Kuka sinun on luultu olevan?

  • 10 450
  • 97

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mua on usein verrattu Brad Pittiin. Siihen verrattuna mä en kuulemma oo mitään.

Russell Crowe ja Robert De Niro on joskus mainittu varmaan parran ansiosta. Vaikka molemmat mikkihiiriä muhun verrattuna ovatkin, niin viimeistään karisma ratkaisee pelin mun eduksi.
 

J. Eye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Tottenham
Ikinä ei ole keneksikään tunnetuksi suomalaiseksi luultu, eikä kyllä varmasti ulkomaiseksikaan, mutta mm. kaksi ihmistä joita kuulemma muistutan ovat Dani Alves ja Wentworth Miller
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kerran vuosia sitten oltiin ruotsinlaivalla kolmen kaverin kanssa. Illalla yökerhossa pöytäämme tuli sitten pari tyttöä. Olivat lyöneet keskenään tupakka-askista vetoa, että olenko minä Uniklubin toinen kitaristi vai en. Kävin itsekin sitten vasta reissun jälkeen katsomassa, että minkä näköinen kyseinen heppu edes on, ja miksei joo jotain yhdennäköisyyttä saattoi tuolloin halutessaan nähdäkin (minulla esim. oli siihen aikaan olkapäille olevat mustat hiuksetkin)

Ehkä tunnetuin henkilö jonka näköiseksi minua ylipäätään on sanottu, on Backstreet Boysin jäsen Kevin Richardson. Pitää kait olla ihan tyytyväinen, kaipa se vertaus huonomminkin voisi olla..
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parikymmentä vuotta sitten jengi luuli usein, että olen Stonen Jiri tai se Neon2:sen blondi. Vittusaatana.
 
Viimeksi muokattu:
Paikallisessa baarissa juomista olin menossa tilaamaan, kun joku nainen tarras kädestä kiinni ja tokas, että näytän salkkareiden Talelta. Kyllähän siinä pieni nauru pääsi ja rupesin miettimään et olikohan toi nyt positiivinen vai negatiivinen juttu. Kuulemma positiivinen, mutta omaan päähän en siitä kauhean positiivista näkymää saa, kun salkkareiden näyttelijää muistutan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kesän 2007 RMJ-festareilla joku heppu kysyi ohimennen, että olenko ollut liikuntamaikkana joskus porilaisella yläasteella. Vastasin että en ole. Hänen mielestään olin kovasti sen opettajan näköinen, jota kysyjä ei ilmeisesti ollut vuosiin nähnyt.

Pari kertaa on tullut kommenttia, että näyttelijä Robert Carlyle ja meikäläinen ovat kuin samasta puusta veistettyjä. Piti ensin ihan googlata tämä R.C, kun en moisesta näyttelijästä ollut ennen kuullutkaan. Sitten havahduin, että tosiaan samanlainen puunaama se on kuin Eino_Mieskin, vaikka kymmensin vuotta nuorempi olenkin.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Kertaalleen on sanottu näyttävän Riku Niemiseltä kun oli lyhkäsempi letti. En oikein tiennyt siinä humalatilassa, et oliko tää nyt hyvä vai huono juttu, mut ilmeisesti ihan kehuks oli osotettu. Toisen kerran sitten luultiin joksikin "tunnetuksi lupaavaksi näyttelijäksi, joku Jani tai Joni tai jotain" tällä kertaa itse olin selvä, mutta tuo sanoja ei kyllä enää ihan täysin tässä maailmassa ollut.
 
Suosikkijoukkue
Jyp, Rangers
En tiedä keneksi luuli, mutta erikoinen tapaus oli kun seisoskelin junapysäkillä Eirassa ja mr McCoy tuli kohti ja morjesti tuttavallisesti. Hämmennyin ja morjestelin takas. Ei tosiaan olla tavattu tai ainakaan toisillemme esittäydytty minun muistin mukaan. Tosin molempien meidän muistit saattaa olla samaa tasoa. No Andy jatkoi matkaansa laivurin valintaan. Kohta se sieltä kampesi aamukaljojen kanssa takas ja nyökkäsi taas tuttavallisesti ohi mennessään. Minä vaan vaivaantuneesti pyörittelin silmiäni.

Ei osunut ihan ketjun aiheeseen muuten kuin että joku luuli minun olevan joku.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Useampikin henkilö on nähnyt minussa Ville Valon.

Muistan nuoruudestani tilanteen, jossa menin parin kaljan rohkaisemana kaverini kanssa juttelemaan Pelle Miljoonalle. Pellekin vaikutti ottaneen pari. Hän kommentoi kovaan ääneen muille seurueensa jäsenille kaveristani, että tämä on Jim Morrisonin kaksoisolento. Ville Valoakin joskus verrattiin Jim Morrisoniin. Kaverini kohdalla ympyrä sulkeutui kun jotkut nuoret tytöt kutsuivat häntä nuoreksi Ville Valoksi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen kapakassa kirjoittanut nimmareita kun ollaan tultu pyytämään Nylon Beatin Eriniltä :) Eikä edes kerran vaan ainakin kolme. ...yli 10 vuotta sitten..
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minua on luultu kirkollisissa tapahtumissa tilaisuutta toimittavaksi papiksi – wtf?!

Bussipysäkillä spuget ovat käyneet ripittäytymässä. En ymmärrä ollenkaan, enkä pätkääkään.
Olen kyllä baarissa se friikkimagneetti, jolle pitää käydä kertomassa ihan vain jotakin.
Yleensä ihmetyttää, myöhemmin jopa naurattaa.

Minkä näköinen on pappismies siviilissä?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mulle tuli joskus Nummirockissa porukkaa pyytämään nimmareita, kun luulivat minua keikalla olleen Panteran Vinnie Pauliksi. No, enhän minä voinut fanejani pettää ja heitin vähän muusikkojargonia lontooksi(Finland is greatest place for heavy metal and you guys really know how to rock, ym..) ja autographit tuli kirjoiteltua. My moment of glory!...:)
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Minua on pariin otteeseen Hakametsässä luultu Pekka "Löki" Laksolaksi.

No et sää mun mielestä Lökin näköinen ole, mutta johtuu ehkä siitä että olen nähnyt sinut aiemmin kuin Lökin.

Mä sain jossain vaiheessa (>10v sitten) lisänimen "Viialan Tom Cruise", mutta omasta mielestäni yhtäläisyydet loppuvat hiusten väriin sekä suurehkoon klyyvariin...
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Duudsoneiden Jarpiksi ja Juuso Myllyrinteeksi on luultu. Molemmiksi kerran. En kyllä näytä pätkääkään kummaltakaan.
Ja ainiin... Viime talvena parin naikkosen mielestä olin heidän kuskinsa Tuomo. Luulivat että heitin hetulaa ja eivät meinanneet uskoa etten ole kyseinen henkilö.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Elvikseksi.

Olin että joo ja kirjoitin nimmarin. Tarina ei kerro, millä hinnalla lienee myyty eteenpäin.

Top that. ;)
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veeti Kallioksi on sanottu... Yhdistävät tekijät ehkä pituus, kalju ja parta...
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Pari vuotta sitten sanottiin, että muistutan BB-Ninoa. Kiitän kaikkivoipaista Jumalaa tahi Darwinin evoluutiota, murrosikää, Jutta Urpilaista, Räsäsen Päikkää ja yläasteen matematiikan opettajaa Pentti Jokelaa siitä, että muovasivat minusta kuitenkin loppujen lopuksi oman ihanan yksilöni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noin parikymmentä vuotta sitten iso tyttölauma piiritti minut ja väittivät kiven kovaan, että olen Illi (alias Roope Westerberg). Illihän oli tuohon aikaan monen tytön märkä päiväuni. Harmi vain kun jäädyin täysin ja lompsin vihasena pois ringin keskeltä, enkä huomannut suurta tilaisuuttani..
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Paikallisessa baarissa juomista olin menossa tilaamaan, kun joku nainen tarras kädestä kiinni ja tokas, että näytän salkkareiden Talelta. Kyllähän siinä pieni nauru pääsi ja rupesin miettimään et olikohan toi nyt positiivinen vai negatiivinen juttu. Kuulemma positiivinen, mutta omaan päähän en siitä kauhean positiivista näkymää saa, kun salkkareiden näyttelijää muistutan.

Hah! En muista minkä metroaseman liukuportaissa, mutta joku nuori likka sai hepulin, kun luuli mua Jiriksi. Töni kavereitaan olkapäihin ja osotteli. Totesin tyynesti, että: "En ole".

Jtn samaa on, mut ei kuitenkaan. Se on helvetin lyhyt ja kasvattanut partaa vasta pitkälle mun jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös