Kuka sinun on luultu olevan?

  • 10 450
  • 97

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ethan Hawke. Tosin ei kai se mua oikeasti siksi luullut, koska kyseessä oli opiskelukaveri tai -tuttu yksissä bileissä. Ja ei, en antanut.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hah! En muista minkä metroaseman liukuportaissa, mutta joku nuori likka sai hepulin, kun luuli mua Jiriksi. Töni kavereitaan olkapäihin ja osotteli. Totesin tyynesti, että: "En ole".

Jtn samaa on, mut ei kuitenkaan. Se on helvetin lyhyt ja kasvattanut partaa vasta pitkälle mun jälkeen.

Itseäni on luultu noin 10 kertaa Salkkarit Miskaksi, siis siksi uudeksi näyttelijäksi. Joka kerta viihteellä joku erehtyy minua luulemaan häneksi. Oma äitinikin on sanonut, että jotain samaa meissä on. Hämmentävää, mutta ehkä meissä jotain samoja ulkonäöllisiä piirteitä on.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ashton Kutcherin olen kuullut kiusaannuttavan usein siihen nähden, ettei meissä omasta mielestäni oikein muuta yhteistä ole kuin hiusten- ja silmien väri. Ehkä vertailut ovat olleet imarteluyrityksiä...

Edit. Ainiin, ja kerran sijaistaessani kolmosluokkaa luokan tytöt hihittelivät ja kihersivät pitkän aikaa. Kysyin ovatko housuni väärinpäin vai milles tytöt oikein naureskelevat, niin vastaus oli: "No ku nää oot ku Robin vanhana. Tai Robinin isä!" Kiitosta vain kovasti, ikää oli 23-vuotta...
 

kepardi

Jäsen
Luulin kerran väärin. Olin vuosia sitten menossa junalla Tampereen asemalta Jyväskylään. Muutaman napakan jälekeen asemaravintolassa havaitsin Veltto Virtasen istuvan samassa ravitsemusliikkeessä. Höyryissäni päätin kunnon häirikön tapaan mennä onnittelemaan herraa kansanedustajaksi valinnan johdosta. Onniteltuani herra katseli minua kummissaan, samaan aikaan huomasin kitarakotelon hänen vieressään ja poistuin lievä häpeän puna poskillani...siinähän istuikin Topi Sorsakoski!
Et oo muuten ainoa jolle näin on käynyt. Kaveri meni Tullikamarilla suureen ääneen tervehtiin tutun näköistä hahmoa.

"Kato Veltto morjes mitä äijä!"

Lierihattuinen mies vastasi matalalla äänellä: "en mä oo mikään Veltto, mä oon Sorsakosken Topi".

En tiedä olisko kaverilla ollu Veltolle enemmänkin asiaa mutta Sorsakosken kanssa keskustelu päättyi tähän.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vituttaahan se sanoa, mutta -90-luvun alussa kuulin useamman kerran ravintolassa, että 'kyllähän me Matille ( Nykänen ) paukut tarjotaan'.... Sen jälkeen toinen meistä on ottanut enemmän alkoholia ja hieman muuttunut.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Eilen mua luultiin Jarkoksi. Ei Ruuduksi tai Niemiseksi, vaan ihan vaan Jarkoksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei nyt luultu, mutta yli kymmenen vuotta sitten tamperelaisessa baarissa kaverilla oli joku sanaharkka ja menin tilannetta selvittelemään. Vastustaja kävi minuun kiinni ja raivosi "mulle ei tuu kukaan Marko Ahtisaaren näköinen jamppa vittuilemaan."

En ole ainakaan enää yhtään samannäköinen. Nykyään kysytään joskus olenko muslimi. Olen ateisti.
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Dale Tallon
Ei koske minua, mutta tuttavaani luuli joku ranskalainen Monacossa Mika Häkkiseksi ja pyysi nimikirjoitusta, kaveri kun ei osaa muuta kieltä kuin suomea ei saanut selitetyksi ettei ole Häkkinen ja rustasi sitten Mikan nimissä nimikirjoituksen ja ranskis oli tyytyväinen. Tukka on samanmoinen kuin Häkkisellä mutta muuten ei ole kyllä samaa näköä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Muutamankin kerran on ravintolassa luultu näyttelijä Turkka Mastomäeksi. Varsinkin kun telkkarissä vielä pyöri Käenpesä niminen sarja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Noh, joulupukiksi minuakin on luultu useasti sekä tulevaksi ex-puolisoksi joskus muinoin, mutta kipeimmin minua kirpaisi nuorena poikana, kun eräs vanhempi lady tokaisi homman jälkeen luulleensa minua hyväksi rakastajaksi...

Sittemmin, kokemuksen kartuttua, luulen tietäväni, mitä hän ainakin tarkoitti ja olen ehkä sillä saralla hieman parantanutkin, joskaan Vanha Lenin tarjontaan en tiettyjen vajavai... ominaisuuksieni myötä koskaan yltäne - valitettavasti...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistutin kuulemma yläasteen aikoihin Paavo Ruotsalaista. Oli puolipitkät hiukset yleensä korvan taakse kammattuna.
 

Stigu

Jäsen
Useita kertoja Raimo Summaseksi.
Jumalawita, olitko se sinä eikä Raato, kenelle juttelin Seniori-illassa???

35 vuotta sitten minua sanottiin koulussa Bobby Ewingiksi. 25 vuotta sitten joku luuli minua Unkarissa Jari Litmaseksi. Toissa vuonna Viiskasi sanoi Senioribileissä että muistutan Hannu Aravirtaa. Eli 35 vuodessa Bobby Ewingista Jari Litmasen kautta Hannu Aravirraksi. Ikä ei tule yksin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ulkonäön perusteella on luultu Marko Aselliksi. Oli aika pitkä tukka silloin. Olen toipunut jo tuosta.

Muuten on luultu ammattijääkiekkoilijaksi, Suomen maajoukkueen jalkapalloilijaksi, olympiaurheilijaksi ja kalifornialaiseksi maastojuoksijaksi. Nämä veikkaukset on kaikki tulleet naispuolisilta henkilöiltä. Naiset on siis miehiä tarkempia näissä asioissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös