Kuka on vaarallinen liikenteessä?

  • 6 495
  • 53

Kuka on vaarallinen liikenteessä?


  • Äänestäjiä
    246

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuli pelikiellon arvoinen ajatus mieleen. Onkohan @BlackWolf vaarallinen liikenteessä. Veikkaan, että liikenneraivossa ainakin se raivokkaampi osapuoli.
Miksi tuosta pitäisi pelikieltoa jakaa? Uraan mahtuu yksi kolari kävelynopeudella jäisellä tiellä, ei vaan auto pysähtynyt jäätävän sateen liukastamalla tiellä vaikka jarrut oli lukossa 20 metriä. Sekä yksi parkkipaikalla missä molemmat oli syyllisiä. Ylinopeussakot olen saanut kahdesti tässä melkein 20 vuodessa. Olen aika tylsä kuski, eikä ole tarvinnut liikenteessä raivostua, pahoittelut pettymyksestä.

Sen sijaan tässä kun tullut ajeltua 250km lenkkiä ees ja taas viikoittain on tullut vastaan jos jonkinmoista sankaria. Varsin yleinen ilmiö on ollut, että jos omalla matkanopeudella ajat edelläolevan kiinni niin sille tulee jokin pakonomainen tarve kiihdyttää kun ohitat, tai jäädä puskuriin roikkumaan. Kun tätä on tapahtunut käytännössä joka reissulla kerran, niin pitää ihmetellä mikä ihmisiä oikein vaivaa. Pahinta tuo on jos keli ei ole ihan priimaa vaan pöllyävää lunta lentää tai tulee taivaalta kissoja ja koiria. En haluaisi vaaratilanteessa toista autoa takaluukusta sisään 80 nopeudessa, sen takia että jollain on kiukku ja ei ymmärrä mikä on turvaväli.

Yksi sankari tuli viimeksi kiukulla 4 kaistasella tiellä missä 100km/h nopeusrajoitus, sadesäällä ohitse ja kiilasi suoraan eteen. Minulla oli nopeutta se noin 105 km/h tämä tuli 120km/h sillä katumaasturillaan ja suoraan eteen ja sen jälkeen jarrutti sataseen. En tiedä mitä pahaa olin hänen elämälleen tehnyt. Sitten on ollut jotain BMW poikaa joka kiihdytti rinnalla kaksikaistaisella kun yritin ohittaa ja kun minä suosiolla jäin taakse, niin sen nopeus putosi taas alle oman matkavauhdin, minkä jälkeen se seuraavalla suoralla sitten päästi ohi, tajusi kai olevansa tyhmä.

Se on kai jotenkin tylsää jos itse ohitettaessa päästää jalan kaasulta, näyttää vilkulla tie on vapaa merkkiä ja muutenkin toimii liikenteessä niin kuin haluaisi muidenkin toimivan itseä kohtaan. Ei ole yhtään mediaseksikästä tuollainen kun pitäisi olla rattiraivon vallassa ajava hullu kaahari.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
En tahdo kirjoittaa mitenkään rasistisesti jne., mutta kyllä täällä jenkkilässä ne ovat aasialaiset naiset, jotka tuolla liikenteessä joka päivä aiheuttavat vaaratilanteita. En sitten tiedä, ovatko ajaneet Aasiassa ennen tänne tuloaan, tai mikä siinä on, mutta asenne on se, että "minä olen ainoa henkilö maailmassa ja voin ajaa juuri niin kuin tahdon mistään muusta välittämättä. Onneksi annoin auton pois pari vuotta sitten, mutta kun vaimon kyydissä aina välillä kuljen, niin melkeinpä poikkeuksetta hidastelija/vaaratilanteen aiheuttaja on aasialainen nainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös