Ellen aivan väärin muista, meni intissä 2450 m. En tiedä miksi, mutta aina olen inhonnut sydämeni pohjasta juoksemista, vaikka olen yrittänyt erinäisiä motivointikeinoja ja toissavuonna tuli aktiivisesti juostuakin. Kympin lenkki sinänsä ei ollut mahdoton juttu, mutta aikaa siihen meni aina aivan tolkuttomasti, vaikken kävellyt askeltakaan. En muuten kävellyt tuossa cooperissakaan.
Sen sijaan jaksan patikoida kyllä ihan kohtalaisesti, kestän kovaa rasitusta äärirajoilla ihan testatusti, jaksan vääntää molskilla kohtalaisesti ja kykenen rääkkäämään itseäni myös salilla. Vaan jostain syystä juoksu ei ole koskaan ollut se juttu. Varmasti lähinnä treenin puute ja väärä asenne, muttei voi mitään. Paskaa se vain on.
Edit: Itse asiassa saattaisi mennä kuitenkin hiukan enemmän kuin intissä aikanaan. En tuolloin päämäärätietoisesti ollut urheillut, vaikka säännöllisesti liikuinkin. Vaikka nyt on kilsoja enemmän, olen kuitenkin jonkin verran käynyt äärirajoilla eri lajien kanssa ja jopa tuota juoksua siinä sivussa pitänyt, joten ehkä pelkkä tahto riittäisi pidemmälle kuin tuo 2450. Pitäisi ihan kokeilla kesällä.