän...?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Juu, niinpä kolahti. Vuosikaudet olin kavereiden kanssa D1:ssä ja sinne maksoimme kausarit myös viime kesänä. Tästä huolimatta syksyllä paikat muutettiin VIP-katsomoksi ja meidät linkaistiin D2-katsomoon.

Mielenkiinnolla odottelin, mitä nyt tapahtuu kun kestotilauksen paikka lähtee taas alta. No selvisipä tämäkin, lasku on A3-katsomon jostain paikasta ja hinta tietty sen mukainen eli aivan muu kuin mihin D-katsomossa olin tottunut. Enhän minä ole tuommoista kestotilannut...

Ei kai näitä voi näin hoitaa, eihän...?
Voi koska omistaja päättää eikä piittaa maksavasta asiakkaasta…kai vähintä mitä voisi tehdä olisi kontaktoida asiasta etukäteen tai saatekirje jossa ohjeet kuinka toimia jos asia ei miellytä
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Juu, niinpä kolahti. Vuosikaudet olin kavereiden kanssa D1:ssä ja sinne maksoimme kausarit myös viime kesänä. Tästä huolimatta syksyllä paikat muutettiin VIP-katsomoksi ja meidät linkaistiin D2-katsomoon.

Mielenkiinnolla odottelin, mitä nyt tapahtuu kun kestotilauksen paikka lähtee taas alta. No selvisipä tämäkin, lasku on A3-katsomon jostain paikasta ja hinta tietty sen mukainen eli aivan muu kuin mihin D-katsomossa olin tottunut. Enhän minä ole tuommoista kestotilannut...

Ei kai näitä voi näin hoitaa, eihän...?
Jälleen kerran yksi osoitus kuinka seuraa johdetaan.

Suora lainaus Suurelta Johtajalta, jonka voi myös osittain nitoa tähänkin caseen:
"Hyvä että annetaan vähän ristiriitaista informaatiota, niin ihmiset joutuvat vähän selvittämään asioita."
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Here we go again!

Nyt lähtee sitten Pekon roolista äijä kävelemään, soppari kyllä oli jo tehty keväällä hyvissä ajoin. Oli tullut tiettyjä "erimielisyyksiä" johtoportaan kanssa. Lisäksi Pyykkö poistuu myös vahvuudesta kohta puoliin. Harkassa ollut sisällöntuottaja siirtyy myös toiseen seuraan.

Miltei koko henkilökunta johtajia lukuunottamatta lähtenyt kävelemään kesän aikana.

Luonnollista urakehitystä? Sattumaa?
Hell no.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Here we go again!

Nyt lähtee sitten Pekon roolista äijä kävelemään, soppari kyllä oli jo tehty keväällä hyvissä ajoin. Oli tullut tiettyjä "erimielisyyksiä" johtoportaan kanssa. Lisäksi Pyykkö poistuu myös vahvuudesta kohta puoliin. Harkassa ollut sisällöntuottaja siirtyy myös toiseen seuraan.

Miltei koko henkilökunta johtajia lukuunottamatta lähtenyt kävelemään kesän aikana.

Luonnollista urakehitystä? Sattumaa?
Hell no.
Nonnih, Pekkokin. Liigan paras maskotti. Nupeko sitä itse kiskoo Pekon vermeet päälle kauden avaukseen ? Varmaan hoituu maalin päällä päälläseisonnat jne.

Ei jumalauta, kansanvaellus toimistolle vaatien kaikkivaltiaan Nupe Jong Unin eroa vai onko tässä enää mitään tehtävissä ? Vika sammuttaa valot ?

En ole ollut ikinä näin huolissani rakastamani seuran tilasta...huhhuh.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Here we go again!

Nyt lähtee sitten Pekon roolista äijä kävelemään, soppari kyllä oli jo tehty keväällä hyvissä ajoin. Oli tullut tiettyjä "erimielisyyksiä" johtoportaan kanssa. Lisäksi Pyykkö poistuu myös vahvuudesta kohta puoliin. Harkassa ollut sisällöntuottaja siirtyy myös toiseen seuraan.

Miltei koko henkilökunta johtajia lukuunottamatta lähtenyt kävelemään kesän aikana.

Luonnollista urakehitystä? Sattumaa?
Hell no.
Noniin vittu nyt. Nurminen meinasi itse mennä lasten kanssa temppuilemaan ja voltteja heittelemään? Eihän tuohon rooliin edes kelpaa kuka tahansa, sen verran hyvä aiempi ukko oli siinä.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Lisätään vielä sen verran listaan, että myyntipuolelta lähtee myös yksi tuoreimmista työntekijöistä veks :D
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä helv.. siellä toimistolla tapahtuu?

Miten muut omistajat ja hallituksen jäsenet suhtautuvat tähän pelleilyyn?
 
Viimeksi muokattu:

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lisätään vielä sen verran listaan, että myyntipuolelta lähtee myös yksi tuoreimmista työntekijöistä veks :D
Ja samalla voidaan lisätä tämä hankintapolitiikka hiljaisuuksineen niin joukkuetta johdetaan tällä hetkellä tavalla, jota vois kuvailla sana päätön. Nyt nämä viimeisen puolen vuoden aikana tehdyt linjaukset ja asioiden hoitamiset ovat juurikin muinaisaikojen toimintaa, jossa ei välitetä yhteisöstä lainkaan vaan tehdään niin kuin halutaan. Hankala tilanne koska tätä alkavat karsastamaan niin yritykset,fanit kuin pelaajatkin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Ei oikein riitä sanat kuvaamaan tunteita tällä hetkellä…Pekko oli oma brändinsä, mutta nyt mahdollisesti siitäkin joudutaan luopumaan.

Tutkivan journalismin paikka.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Lets face it, tässä on koko Pelicansin tulevaisuus vaakalaudalla. Jotain tarttis tehrä, ennenkun on liian myöhäistä ton yhden vatipään kanssa.
Se on juuri näin.

Allekirjoittanut on valmis nousemaan barrikaadeille sikäli mikäli jotain keksitään asian suhteen ! Itsellä ideat tässä hetkessä ja tämä tsonga otassa ovat hyvin, hyvin vähissä. Ei helvetti sentäs.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Ei se mitään… tällä viikolla saa halvalla Lahen parasta kotiruokaa ja lounasta Lämäristä.

edit. Nii ja Nupe on nykyään kokkinakin Lämärin keittiössä.
 
Viimeksi muokattu:

McFäde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Nurmisen Pasi
Here we go again!

Nyt lähtee sitten Pekon roolista äijä kävelemään, soppari kyllä oli jo tehty keväällä hyvissä ajoin. Oli tullut tiettyjä "erimielisyyksiä" johtoportaan kanssa. Lisäksi Pyykkö poistuu myös vahvuudesta kohta puoliin. Harkassa ollut sisällöntuottaja siirtyy myös toiseen seuraan.

Miltei koko henkilökunta johtajia lukuunottamatta lähtenyt kävelemään kesän aikana.

Luonnollista urakehitystä? Sattumaa?
Hell no.
Onko nämä muut lähdöt paitsi Pyykkö tulleet toimiston "kriisipaliksen" jälkeen jossa aiheena oli miksi kaikki lähtee ?
Tilanne alkaa kyllä olemaan äärimmäisen huolestuttava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös