Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 832
  • 385

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Pakkohan näihin kaikenmaailman kalluppeihin on aina osallistua.

Eli 174/65. Eli höyhensarjalaisia ollaan
 

JanJ

Jäsen
Cairns kirjoitti:
Tappelufanaatikkonne on vaivalloiset 176-178cm ja 70kg
Kannattaisikohan tämä tieto päivittää? :)

Meikäläinen pyörii edelleen 181 / 94 lukemissa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Omat fyysiset mittani ovat 183/83 ,eli ei mikään kaappi ,mutta ei mikki hiirikään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lakaisija kirjoitti:
Hurjan karpaasin mitat; 178 ja 75.

Jumalauta! Mehän ollaan suunnilleen saman kokoiset. En kyllä ole ihan varma pituudestani, mutta se on joko 178 tai 179 cm. Joskus saatan valehdella, että se on 180 :). Painoa on juurikin 75 kg.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
180/83. Aika vähän, mut mä lupaan et toi 83kiloo on niin sisukasta että se pelastaa paljon.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
185cm ja 88kg eli ihan peruskiekkoilijan mitat. Tarkoitus on pysyä alle ysikympin tai ettei sen ylitys tapahdu ainakaan sipsejä syömällä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ikää 13 v ja mitat:

Pituus:162cm
Paino: 44 kg

Painoa oli kesällä vielä n. 40 kg... Kai sitä alkaa pikkuhiljaa kasvamaan...
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
TheMaso kirjoitti:
Ihme luikeroita täältäkin löytyy. pituutta reilusti mua enemmän mutta massaa kuin pikkutytöllä ;)

172/89

Mehän voidaan perustaa jatkiksen virallinen Pienet ja Pyöreät kerho. Kyllä tosimiehen pituus (cm) - paino (kg) on oltava yli 105. Jokainen voi nostaa painonsa yli 100kg:n, mutta harvempi pystyy siihen alle 175cm pituudella.

Nimim. aamupaino tänään 81.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Olen ehkä antanut mittani tänne aikaisemminkin, mutta pakko ilmoittautua uudestaan, koska sattui hassu tapaus. En nimittäin ole ollut missään mittauksessa varmaan sitten armeijan (1981-82) ja silloin pituuteni oli 192 cm. Olen ollut siitä lähtien siinä uskossa, että olen 192 senttinen. Nyt vähän aikaa sitten tuli työpaikalla juttua, kuka on firman pisin ja suoritimme mittauksen, huomasinkin olevani 194 cm. Hassua. Olen ilmeisesti mennyt kasvamaan jossain vaiheessa kaksi senttiä. Painoa on vähän vajaat 90 kiloa.
 

Paskinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, FC Bottom, Arsenal
Kaikki lyhyet tyypit näyttää olevan aikas keveitä, meikän strategiset: 164 ja 77.

Olin nimittäin, kun koivet oli kunnossa, vittumainen pysäytettävä futiksessa kärkimiehenä.
Ja vaikka mittaa ei tuon enempää niin kymmeniä päämaaleja tuli tehtyä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paskinaamio kirjoitti:
Olin nimittäin, kun koivet oli kunnossa, vittumainen pysäytettävä futiksessa kärkimiehenä.
Ja vaikka mittaa ei tuon enempää niin kymmeniä päämaaleja tuli tehtyä.
Oho, en tiennytkään, että Mixu Paatelainenkin kirjoittelee Jatkoaikaan.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Pituutta päälle kaks metriä ja painoa päälle sata.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Olenpa sitten tällaisen ketjun jokunen vuosi sitten avannut, ja nythän tämä vasta alkaa poikia hedelmää kun pääsee omia lukemiaan vertailemaan.

Silloin 180/75, nyt 183/92. Pituudesta ei täyttä varmuutta, aina eri mittauksissa eri tulos.

Jossain vaiheessa on massaa tullut roimasti, onneksi ei mahaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
185cm/108 kg

Osa on salilla hankittua, osa "elintasolisää". Joku kymmenen kiloa pitäisi melkein saada pois niin pääsisi taas neuvolaporukkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös