Nimeksi Saimaa Deep Divers ja logoksi norppa? Maalilauluksi Juha Vainion Vanhoja poikia viiksekkäitä, vai mikä se nimeltään onkaan.Nimeksi voisi vaihtaa Saimaan Norpat ja slogan: "Uidaan tosi syvissä vesissä"
Tai slogan "väsymätöntä sukellusta"Nimeksi voisi vaihtaa Saimaan Norpat ja slogan: "Uidaan tosi syvissä vesissä"
Samaa mieltä. Vanha sanonta kuuluu, ettei pidä korjata jotain mikä ei ole rikki. SaiPassa on monta asiaa rikki tällä hetkellä, alkaen johtamisesta ja urheilullisesta menestyksestä, mutta logo ja brändi ovat kunnossa.Tuskin tarvitte ulkopuolisen mielipiteitä, mutta pakko tulla huuteleen vieraisiin pöytiin.
Siis SaiPa logo ja teksti ovat silkkaa seksiä. Värimaailma myös, että jos minä saisin päättää niin ehdottomasti pitäisi jatkaa näillä.
Sputnikin lanseerasi Neuvostoliitto eikä Venäjä. Siinä mielessä en ymmärrä, miksi Venäjän tekojen takia pitäisi tuo logo vaihtaa.Tuo Sputnik olisi jo aika haudata, kuten kaikki Venäjään liittyvä pitäisi.
Ja Neuvostoliiton kanssahan kaikki meni kivasti?Sputnikin lanseerasi Neuvostoliitto eikä Venäjä. Siinä mielessä en ymmärrä, miksi Venäjän tekojen takia pitäisi tuo logo vaihtaa.
Pelipaidat. Jos ei lähtisi sitä sputnik-logoa välttämättä vielä muuttamaan, niin lisättäisiin joo tuota punaista... Saksalla ollut mielestäni hieno asukokonaisuus mömmömmissä nyt keväällä.Jos identiteetti olisi välttämätön uudistaa, nimeä Saimaan Pallo en vaihtaisi. Mahdolliset bränditunnisteet punamustat Karjalan värit peliasuissa ja maakunnan vaakuna logon insipiraatioaihiona, maksimissaan Villimies logon inspiraatioaihiona. Erotutaan sitten mieluummin tyylillä edukseen, kuin lähdetään makeilemaan ja pelleilemään.
Ei tarvii lukea koko ketjua kun kolmannella rivillä jo itse vastaat kysymykseesi.Onko joku itseään faniksi kutsuva aidosti täällä pohtinut logon vaihtamista? Tai edes värien?
En jaksanut lukea ketjua koska ajan tuhlausta.
Jos SaiPa tahtoo leikitellä historiallaan, se voisi ottaa bostonkopion aina välillä käyttöön. Mun mielestä se on ollut aina hieno.
Tää on kyllä tyylikäs. Jotain tollasta tarvitsisi tehdä, kun nyky kurimuksesta selvitään, jos selvitään.Ässät julkaisi uuden Karhulogon sekä sen yhteyteen uuden kolmospelipaidan. Mitä mieltä, voisiko tällainen toimia Lappeenrannassa?
Olisihan se willimies.Ja ei SaiPalle taida olla mitään tuollaista Ässien karhulogoon verrattavissa olevaa symbolia. Ehkä joku kesäinen rantamaisema, vähän kuin Floridan palmulogo, tai sitten syöksyvä osakekurssi voisi toimia.
Hienoa, että toimistolla seurataan tätä palstaa. Onko ensi pelissä nuo uudet paidat käytössä? Ei tuo toteutus paljon häviä Ässien vastaavalle!Olisihan se willimies.
Ei minulla ole toimistoa.Hienoa, että toimistolla seurataan tätä palstaa. Onko ensi pelissä nuo uudet paidat käytössä? Ei tuo toteutus paljon häviä Ässien vastaavalle!
Niin se olikin. SaiPa perustettiin 1948 ja Sputnikista kuultiin ekan kerran kymmenisen vuotta myöhemmin kun Neuvostoliitto sellaisen satelliitin taivaalle lähetti. Vuonna 48 ei osattu kuvitella vielä moista härveliä vaikkakin Roswellin insidentista oli jo vuosi kulunut.Tänään tätä threadia lukiessa avautui, että SaiPan logo toden totta on ihan oikeasti Sputnik, eikä merimiina. Vuosikaudet oletin Sputnik-mielleyhtymän olleen ennen kaikkea jälkikäteen logoon ja seuran identiteettiin tuotu lisä.
Onko noin? Wikipedian mukaan SaiPan alkuperäinen logo korvattiin sputnik -logolla 50 -luvun lopulla, eli juurikin silloin kun tämä Neuvostoliiton tekokuu -ohjelma oli kukkeimmillaan. Olen edelleen sitä mieltä, että heivatkaa tuo sputnik nyt kiireesti jonnekin ja tilalle se bostontyylinen logo tai sitten arkistojen kätköistä esiin se oikeasti alkuperäinen logo ja muokkaamaan sitä.Niin se olikin. SaiPa perustettiin 1948 ja Sputnikista kuultiin ekan kerran kymmenisen vuotta myöhemmin kun Neuvostoliitto sellaisen satelliitin taivaalle lähetti. Vuonna 48 ei osattu kuvitella vielä moista härveliä vaikkakin Roswellin insidentista oli jo vuosi kulunut.
Voit olla mitä mieltä haluat, mutta historiikki meni noin kuten minä kerroin ja sinä seuraavassa viestissäsi. Opettele lukemaan.Onko noin? Wikipedian mukaan SaiPan alkuperäinen logo korvattiin sputnik -logolla 50 -luvun lopulla, eli juurikin silloin kun tämä Neuvostoliiton tekokuu -ohjelma oli kukkeimmillaan. Olen edelleen sitä mieltä, että heivatkaa tuo sputnik nyt kiireesti jonnekin ja tilalle se bostontyylinen logo tai sitten arkistojen kätköistä esiin se oikeasti alkuperäinen logo ja muokkaamaan sitä.