@Trenchtown: juu varmasti on mutta lasken heidät suoraan idiootit -kategoriaan. Suoraan sanottuna en sinua olisi tuohon porukkaan kuuluvaksi uskonut.
Ei varmaankaan tarvitse edes kertoa miten vähän minulle merkitsee se, että millaiseen porukkaan haluat mut laskea kuuluvaksi, mutta ei nyt mennä siihen, jokaiselle suotakoon oikeus mielipiteeseen.
Varmasti on niin, että ylivoimaisen suuri osa viihdearvo tärkeimpänä arvona menijöissä on ihan vitun idioottia porukkaa.
Mulle tässä tapauksessa viihde keihäänkärkenä etenemiseen vaikuttaa aika monikin asia, joista ei-vähäisimpinä mainittakoon turhautuminen maailman poliittiseen kenttään ja halu ravistella vallan rakenteita, tässä se tarkoittaa valitettavasti Trumpin puolelle asettumista, koska Clinton edustaa mulle "vanhaa" ja Trump "uutta". Turhautumisen piikkiin laitan sen, että pidän aivan samana mitä tapahtuu, kunhan tapahtuu jotain ja oletettavasti Trump toisi sitä "jotain" Clintonia runsaammin.
Toki myös nihilisti sisälläni herää näissä tapauksissa, erityisesti se arvonihilisti olemaan ns. "heikomman" puolella ja "yleistä" mielipidettä vastaan. Toisin sanoen mielipidettä en välttämättä ole edes muodostanut, mutta vastaan väittämisen ja tökkimisen tarve on silti suuri. Se sama nihilisti sisälläni sitten toki potkii altavastaajaa päähän häntä ensin puolustettuaan, mutta se ei äänestyskäyttäytymiseeni vaikuttanut.
*e* Kympin uutisissa näytettiin miten Clintonilla oli tuolla 911-muistotilaisuudessa vaikeuksia pysyä pystyssä edes tuettuna, jalat vetivät ihan spagetiksi. Saattaahan tuo olla vain flunssassa tms, mutta oletettavasti hänen terveydentilansa tulee olemaan otsikoissa ja ties mitä sairauksia tullaan "tietämään" oireiden aiheuttajaksi. Niin tai näin, toivottavasti tällaiset terveysmurheet eivät pilaa kautta.
Kaikki järjelliset mittasuhteet ylittävä mediasirkus pyörinee tämän(kin) aiheen ympärillä. En ole viitsinyt netin pimeimpiä nurkkia tarkastaa, mutta olen hyvin pettynyt jos joku foliopää ei jo
tiedä Trumpin joukkojen myrkyttäneen Hillaryn. Polonium, anyone?