Kuka voittajaksi Suuresta Seikkailusta?

  • 5 199
  • 108

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti sopuli
Yritin kertoa, rivien välissä, mutta ilmeisesti turhaan. Kaikki kumminkin ovat varmasti yhtä mieltä siitä, että sääntäjä ei kerrottu etukäteen. Kun nyt kannat huolta TV:n katsomisestani, niin voin luvata, että en katso loppuja jaksoja.
Et yrittänyt kertoa rivien välissä yhtään mitään, vaan oletit minun sanoneen jotain mitä en sanonut. Miksi, en tiedä eikä kiinnosta. Minua ei suuremmin kiinnosta, mitä katsot televisiosta, mutta en lakkaa ihmettelemästä ihmisiä, jotka jaksavat valittaa jostain ohjelmasta. On niin helppoa olla katsomatta niitä ohjelmia, joista ei pidä.

Rutinat siitä, ettei toisen päivän alussa ollut tunnin eroa ovat turhia, koska missään vaiheessa ei sanottu, että niin olisi. Sanottiin, että ero suhteutetaan uintimatkaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Designer
Et yrittänyt kertoa rivien välissä yhtään mitään, vaan oletit minun sanoneen jotain mitä en sanonut.

En ole väittänyt sinun sanoneen mitään. Totesin vain hieman sarkastiseen tyyliin, että säännöt eivät olleet katsojien tiedossa. Suurin osa tämän ketjun viesteistä todellakin käsittelee sitä, että säännöt olivat typerät - eivät sitä, että eron olisi pitänyt olla tunti. No, ehkä tuollaisen lyhyen viestin voi tulkita hyökkääväksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti sopuli
En ole väittänyt sinun sanoneen mitään. Totesin vain hieman sarkastiseen tyyliin, että säännöt eivät olleet katsojien tiedossa.
Miten sitten on mahdollista, että:

Viestin lähetti sopuli
Ja itse siis odotit suunnilleen 35 metrin matkaa. Varmasti.
Joku tuossa ei nyt täsmää. Tähän alempana olevaan päätelmään taisit tulla, kun kirjoitin: "Paljon olisi tästäkin ketjusta jäänyt tunnetta puuttumaan, jos säännöt olisivat olleet keskustelijoiden tiedossa ja ohjelmasta olisi muistettu se kohta jossa Taru kertoo tunnin eron tarkoittavan sitä, että uintimatkan ero on maksimaalinen."

Aika paljon omaa olettamusta täytyy sekaan laittaa, että tuohon pääsee. Onneksi olkoon!
Paljon melua tyhjästä, mutta sitä sattuu. Tuskin tämä enää tästä mihinkään etenee.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Mulle on oikeastaan aivan sama kuka voittaa, kunhan se ei vain ole se mielistelevä nainen, oliko se nyt Jaana, tai joku sellainen...
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Taktikoinnista

Viestin lähetti JVR
Mulle on oikeastaan aivan sama kuka voittaa, kunhan se ei vain ole se mielistelevä nainen, oliko se nyt Jaana, tai joku sellainen...

Tuli tässä mieleeni sellainen, että kuinkakohan paljon tuossa SS:ssä loppujen lopuksi kilpailijat vetävät tietynlaista roolia taktiikkana?

Eli jos ajatellaan esim. Jaanaa verrattuna Turoon. Mielestäni oli melkoisen selvää, että nämä kaksi ratkaisisivat sen neljännen paikan lopussa, mutta sen minkälaisen kuvan heistä sai, oli täysin erilainen, vaikkakin tietyllä tavalla heissä oli paljon samaa.

Turo oli mielestäni itseään täynnä ja uskoi olevansa suunnilleen jumalan lahja joukkueelleen. Mies ei ainakaan fyysisesti ollut mielestäni mitenkään ylivertainen, tiedä sitten kuinka kestävä hän oli. Kilpailuhermotkaan eivät vaikuttaneet kaksiselta.

Jaana ei tietenkään fyysisesti ollut yhtä vahva kuin Turo (tosin ei uskoakseni hirveästi heikompikaan), mutta lähestyi joukkuetovereitaan täysin erilaiselta kantilta. Hän pyrki mielestäni mollaamaan Turoa sopivissa tilanteissa ja muita joukkuetovereitaan hän sitten nuoleskeli.

Uskoakseni hän juuri tällä taktiikalla varmisti jatkopaikkansa (olettaen, että Turoa ei missään vaiheessa siis oltaisi valittu kapteeniksi). Siinä missä Turo oli ylimielinen oli Jaanan kanssa helppo tulla toimeen, sillä hänhän mielisteli joukkuetovereitaan. Mielestäni tuo on siinä mielessä loistava taktiikka (jos siis ei ole oikeasti tuollainen).
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tomppa

Minua ainakin henkilökohtaisesti vituttaa toi Orjaksen Jaana. Se on koko ajan ihan ylimielinen ja leuhkii taidoillaan. Kun alussa kysyttiin, että kuka voittaa Suuren Seikkailu niin Jaana vastasi, että minä tietenkin! Arhhg! Ärsyttää tommone... Sanon vieläkin, että Tomppa voittaa koko paskan.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Jaanan ylimielisyys?

Viestin lähetti hörkkö
Minua ainakin henkilökohtaisesti vituttaa toi Orjaksen Jaana. Se on koko ajan ihan ylimielinen ja leuhkii taidoillaan. Kun alussa kysyttiin, että kuka voittaa Suuren Seikkailu niin Jaana vastasi, että minä tietenkin! Arhhg! Ärsyttää tommone... Sanon vieläkin, että Tomppa voittaa koko paskan.

Toisaalta miksi pitäisi sanoa jotain, että lähtee tekemään omaa suoritustaan ja katsomaan mihin se riittää? Eiköhän tuonne kaikki ole kuitenkin menneet voittamaan.

Itse uskoisin, että voittaja on joku niistä miehistä, toivottavasti Tomppa.
 

Tombe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spoiler

Viestin lähetti JVR
Mulle on oikeastaan aivan sama kuka voittaa, kunhan se ei vain ole se mielistelevä nainen, oliko se nyt Jaana, tai joku sellainen...

Don't worry. Jaana lähtee tänään. Finaalissa ovat siis miehet.

Lähdettä en uskalla nimetä, mutta tämä on faktaa.

-Tombe-
 
Viimeksi muokattu:

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jep, eli siinä kävi niin, että aina niin ihana ja hurmaava Jaana joutuu pakkaamaan kamat kasaan ja suuntaamaan askeleensa kohti Espoota. Ei ole Jaanan asemassa helppoa, ei ole...

Nyt koettaa UNELMAFINAALI! Näemmä varmasti tosi fyysisen ja vauhdikkaan ottelun Tampereen Tapparan ja Ilveksen, JYPin, sekä Lieksan Hurtan kesken. Tulee mahtava kisa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä pidän aina naisten puolta mutta nyt täytyy tunnustaa että olin iloinen, kun Jaana joutui kotimatkalle. Eihän sitä eukkoa kestä kukaan! Tämän päivän kaltaisia kisoja olisi saanut olla enemmänkin, eli kisoja joissa muukin kuin pelkkä voima ratkaisee.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Spoiler

Viestin lähetti Tombe


Don't worry. Jaana lähtee tänään. Finaalissa ovat siis miehet.

Lähdettä en uskalla nimetä, mutta tämä on faktaa.

-Tombe-

Sarja EVVK. Rouva syynää ööga tarkkana. Et uskalla Tombe kertoo nyt jo, kuka tippuu huomenna?:D . Saattaisin briljeerata rouvalle ja samalla napata hanhena muutaman irtopointsin. Lavertelin nimittäin sille jo ennen ohjelmaa, kuka tulee tippumaan. Nyt se varmaan ajattelee musta, että ON SE KONE! Tonkin se tiesi. Mieti!

Paappas yv:tä heti, kun syväkurkkusi on huomenna laulanut. Yllätän huomenna fryyn uudestaan. Kohtahan se rupee haluu mua sillai!:cool:Cool!
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Kh


Nyt koettaa UNELMAFINAALI! Näemmä varmasti tosi fyysisen ja vauhdikkaan ottelun Tampereen Tapparan ja Ilveksen, JYPin, sekä Lieksan Hurtan kesken. Tulee mahtava kisa.

Tomppahan on varmaa LKP(laukaan kiekko pojat) miähiä..
Siellähän se pelas aikoinaan.oli pojat kuulkaas jännä näky kun tumma miäs pelas kiakkoo(vielä hyvä) kyllä sai tomppa kuulla jos jonkun näköstä rasista huutoo.muistan kun olin ite olin kattomas oman paikkakunnan joukkueen vs LKP kaikki huus+minä tompalle"jaaambasuuuuu jaaambasuuu"ei noissa mitään rasista ollu mutta kyllä niitäkin kuuli jos jonkin verran.
Mutta asiasta toiseen voihan se jomppa kannattaa nytten myös jypiä
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: kyllä sen saisi Tomppa voittaa. Paitsi että on todella vahvoilla jo muutenkin kisassa fysiikkansa puolesta, olisi myöhempääkin silmäniloa, kun saisi näistä seurapiirilehdistä lukea artikkeleita hänestä.. Niin se menee, uskokaa pois.;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jaana sitten putosi finaalista, eikä ainakaan minua haittaa yhtään. Ei hän ylimielinen ollut, vaan enemmänkin kiero peluri. Omaa asemaa pönkitettiin joka käänteessä, ja tarvittaessa joukkueen kustannuksella. En usko, että Turo oli ainoa, jota Jaana mustamaalasi.

Nyt täytyy toivoa, että Markku tulee parempaan kuntoon finaalia varten. 38,4 asteen kuumeessa ei välttämättä ole herkkua lähteä ilmeisen vaativaan kaksipäiväiseen kilpailuun. Erittäin hyvin hän eilen skarppasi ja olin vilpittömästi iloinen siitä, että hän pääsi jatkoon. Ja niin näytti olevan Aleksikin.

Noista kolmesta en osaa nimetä suosikkiani. Kuka tahansa saattaa päästä Valkoiseksi Peuraksi.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Gellner
Yleensä pidän aina naisten puolta mutta nyt täytyy tunnustaa että olin iloinen, kun Jaana joutui kotimatkalle. Eihän sitä eukkoa kestä kukaan! Tämän päivän kaltaisia kisoja olisi saanut olla enemmänkin, eli kisoja joissa muukin kuin pelkkä voima ratkaisee.

Olen aivan samaa mieltä siitä, että enemmän olisi pitänyt olla sellaisia kisoja, joissa pelkkä fysiikka ei ratkaise. Tiedän, että SS ei ole mikään Survivor, mutta amerikkalaisessa versiossa oli paljon monipuolisempia kisoja. Suuressa Seikkailussa olisi mielestäni voinut olla esim. muistiin perustuvia kisoja tässä loppuvaiheessa taikka jonkunlaiseen nokkeluuteen perustuvia.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
^Up, up^

No niin, finaali lähestyy huippuaan, eikä tähän ketjuun ole vastailtu vuorokauteen?

Finaalin toiseen päivään Markku lähtee johdossa, Aleksi seuraa Markkua kuin varjo, mutta Thomas taitaa olla pelinsä, tai paremmin Suuren Seikkailunsa pelannut? Kukakohan voittaa?

Ei anneta Maikkarin/Elämystaikureiden/Freemantlen poukkoilun ohjelman tekemisessä vaikuttaa Seikkailun seuraamiseen, vaikkakin itse kilpailijatkin ovat osoittaneet sen olemalla todella vaivautuneen oloisia haastattelutilanteissa. Mutta kisa on kisa, ja Markku, Aleksi ja Tomppa ovat suoriutuneet kisasta hyvin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mitään ei ole vielä ratkennut. Riippuu täysin siitä, minkälainen toisen päivän kilpailu on, onko kolmen minuutin ero liikaa. Markku näyttäisi toipuneen kuumeestaan ainakin jonkin verran, ei tuollaista suoritusta kukaan tee reilun 38 asteen kuumeessa.

Se oli hyvä, että nyt säännöt kerrottiin selkeästi jo ennen kilpailua. Minkähänlainen meteli täälläkin olisi, jos ensimmäisen päivän 26 minuutin ero olisi "jälkikäteen" muutettu kolmeksi minuutiksi :)
 

KuPLa

Jäsen
Suosikkijoukkue
¤ Saipa ¤
Tosiaan viimeinen päivä ja lähtökohdat on että Markku-Aleksi-Tomppa....noh luulenpa että Markku ja Aleksi ratkaisee voiton keskenään Tomppa lähtee 3 min perään joka taitaa olla liikaa toisaalta on paha sanoa miten käy kun ei tiedä mikä on viimeinen laji

Mielestäni suuri seikkailu ei ole kovin kiva kilpailijoita kohtaan, koska 2 ja 3 ei saa mitään? olenko oikeassa? rahat saisi jakaa vaikka seuraavaksi 1. 21 000 € 2. 5000 € 3. 4000 €

henkilökohtaisesti mua vituttas jos olisin vaikka toinen enkä sais mitään...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Onko Tomppa liian raskas eilisen tyyppiseen juoksukisaan?
Jo siellä tänään kiipeillään viimevuotiseen malliin, niin silloin Markku tai Aleksi ovat vahvoilla... tomppa on taas liian raskas...

Tietäen Suomen armeijan kapiaisten surkeat palkat, minä toivoisin yliluutnantti Aleksin voittavan europotin.
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Täytyy sanoa, että kuulun siihen kasvavaan joukkoon, joka jo toista vuotta peräkkäin ihmettelee mikä ihme saa ihmisen seuraamaan Suurta Seikkailua? Viihdearvoltaan Ravien, Kauniitten ja Rohkeitten tai vaikkapa Nicke Lignell-shown arvoinen ohjelma. Mutta suomalaisiin uppoaa näköjään kaiken näköinen... no joo. Nauttikaa siitä mistä pidätte.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Predator
Onko Tomppa liian raskas eilisen tyyppiseen juoksukisaan? Jos siellä tänään kiipeillään viimevuotiseen malliin, niin silloin Markku tai Aleksi ovat vahvoilla. Tomppa on taas liian raskas...
Minä taas uskon, että jos kilpailu on kiipeilypainotteinen, on silloin Tomppa vahvoilla. Näin Tompan kiipeävän puuhun eräässä Suuri Seikkailu -jaksossa, ja Tomppa meni kyllä niin kevyesti, että tuskin kiipeily hänelle ongelmia tuottaa. Tiedä, vaikka kiipeily kääntyisi Aleksia ja Markkua vastaan. Jos taas jatketaan saman tyylisin kilpailuin kuin on ensimmäisenä päivänä menty, on Markku ja Aleksi silloin tänään vahvoilla.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Kossu
Täytyy sanoa, että kuulun siihen kasvavaan joukkoon, joka jo toista vuotta peräkkäin ihmettelee mikä ihme saa ihmisen seuraamaan Suurta Seikkailua? Viihdearvoltaan Ravien, Kauniitten ja Rohkeitten tai vaikkapa Nicke Lignell-shown arvoinen ohjelma. Mutta suomalaisiin uppoaa näköjään kaiken näköinen... no joo. Nauttikaa siitä mistä pidätte.
Joo kiitos, nautitaan.

Suuri Seikkailu on harmitonta huttua, kuten muutkin mainitsemasi proggikset. Se ero Seikkailulla on muihin, että se tapahtuu pohjoisen ihan mukavissa ja kauniissa maisemissa. Toinen tykkää toisesta, toinen taas toisesta. Minä en katso Kauniita ja Rohkeita enkä raveja, mutta Niken Voitto kotiin -ohjelmaa katselen, kun se tulee aina sopivaan aikaan. Suuri Seikkailu on tuollaisena kesäohjelmana ihan kiva, ja sitä myöten puolustaa paikkaansa. Suuressa Seikkailussa on kovastikin potentiaalia suuremmaksikin suosikiksi, mutta mutta... Osaa Maikkari töpeksiä myös miltei täydellisenkin tuotteen, kuten SM-liiga, joten osaa Maikkari töpeksiä Suuren Seikkailunkin.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Markku voitti

Niin siinä sitten kävi, että Markku voitti Suuren Seikkailun. Aika hyvin jätkältä, kun on vielä kipeäkin.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jes, Markku voitti. Paras voitti!

Jännä oli tämä päätöspäivän kisa, aika monipuolinen vaikkakin varmasti raskas. Oli kahlaamista, muistipeliä, suossa tarpomista ja kaivamista, esteiden alittamista ja ylittämistä, ja kruununa lopussa kallioseinässä kiipeilyä, jossa ajattelin, että Aleksi voittaa lopulta Markun. Mutta ei voittanut, ei...

Paras voitti!
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti KuPLa

Mielestäni suuri seikkailu ei ole kovin kiva kilpailijoita kohtaan, koska 2 ja 3 ei saa mitään? olenko oikeassa? rahat saisi jakaa vaikka seuraavaksi 1. 21 000 € 2. 5000 € 3. 4000 €

henkilökohtaisesti mua vituttas jos olisin vaikka toinen enkä sais mitään...

Jos olisin itse ollut SS:n finaalissa, olisin pyytänyt 2 muuta kilpailijaa sanalle ennen finaalin alkua. Kaikki kolme finalistiahan oli aika tasaisia, niin olisin ehdottanut seuraavanlaisen sopimuksen tekemistä: Voittaja saa 15 tonttua sekä toinen ja kolmas 7500 eeroa. Siinä olisi sitten voinu vapautuneesti kilpailla, kun tietää, että on edes hiukan paalua tulossa. En muuten yhtään ihmettele, vaikka Markku, Aleksi ja Tomppa olisivatkin sopineet jotain potin jakamisesta. Niin hyvin he näyttivät tulevan toimeen keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös