Broadstreet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Philadelphia Flyers
Tonne Uros liveen kun on ne MM-kisat tulossa, niin syvä huoleni on se mihin kaljateltat sijoitetaan?
Sipulikirkon aukiolle?
Sipulikirkon aukiolle?
Mä kyllä olen käynyt Turku -hallissa ja HK-aikoina nakkikattilassa. Paremmat G-pisteet olen löytänyt ihan muualta.Turussa mennään edelleenkin typhooniin ja elyseelle, vaikka noista ajoista on jo 20-30vuotta aikaa. Nykyään puhutaan G-pisteestä eli nimeksi saattaa siis kehkeytyä mitä tahansa.
Sinänsä yllättävää ettei nimeä ole neutralisoitu, kaikkihan me muistamme paikallisen tanssiorkesterin Huoran nimenmuunnoksen
en yllättyisi jos Kansiareena tai lyhyemmin Areena vakiintuisivat käyttöön.
Minä kyllä yllättyisin. Kyllä se on Uros ja tulevaisuudessakin Uros. Uros, Uros, Uros. Syntymänimi on Uros ja tästä lähin kaikki jääkiekkoihmiset menevät Tampereella Urokseen seuraamaan jääkiekkoa. Ei voi mitään, mutta näin on.
Pe-la Ipa-Tappara B2B-pelit sopisi myös tuohon vanhasta uuteen halliin siirtymässä. Silloin toinen saisi pelata viimeisen pelin isäntänä Hakamettässä ja toinen ensimmäisen pelin isäntänä Our Ilveksessä. Lipputulot voitaisiin jakaa sitten 50/50 seurojen kesken tuolta viikonlopulta. Menisi reilusti noin omasta mielestäni, kun kumpikin ottelu olisi omalla tavallaan merkittävä.
Viimeinen peli Hakametässä tulee olemaan varmaan aika tunteikas, toivottavasti saadaan siihen asianmukaiset läksiäiset järjestettyä.
Ei ole kauhean kaukaa haettua, että viimeinen yleisöpeli Hakametsässä on jo pelattu.
10.3.2020 Ilves-Ässät 5329 katsojaa.
Aika karua, jos tämä oli Hakametsän osalta tässä.
Decens Cup ja täpötäysi UROS 2022 elokuussa. Nevö gonna fögetKaikkihan on rokotettu jo elokuuhun mennessä. Vai milloin se nyt oli. Decens Tampere-cup voidaan jo pelata täysille katsomoille.
Toivottavasti ei.Pääseeköhän Eput keikalle?
Akun Tehdas yhteistyöhön Uros Live -areenan kanssa
Eppu Normaali -bändin jäsenien Akun Tehdas tuottaa av-palvelut Tampereen Uros Live -areenalle.www.is.fi
Harmaata tietenkin. :DHartwall rakentaa UROS LIVE -areenalle oman olutpanimon – nyt haussa craft-panimopäällikkö - UROS LIVE
Hartwall rakentaa ratamettään oman olutpanimon. Saas nähdä mitä kuraa siä keitellään.
Ei tarkempaa tietoa, mutta sen verran, että äitemuori vastaa pytingin lattianpäällysteistä ja ovat siellä kyllä jo hommissa. Että kyllä ainakin osassa paikkaa tehdään jo valmista pintaa.Kellään tietoa, millä mallilla sisätyöt ovat areenalla? Jostain muistelisin lukeneeni, että maaliskuussa alettaisiin asentamaan jo istuimia.
Olispa saatu Pyynikki Brewing Co sinne! No, onhan tuossa joka tapauksessa hieno mahdollisuus saada eri tapahtumille brändättyjä juomia tarjolle, mutta toivottavasti itse tuote ei mene liian bulkkikamaksi.Hartwall rakentaa UROS LIVE -areenalle oman olutpanimon – nyt haussa craft-panimopäällikkö - UROS LIVE
Hartwall rakentaa ratamettään oman olutpanimon. Saas nähdä mitä kuraa siä keitellään.
Olispa saatu Pyynikki Brewing Co sinne! No, onhan tuossa joka tapauksessa hieno mahdollisuus saada eri tapahtumille brändättyjä juomia tarjolle, mutta toivottavasti itse tuote ei mene liian bulkkikamaksi.