Kuka sinun on luultu olevan?

  • 10 421
  • 97

Glove

Jäsen
Yleisurheilun MM-kisat olivat ovella vuonna 2001. Olin kaverin kanssa katsomassa jotain junnujen jalkapallopeliä. Sitten siihen tulee yksi ihan outo heppu kyselemään, että: "Hei, eikö sun pitäis olla Edmontonissa työntämässä kuulaa?" No enhän minä (silloin n. 173 cm/100 kg) ihan yltänyt Arsi Harjun (183 cm/110 kg) mittoihin, mutta varmaan siinä oli jotain yhdennäköisyyttä kun sattui olemaan huivikin päässä kuten Arsilla
 

krobbe

Jäsen
Luulin kerran väärin. Olin vuosia sitten menossa junalla Tampereen asemalta Jyväskylään. Muutaman napakan jälekeen asemaravintolassa havaitsin Veltto Virtasen istuvan samassa ravitsemusliikkeessä. Höyryissäni päätin kunnon häirikön tapaan mennä onnittelemaan herraa kansanedustajaksi valinnan johdosta. Onniteltuani herra katseli minua kummissaan, samaan aikaan huomasin kitarakotelon hänen vieressään ja poistuin lievä häpeän puna poskillani...siinähän istuikin Topi Sorsakoski!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
John Holmesiksi on luultu aika usein.

Välillä myös Jaakko Saariluomaksi.....melkein sama asia...
 
K

kiwipilot

Joskus vuosia sitten NZ:ssä asuessani oltiin vaimon kanssa kävelyllä Christchurchin keskustassa kun joku paikallinen hessu pysäytti kadulla luullessaan minua näyttelijä Orlando Bloomiksi. Kieltämättä oli sellainen mitäs vittu -fiilisi, positiivisella varauksella kuitenkin.
 

kykkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokunen vuosi takaperin kun päätäni vielä komisti keesi, luultin minua useampaankin otteeseen Vesa Jokiseksi. sittemmin kun keesi vaihtui kaljuksi tai sängeksi on joskus Jere Karalahdeksi haukuttu. :D
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Scandinavian Music Groupin Joel Melasniemeksi on luultu joskus. En näytä yhtään Joel Melasniemeltä.

Kerran tultiin kysymään että olenko mä se Martina Aitolehden poikaystävä joka juorulehtien (?) sivuilla on nähty rööki huulessa. En tiedä yhtään keneen on viitattu, mutta vastasin että en ole, onneksi.

Joku nainen marssi myös eräänä viimekuisena sunnuntaina selittämään jostain ruotsalaisjulkimosta (en muista kuollaksenikaan nimeä) ja miten muistutan tätä, kun olin firman jätkien kanssa darrabrunssilla pikkujoulujen jälkeen Turun keskustassa. Meni ns. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tämä.

Julkimojuttuja tai ei niin siihenkin on tullut törmättyä että olen aika usein paikallisten tyttöjen mielestä "ollut sen ja sen poikaystävä". Ihan hyvä muuten, mutta nykyisessä suhteessani olen ollut tarpeeksi kauan voidakseni todeta näihin että "tuskin".
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaverin kämppis totesi kerran, että näytän ihan Jamie Oliverilta. Mielestäni en näytä, mutta vähintään yhtä hyvin kokkaan kuitenkin. Ei tosin luullut, koska tiesi etten ole.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Samuli Edelman nuorempana.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minä olen kuulemma ollut soittamassa kovan dj-setin helvetin hyvää teknoa jossain klubilla. Vastasin, että mahdotonta, koska a) en ole ollut kyseisellä klubilla ja vaikka olisinkin, niin b) helvetin hyvää teknoa ei ole olemassakaan. Eikä edes hyvää. Tiedä sitten kuka oli kyseessä.

Ja kerran Tennarin edessä odottelin vaimoani, niin joku kysyi minulta "oletko sä se viinatrokari?" ja kun vastasin kieltävästi, kysyttiin "no tiedätsäsit missä se on?". Aikamoista.

Ketjun aiheeseen: On minulta joku tuntematon nuori tyttökin joskus kysynyt baarissa, että olenko Esa. En ollut. En tosin tiedä, että ketä Esaa hän tarkoitti. Esa Pakarinen oli ainakin kuollut jo tuolloin...
Jatkossa vastaavassa tilanteessa sanot vaan "se on Esa, always a pleasure!".
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Kymmenisen vuotta sitten joku luuli Pikku "10 rock" Geeksi, mutta nykyään viime vuosina olen kuullut muutaman kerran näyttäväni venäläiseltä, ja töissä muutaman kerran kun olen hetken rupatellut asiakkaan kanssa, on mua luultu virolaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei mitään hajua, että keneksi joku pikkumies minut luuli Kajaanin juna-asemalla 1999. Naskali tuli ääni, huulet ja kädet täristen pyytämään nimmaria minulta ja olin niin totaalisen yllätetty, etten voinut muuta kuin raapustaa jotain sekavaa pikkumiehen läpyskään. Näytti poika ja äitinsä hyvin kiitollisilta ja iloisilta saamastaan söherryksestä, joten en sitten alkanut oikomaan väärinkäsityksiä.

Tomi Metsäketo ja Ville Peltonen on joskus mainittu. Ehkä jotain samaa olikin, silloin muutama (kymmen)kilo sitten.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten niin "luultu", kyllähän kaikki tietävät kuka olen...

No mutta ihan oikeasti, niin Samuli Edelmanniksi on kutsuttu usein ja viime vuosina on väitetty myös Arttu Wiskarin näköiseksi. Ensimmäisen otan aina kohteliaisuutena, Wiskaria en niinkään. Tosin tuohon Wiskariin on vaadittu aina pieni stailaus, Edelmanniksi minua on kutsuttu ihan luontaisen olemuksen vuoksi.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tyttöystävä aikoinaan luuli minua tulevaksi ex-miehekseen.
Joku jätkä tuli jurrissa kertomaan että olen ihan helvetin ärsyttävän näköinen mulkku, otan siis vapauden tituleerata itseäni Sean Averyksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kerran Tennarin edessä odottelin vaimoani, niin joku kysyi minulta "oletko sä se viinatrokari?" ja kun vastasin kieltävästi, kysyttiin "no tiedätsäsit missä se on?". Aikamoista.
Haha. Väärällä puolella Tennaria oli se jätkä.

Ja joskus opiskellessa oli kiva katsella ikkunasta kun siinä Hietalahden torilla kaupattiin tavaraa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai niin. Huumediileriksi on luultu muutamaankin otteeseen hiukan nuorempien neitojen taholta erinäisissä bileissä. Eo:ta on joutunut kyllä myymään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kunpa vain tietäisin; täysin tuntemattomat ihmiset nimittäin tervehtivät allekirjoittanutta hämmentävän usein ja iloisesti kotikaupunkini kaduilla, minkä lisäksi kerta toisensa jälkeen joku tulee varsinkin päihtyneessä tilassa kertomaan, että "mä oon nähnyt sut jossain" tai että "mä tunnen sut jostain". Eikä siinä: sehän on pääasiassa pelkästään mukavaa, kun saa osakseen hymyilyä ja jututusta neitokaisilta.

Hämmentävää meininki oli myös entisellä asuinpaikkakunnallani, jossa työkaverit referoivat toistuvasti minun olleen milloin missäkin, vaikka olin todellisuudessa ollut aivan toisaalla. Olen siis joko kykeneväinen astraaliprojektioon tahi akuutteihin muistinmenetyksiin - tai sitten joku toinen paikkakuntalainen oli vain kovasti näköiseni. Tiedä näistä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kahden Kauppakeskus Pasaatissa asioineen venäläisen elehtimisestä päätellen Ville Haapasaloksi. Tiedä sitten onko tämä otettava kohteliaisuutena. Kerran metroasemalla Helsingissä myös ilmeisesti jonkun ryyppyremmin jäseneksi. Do the math.

Ai niin. Huumediileriksi on luultu muutamaankin otteeseen hiukan nuorempien neitojen taholta erinäisissä bileissä. Eo:ta on joutunut kyllä myymään.

Ei sentään E:tä ilman o:ta? :)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huumediileriksi luultiin minuakin monesti aikoinaan. Jopa erään rockin SM-kultaa voittaneen yhtyeen (Marko Ahtisaaren näköinen) basisti yritti kovasti hommata höpöheinää.

Entinen naapurin isäntä antoi aikoinaan nimmarinkin Remuna.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Arttu Wiskariksi. Ja pari kertaa karaokessa Jope Ruonansuuksi, mutta ei ulkonäön takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös