Viestin lähetti IceBreezer
Olen myös täysin saletti, että koko tämä show tuo lisää ihmisiä katsomaan SM-liigaa! Ihmiset haluavat sirkushuveja ja nyt kiekko on taas maan ykkössirkus. Tuskin maltan odottaa lauantain Hockey Night Fan Clubia ja sunnuntaina Timo Jutilan ilmettä itse Hockey Night -ottelussa.
Ice-Hockey: The Coolest Sport On Earth!
Itse olen kyllä sitä mieltä, että pitkäjänteisesti ihmiset arvostavat enemmän urheilullisuutta kuin viihteellistä poukkoilua. Tämä kiekkoliiton päätös oli todella kummallinen. Tai kummallista on jo se, että päävalmentaja, joka vastaa joukkueen menestyksestä ei saa valita johtoryhmää vaan johtoryhmän paikat jaetaan jollain muilla perusteilla ja päävalmentajan pitää vain istua siihen kuvioon. Kohtuullista silloin olisi, että johtoryhmän valitsijat itse vastaisivat joukkueen menestyksestä. Ihmetyttää kuka haluaa ottaa päävalmentajan tehtävät ellei pysty vastamaan pelillisestä kokonaiskuvasta vaan on vain yksi palikka jonkinlaisesta virka/suosituimmuusmenettelyllä valitusta johtoryhmästä. Edellytys menestykselle tuollaisessa kuviossa ainakin on, että on jo valmiiksi hyvä kaveri muun johtoryhmän kanssa ja tuo edellytys taas karsii päteviä ehdokkaita suuren joukon valinnan ulkopuolelle.
Kaiken kaikkiaan outo sekoitus politiikkaa ja viihdettä, jolla ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Kummollista.