Viestin lähetti msg
Ei kai kukaan muuten ihmettele miksi Jaana on yksinhuoltaja?
Kukahan se onneton on kun siihen joskus niin kajonnut, että tytär on saatu aikaan? Onnekseen on osannut korjata asian.
Viestin lähetti Nas
Tais Tomppa taktikoida pudottaessaan Turon, et Jaana olis paljon helpompi vastus loppupeleissä.
Viestin lähetti Timi
Minulle jäi epäselväksi tuo tämän päivän ero eli kuinka paljon joukkueilla on toisen päivän alussa eroa? Loistavaa oli se, että nähtiin kerrankin, että pelkkä lihasvoima ei riitä. Toivottavasti Nico nyt hoitaa koko homman kotiin.
Viestin lähetti Timi
Eihän sitä ikinä voi tietää miksi Tomppa pudotti Turon, mutta itse olisin ainakin tehnyt sen siksi, että Turo oli niin täynnä itseään, että ei nähnyt tai ainakaan pystynyt tunnustamaan omia virheitään. Parhaimpana esimerkkinä oli juuri tuo suunnitus, jossa mies kehtasi sanoa, että oli joukkuetovereiden moka, kun eivät varmistaneet mihin mennään.
Viestin lähetti Gellner
Eroa on tunti.
Viestin lähetti Uraani
Joo-o. Tai sitten ei.. Yllättäen tunti muuttui ~minuutiksi..
HUH HUH sanon minä.. aivan perseestä oli tämä systeeemi. :(
oikeusmurha
:mad: :mad: :mad:
Viestin lähetti porin_karhu
Sikäli kuin perjantain lähetystä sivukorvalla seurasin, ei kilpailun toiseen osaan luvattu tunnin aikaeroa. Minun mielestäni Taru V. nimittäin kertoi, että tuosta tunnista (jonka verran myöhässä Orjas siis perjantaina saapui maaliin) saadaan vasta jollain tavalla suhteutettuna Orjaksen lauantainen takaa-ajomatka. Tiedä sitten millä ihmeen tavalla...
Pelleilyksi meni, mutta sitähän koko SS on heti juontajastaan lähtien ollut koko ajan. Enää puuttuu Jaanan voitto.
Vaikka tulee Maikkarilta, ohjelma on silti tuotantoyhtiön, joka on tässä tapauksessa kait Fremantle Media. Ja ei, en ole Suuri Seikkailu- fani.Viestin lähetti BigRedBob
Siinä meni viimeinenkin usko tuohon MTV3:n paskaseikkailuun.