Viestin lähetti Ghost
Toinen yhtä naurettava asia kuin lyhyt etumatka, oli se että veneet pistettiin yhdessä vaiheessa koskeen ilman melojia. Täysin tuuripelistähän siinä on kaikki kiinni. Eikö tuollaista vaihetta voisi jättää väliin, jossa ei ole mitään tekemistä taidon kanssa.
Ajattelitko Ghost, että kilpailijat voisi laskea Jyrävän kumiveneillä? Sen voin sanoa, että tuosta porukasta ei kukaan kykene laskemaan selvin nahoin Jyrävää alas; itse asiassa Jyrävän laskusta ei ole moni ihminen selvinnyt hengissä ja lasku vaatisi kokeneen koskenlaskijan ja varmat turvallisuustekijät.
Minulla on tutuilla mökki Kitkajokivarressa, kuten on myös Stella Polariksella, joka järjestää näitä koskenlaskuja maksaville asiakkaille. Soittelin tutuille sinne mökille eilen kysyäkseni heidän kuulumisia, ja he kertoi kovaa meteliä kuuluneen koko päivän jokivarresta (vaikka koskien pauhut peittää suurimman osan äänistä). Illalla oli kuulemma voittajajoukkue istunut ja viettänyt iltaa Stella Polariksen mökillä; varmaan oli nautittu kärkkäreitä ja sekamehua. ;)
Viestin lähetti BigRedBob (ja muut...)
Siinä meni viimeinenkin usko tuohon MTV3:n paskaseikkailuun.
Naurettavaa.
Säälittävää.
Suuri Kusetus.
En malta odottaa, koska Posio vaikenee. Iäksi.
Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti. Harmitonta huttua koko Suuri Seikkailu. Ei kai joukkueen koko kisa voi mennä metsään, jos vaikka epäonnistuu yhdessä pikkukisassa. Ei tämä ole mitään jääkiekkoa, ;) jossa säännöt ja periaatteet pitää olla kiveen hakattuja. Tämä on harmiton MTV 3'n viihdeohjelma, jossa kaikilla on mahdollisuus voittoon jostain pikku hölmöilystä huolimatta. Orjas kämmäsi pikkukisan tunnilla, ollen muuten kisassa selvästi parempi, joten ei sitä voi rankaista enempää kuin se 35 metriä. IMHO.
Itse en katsonut viime kesänä koko ohjelmaa (enkä edes jenkkien Selviytyjät-ohjelmia), mutta tänä vuonna jäin ohjelman koukkuun noin kolmannen jakson kohdalla. Suosikkijoukkue on tällä kertaa Orjas Markun, Thomaksen ja Aleksin vuoksi.
Hehän kävisivät fyysisyydessään jopa vahvistuksista Oulun Kärpille. ;)