Olen vain ihmetellyt sitä, että muiden seurojen kannattajat eivät näe Tammisen valinnan positiivisia vaikutuksia koko Mestikselle sekä omalle seuralleen. Ihmettely ei sitten Fordel ja kumppanit tarkoita lähellekään halua tyrehdyttää keskustelua. Päinvastoin sillä on tarkoitus lisätä mielenkiintoista ajatusten vaihtoa.
Kirjoitat taas joko a) ihan tietyntahtoen täyttä paskaa ja vääriä syytöksiä tai sitten b) et jaksa lukea mitä me muut täällä kirjotamme.
Itse kirjoitin 5.12.2007 Tamin valinnasta Sportin valmentajaksi näin:
"Se on ainakin taattu, että Sport saa samantien näkyvyyttä ja varmasti pitkästä aikaan positiivista sellaista. Se on myös taattu, että Vaasassa alkaa taas tapahtua ja toimintaan tulee ihan uudenlaista dynaamisuutta. Sportin organisaatioon tulee varmasti ihan uutta draivia. Se on myös taattu, että joukkue herää pelaamaan. Ja mikä näin Mestiksen ystävälle on tärkeintä: se on taattu, että olemme saaneet kunnon äänetorven sarjalle, joka pitää huolen, että tämän sarjan merkitystä ei liitossa unohdeta."
Eikö tässä ole arvon siffa nähty myös niitä positiivisia vaikutuksia joita Tamilla on sekä Sporttiin että koko Mestikseen? Muut kirjoittajat ovat tuoneet esille myös todella hyviä argumentteja sekä puolesta, että vastaan Tamin tuloa Vaasaan. Niitä kannattaa lukea ennen kuin kirjoittelet mitä sattuu.
Ja Hescu toi myös hyvin esille tuon arvostus vs. mielenkiintoinen persoona, johon et ole täällä vastannut vaikka sitä eroa on sulle koko ajan yritetty toistaa. Voisitko vastata nyt siihenkin kysymykseen, kiitos.
Juuri tämän takia keskustelu tyrehtyy kun et voi vastata näihin muiden väitteisiin vaan jankkaat tuota samaa. Se jankkaus ja muiden perusteluiden pienoinen dissaaminen eivät vie tätä keskustelua yhtään eteenpäin. Sama homma on tapahtunut niin usein KooKoo-ketjussa ja pahoittelen Sport-fanien puolesta, että toimme saman ilmiön tänne. Itse en aio jatkaa tätä näennäistä keskustelua, sillä se on todella turhauttavaa. Kiitos kuitenkin Sport-faneille todella antoisista keskusteluista! Harmi vaan, että tämä meni taas KooKoo-fanien ja yhden tulevan ex-fanin väännöksi...