Chip Whitley
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Kyylä kirjoitti:Intissä ollaan luovuttu jo monesta asiasta ja uskon että tämä tukka-kysymyskin ratkeaa vuiosien sisällä. Tiedän kuitenkin että sotamiesten keskuudessa on vielä sen verran äijämininkiä, että suosittelisin näille kultakutreille hiustenleikkuuta ihan itsensä kannalta. Päikin pojalle 6kk homovittuilua voi olla liikaa.
Tämä minua hieman ihmetyttää. En niin montaa hinttiä tiedä/tunne, enkä ole varma onko minulla tarpeeksi esimerkkejä väitettäni vastaan, mutta sanotaan se silti. Kuinka monta pitkätukkaista hinttiä te muut jatkoaikalaiset tiedätte/tunnette? Kaikki B-rapun pojat jotka minä tiedän, ovat lyhyt-tukkaisia.
Muutenkin vähän outoa tämä suomalaisten "äijämeininki", kun porukalla vittuillaan/kiusataan (jos näin siis tapahtuisi?) yhtä yksinäistä deesnideria, joka on "rohkeasti" päättänyt pitäytyvänsä omassa tyylissään tietäen, että luultavasti kaikki ovat tätä tyyliä vastaan. Joukolla yksilön kimppuun, todella äijienäijän merkki.
Kyllä omasta puolestani voin sanoa, että jos olisin alokkaitten komentaja, ja siellä kekkos-massan joukossa olisi yksi ruuhkatukka, niin kunnioitukseni tätä miestä kohtaan kohenisi saman tien (mikäli siis tätä tukkalakia muutettaisiin). Toisaalta, tämä inhimillisyys olisikin minulle esteenä, mikäli alokkaitten komentajaksi pyrkisin (aliupseeriksi?).