99% ketjun kirjoituksista sisälsi täyttä paskaa joten en jaksa muuten puuttua kirjoituksiin.
Jos jotain vaihtoehtoja aletaan jossain vaiheessa kuitenkin punnitsemaan niin Niki Anderssonista olen aina pitänyt valmentajana. Fiksu kaveri kaikin puolin.
Syytähän tässä on sekä Mannerissa ja/tai/sekä ehkä jopa Westerbackissa. Itse ovat saaneet koota vapaasti joukkueen. Nyt heidän kokoamansa joukkue kusee jätkiä linssiin.
Nyt on tietysti kivaa olla jälkiviisas, mutta jo alkukesästä oli nähtävissä se mikä Sportin tämän hetken suurin ongelma on. Tulleet vahvistukset ovat olleet järjestäen tissiposkia. Junnut ovat olleet ok. Tulleista synninpäästö vain Hietaharjulle ja Sami Kautolle.
Vaasan Sport 2007 - Joukkue jossa on vähemmän munaa kuin ala-asteen liikuntasalin tyttöjen pukuhuoneessa
Harvoin olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä asioista. Olen nytkin erimieltä, koskien Anderssonia. No tuo onkin makuasia, kuten mäyräkoira sanoi bolssejaan nuollessa.
Westergodin hankinnat piti olla huippuluokkaa ja ihmettelinkin, miksi ihmeessä sveduille tehtiin suoraan soppari, ilman koeaikaa. Nyt tämä kiirehtiminen sopparien kanssa kusee suoraan jengiä silmään.
No jälkiviisus on toki naurettavaa ja helppoa, mutta kun esim. tämän Rompan piti olla niin hirveän vaikeasti pidetävissäkin jengissä ja totuus oli jotain aivan muuta, tulee myös hankinnasta vastaavan kantaa vastuukin asiasta.
No voihan olla, että miehellä on vaan motivaatio-ongelma tai on "vielä" heikossa kondiksessa, mutta kyllähän sen maatiainenkin näkee, ettei miehestä ole uudeksi keihästäjäsiaksi, ei sinnepäinkään. Ihan ok kikkailija, mutta ei mikään sateentekijä. Eikssonista ja Lindforsista ei viitsi edes puhua, sen verran heikkoa stuffia jätkät on.
Mitä tulee taas valmennuskuvioihin. Toivottavasti Mamba voisi silti jäädä, mutta mikäli me uusi valmentaja saadaan, oli hän Tami tai kuka tahansa, voi yllättävätkin tahot saada etsiä uutta väriä pelipaitoihinsa. Näistä yksi hyvä esimerkki näyttäisi alkukauden rusettiluistelun perusteella olevan Kiku, joka on ilmeisesti vaan ja ainoastaan paljasjalkaisuutensa takia kuluvan kauden rosterissa mukana. Sen verran munatonta on Kikunkin meno ollut, ettei sitä viitsi kukaan kovin montaa ottelua seurata. Harmi sinällään, mutta näin se vaan menee tänäpäivänä.
Ai niin. Yksi todella hyvä herättely jengiin voisi olla se, että Pate vetäisi itse hokkarit naftaliinista ja antais inspiraatiota/intoa itse kullekkin jengissä. Kuten me kaikki muistamme, on tuo herra ollut sitten kuitenkin loppupeleissä se, joka oli meidän jengin sydän, muut elimet hengitti sitä ilmaa, mitä Pate sille pumppas. Nyt sen syke puuttuu kokonaan.