Kuka on kaikkien aikojen jalkapalloilija?

  • 17 991
  • 103

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jos sinun mielestäsi 11 Valioliigamestaruutta joukkueen keskimäärin tärkeimpänä pelaajana on huono argumentti, niin se ei ole minun vikani..
Joukkueen keskimäärin tärkeintä pelaajaa ei valittu yhtenäkään kautena edes oman joukkueensa parhaaksi pelaajaksi.
Liitteenä pieni tilastovertailu Gerrardin, Scholesin ja Lampardin välillä.
 

Liitteet

  • Scholes vs grerrard.jpg
    Scholes vs grerrard.jpg
    94,9 KB · kertaa luettu: 361

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Voitetut mestaruudet eivät sinänsä kerro koko totuutta, mutta miettikääpä jos Ronaldo olisi voittanut Portugalin sijaan EM-mestaruuden Suomen paidassa Teemu Pukin tilalla. Kyllä silloin voisi jo helposti antaa arvoa voitetulle EM-kullalle.

Minun mielestäni on olemassa kaksi parasta, sillä kahta eri aikakautta on hankala vertailla. Cristiano Ronaldo sekä Diego Maradona. Sen jälkeen tulevat Messi, Pele, Cruyff, Eero Markkanen yms.
 

Boosteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Red Wings, Gunners, Kaner's Crew
Kiinnostaa tietää, millä tavalla täällä lajitellaan maailman parhaat eliitistä? Kentällä dominoimisen jälkeen tulee kuitenkin isoissa peleissä suoriutuminen. Tykkään itse Zidanesta, mies suoriutui finaaleissa loistavasti. Puhumattakaan siitä, kuinka hallitsi pelin tempoa peliälyllään ja taidoillaan pallollisena. Vältän kuitenkin Messi vs Ronaldo-vertailua, en osaa päättää heidän väliltä. Messi osaa tehdä maagisia ratkaisuja pallon kanssa, kun taas Ronaldo oli ehkä räjähtävin, jännittävin pelaaja vuosikymmenen vaihteessa, nykyään hän on maailman paras targetmies, joten vaikka liike on hidastunut, hän on silti löytänyt tavan olla erittäin tehokas pelissään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös