Kummasta haluaisit USA:n seuraavan presidentin Clintonista vai Trumpista?

  • 10 827
  • 111

Kummasta haluaisit USA:n seuraavan presidentin?

  • Hillary Clinton

    Ääniä: 198 74,2%
  • Donald Trump

    Ääniä: 69 25,8%

  • Äänestäjiä
    267
  • Poll closed .

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En kummastakaan. Ehkä se Hillary on helpommin puolueen ja muiden perinteisesti asioista päättävien ohjailtavissa, joten varmaan saisi aikaan vähemmän vahinkoa. Tai vähintäänkin Hillary on perinteisesti seurannut ainakin julkisissa "mielipiteissään" melko tarkasti mielipidemittausten tuloksia eli siinä mielessä demokratia tavallaan voisi toteutua paremmin, mutta sekin on lähinnä huono asia, jos Yhdysvaltojen presidentti alkaa tehdä päätöksiä asioista keskimäärin hyvin vähän ymmärtävien kansan syvien rivien halujen mukaan. Suurimmalle osalle palstalaisista ei varmaankaan tarvitse erikseen perustella, miksi en halua Trumpista presidenttiä. Valitsisin siis mieluiten kolmannen vastausvaihtoehdon: "En haluaisi."
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kyllä myönnän erheeni ja nostan käden ylös väärässä olemisen merkiksi. Nämä oikeinajattelijat eivät siis vain leimaa ihmisiä heidän tässä asiassa omaamien mielipiteiden varjolla, vaan myös sen varjolla mitä mieltä he ovat vaikka keltaisista polkupyöristä polkupyöräkaupassa. Korrelaatio on täysin ilmeinen ja osoittaa näiden leimattujen älykkyydestä kaiken mahdollisen.
Marttyyrius pukee sinua. Kaivoin vielä tuon kiwipilotin viestin ja siinä ei älykkyydestä puhuttu mitään.
Toki minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että natsismia, homofobiaa tai kiihkouskovaisuutta ei pystytä järkevillä argumententeilla puolustamaan, mutta tuo itse sinä tuon päätelmän teit että kyse olisi tyhmyydestä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Marttyyrius pukee sinua. Kaivoin vielä tuon kiwipilotin viestin ja siinä ei älykkyydestä puhuttu mitään.
Toki minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että natsismia, homofobiaa tai kiihkouskovaisuutta ei pystytä järkevillä argumententeilla puolustamaan, mutta tuo itse sinä tuon päätelmän teit että kyse olisi tyhmyydestä.
En tiedä mihin martyyriuuteen viittaat. Mutta kiitos kommentista.
Ihan No brainer. Trump on vaarallinen sekä populistinen idiootti, jonka vastuuton paskanjauhaminen uppoaa foliohattujengiin, pro-ryssä -porukkaan sekä muihin idiootteihin (yst. ks. esimerkki heti tuosta yltä).
Idiootti – Wikipedia (linkki wikipediaan) ja boldaus allekirjoittaneen.
 
K

kiwipilot

@BlackWolf: Muilla idiooteilla viittasin lähinnä nimim. Zalmonellan kaltaisiin tapauksiin ja en suoraan sanottuna ymmärrä miksi tässä tapauksessa pitäisi kierrellä ja kaarrella totuuden ympärillä? Jos se näyttää paskalta ja haisee paskalta, on se suurella todennäköisyydellä paskaa. Kaveri on tehnyt itsestään palstan idioottia ja naurunaihetta viimeiset vuodet, joten en ymmärrä miksei asioista voisi puhua niiden oikeilla nimillä. Jokaisen Z-miehen juttuja lukeneen pitäisi tämä kyllä ymmärtää.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En tiedä mihin martyyriuuteen viittaat. Mutta kiitos kommentista.
Idiootti – Wikipedia (linkki wikipediaan) ja boldaus allekirjoittaneen.
me muut tiedämme . Tässä on viittaamani viesti, josta profilointi-gate varsinaisesti leimahti. Toki toisessa viestissä pilotti sanoi silleen tuhmasti, joskaan en usko hänen hänen termiä kirjaimellisessa merkityksessä käyttäneen. Eihän Trumpin äo mikään matala oletettavasti ole, vaikka hän idioottimaisuuksia lateleekin.
Ei vittu. Pikaisella otannalla voisi todeta, että Trumpin Finnish Fanclub koostuu nazeista sekö lukihärisistnä avo-hoidoki pottiloista. Uskovaisia homofoobikkoja unohtamatta. Nyt ovat selkeästi parhaat miehet asialla.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä se Clinton varmaan olisi se ns.turvallisempi vaihtoehto maailmalle, mutta kyllähän se kutkuttaisi nähdä millainen veijari tuo Trump olisi noissa hommissa. Sitten Harkimo vielä tänne presidentiksi, niin voisivat päästä mukavasti juttuun kiinni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sinällään olisi hauska nähdä kuinka pahaa tuhoa Trump saisi aikaan. Kävisikö kuin Brexitissä eli mikään ei muutu ja kukaan ei oikeasti haluakaan sitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
me muut tiedämme . Tässä on viittaamani viesti, josta profilointi-gate varsinaisesti leimahti. Toki toisessa viestissä pilotti sanoi silleen tuhmasti, joskaan en usko hänen hänen termiä kirjaimellisessa merkityksessä käyttäneen. Eihän Trumpin äo mikään matala oletettavasti ole, vaikka hän idioottimaisuuksia lateleekin.
Se sanottu (kirjoitettu) ei poistune sillä, että haluaa sen ajatuksissaan tulkita joksikin muuksi. Ei minulla ainakaan ole mitään halua leimata kaikkia ketjuun X tai Y kirjoittavia, täysin toisessa ketjussa, perustuen heidän mielipiteisiinsä jostain asiasta. Mutta jos tämä on jonkun mielestä sopivaa, niin ei se ole minulta pois. Suosittelen kyllä lukemaan tuon @Trenchtown in viestin ihan ajatuksen kanssa. Toveri tuuppasi melkoisen määrän asiaa tähän kierrätysalueen sontaketjuun.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Se sanottu (kirjoitettu) ei poistune sillä, että haluaa sen ajatuksissaan tulkita joksikin muuksi. Ei minulla ainakaan ole mitään halua leimata kaikkia ketjuun X tai Y kirjoittavia, täysin toisessa ketjussa, perustuen heidän mielipiteisiinsä jostain asiasta. Mutta jos tämä on jonkun mielestä sopivaa, niin ei se ole minulta pois. Suosittelen kyllä lukemaan tuon @Trenchtown in viestin ihan ajatuksen kanssa. Toveri tuuppasi melkoisen määrän asiaa tähän kierrätysalueen sontaketjuun.
Minua tämä metakeskustelu kiinnostaa ihan hirveän vähän ja mitä kyseiseen nimimerkkiin tulee, niin hyväksyin hänen varsinaisen selityksensä, enkä katsonut tarpeelliseksi lähteä enää siitä asiasta jatkamaan.
Toki miehekkäämpänä pidän sitä, että jos mieli tekee vastaantulevaa rekkaa päin ajaa, niin tekee sen mieluummin edes pikku-Fiatilla kun bussilla.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
@BlackWolf: Muilla idiooteilla viittasin lähinnä nimim. Zalmonellan kaltaisiin tapauksiin ja en suoraan sanottuna ymmärrä miksi tässä tapauksessa pitäisi kierrellä ja kaarrella totuuden ympärillä? Jos se näyttää paskalta ja haisee paskalta, on se suurella todennäköisyydellä paskaa. Kaveri on tehnyt itsestään palstan idioottia ja naurunaihetta viimeiset vuodet, joten en ymmärrä miksei asioista voisi puhua niiden oikeilla nimillä. Jokaisen Z-miehen juttuja lukeneen pitäisi tämä kyllä ymmärtää.

Hieno provo. Kyse ei ole kuitenkaan idiotismista vaan eri mieltä olemisesta jonka olen aina asiasta riippuen perustellut. Sinä olet tituleerannut oman näkökantasi ilmeisesti oman aate-suuntauksesi pohjalta johon viittasinkin jo tuossa aiemmassa viestässä.

Ei muuta. Nyt lakkaan vastaamatta näihin "argumentteihisi"
 
Viimeksi muokattu:

gasp

Jäsen

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kummasta tahansa pöljästä tuleekin pressa niin ei vakuta mun elämääni mitenkään. Siis ei mitenkään. Who cares?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös