Hah! En muista minkä metroaseman liukuportaissa, mutta joku nuori likka sai hepulin, kun luuli mua Jiriksi. Töni kavereitaan olkapäihin ja osotteli. Totesin tyynesti, että: "En ole".
Jtn samaa on, mut ei kuitenkaan. Se on helvetin lyhyt ja kasvattanut partaa vasta pitkälle mun jälkeen.
Brad Pittiä, Jim Morrisonia, Elvistä löytyy, mutta missä lymyävät Soininvaarat, Soinit ja Sasit?
Et oo muuten ainoa jolle näin on käynyt. Kaveri meni Tullikamarilla suureen ääneen tervehtiin tutun näköistä hahmoa.Luulin kerran väärin. Olin vuosia sitten menossa junalla Tampereen asemalta Jyväskylään. Muutaman napakan jälekeen asemaravintolassa havaitsin Veltto Virtasen istuvan samassa ravitsemusliikkeessä. Höyryissäni päätin kunnon häirikön tapaan mennä onnittelemaan herraa kansanedustajaksi valinnan johdosta. Onniteltuani herra katseli minua kummissaan, samaan aikaan huomasin kitarakotelon hänen vieressään ja poistuin lievä häpeän puna poskillani...siinähän istuikin Topi Sorsakoski!
Salma Hayek?Dave Mustaine, Pocahontas, Tommi Evilä, Teemu Selänne, Jim Morrison, Kim Herold ja keitä muita meitä samannäköisiä nyt onkaan.
Kai vedit pelimiehen Tequilat kuitenkin?Joskus baarissa joku juopunut nainen luuli Ilari Sahamieheksi. En ollut imarreltu.
Jumalawita, olitko se sinä eikä Raato, kenelle juttelin Seniori-illassa???Useita kertoja Raimo Summaseksi.