Kuinka pitkälle juokset cooperin testissä?

  • 11 135
  • 91

Kuinka pitkälle juoksit cooperin testissä?

  • 2000m tai alle

    Ääniä: 35 9,2%
  • 2000m-2300m

    Ääniä: 39 10,3%
  • 2300m-2600m

    Ääniä: 82 21,6%
  • 2600m-2800m

    Ääniä: 61 16,1%
  • 2800m-3000m

    Ääniä: 81 21,3%
  • Yli 3000m

    Ääniä: 83 21,8%

  • Äänestäjiä
    380
Elikkäs nyt otetaan jatkislaisista mittaa!.
Kuinka pitkälle juoksit tässä peruskoulun, armeijan, jne.pelätyimmässä urheilu suorituksessa?.
Itse pinkaisin viimeksi armeijassa 3000m tasan (kuntsariin asti eikä senttiäkään pidemmälle.)
 

AaaPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK
2890m tais mennä intissä!
Joulukuussa juoksin, tammikuussa pääsin pois, helmikuussa leikattiin molemmat polvet. (vaikuttiko.. en tiedä. kipeää teki.) selittää ne hiihtäjätkin...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Yli 3000m meni, kun viimeksi koitin. Muistaakseni 3150m. Ai koska koitin viimeksi? Armeijassa helmikuussa 1982.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
12 minuuttia.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Intissä meni 2600 alussa, 2980 AUK:n lopussa ja saman verran kotiutusravissa. Viimeinen on, ja taitaa myös jäädä ennätykseksi. Jossittelun varaa jäi, koska tuo paras tulos juostiin talvella neliön muotoisella rajalla. Aika yllättynyt olin, miten kunto nousi ensimmäisen puolen vuoden aikana noin paljon. Futista pelatessani en päässyt ikinä edes 2900 yli.

Nykyään voisi tehdä taas tiukkaa edes tuon 2600 metrin kanssa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Inttiin mennessä 2320 m ja viimeisellä viikolla 2830 m ja jännetuppitulehdus, joka vaivaa vieläkin. Intin kävin 180 vrk I/04. Nyt menisi varmaan tuo 2320 taas...
 

scholl

Jäsen
Täytyy myöntää, etten ole koskaan kokeillut hyvässä kunnossa ollessani cooperin testiä. Marathon-matkan kunto on ollut parhaimmillaan 3,5 tunnin luokkaa.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Uleåborgir kirjoitti:
Inttiin mennessä 2320 m ja viimeisellä viikolla 2830 m ja jännetuppitulehdus, joka vaivaa vieläkin.

Käsilläsikö tuon Cooperin juoksit? Aika sälli.
 

Cube

Jäsen
Armeijan kotiutus-cooperissa meni flunssassa yli 3000.. Oli talvi ja liukas tiekin vielä, saatana! Ja alla oli Air Cushionit omien laatukenkien sijaan! No, paranipa alokasajasta parisataa metriä kumminkin..

Tällä hetkellä tuskin menisi yhtä paljon. Kevyellä harjoittelulla kylläkin ihan vaan ruumiinrakenteen takia.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Pitääkö tähän kyselyyn kertoa totuus, vai se keksitty matka, joka kerrottiin sen jälkeen kun oltiin oltu jemmassa vesiesteen takana 10 minuuttia?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä jos saan sen 12 minuuttia täyteen nykyään.
Ehkä kuitenkin joku 2400 olisi realistinen tulos.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
En metriäkään. Typerä testi. Legendaarisessa 'piippitestissä' menee about 14-15min.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
dali kirjoitti:
Käsilläsikö tuon Cooperin juoksit? Aika sälli.

Kyllä. Uusis käski. Jännetupen tulehdus voi tulla jalkaankin. Mutta kyynärpää on kipee.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Intin alussa juoksentelin joku 2500, lopussa en mitään, koska olin lihonut linnakelisän turvin 10 kiloa ja vielä käsi norsunvitulla ja vielä vapautettu kaikensorttisesta repimisestä. Liikuntaluutnantti uhkaili, että tulet sitten siviilinä juoksemaan, varmaan aika yleistä paskanjauhantaa. Kutsua odotellessa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina on jäännyt vähän vaille 3km. Testin jälkeen ihmetyttää aina, että miten sitä nyt ei voinnut sen verran lisätä vauhtia, että menisi tarvittavat ~100 metriä enemmän.

Aina jos on jänis edessä, joka tosin juoksee koko testin edessäni, niin se kyllä lisää motivaatiota juoksemiseen, eikä voisi edes kuvitella, että päästäisi kaveria karkuun. Yksin juokseminen on tuskaa.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Armeijan alussa meni 2700 metriä noin suurinpiirtein, armeijan lopussa meni noin 2000 metriä, että en mä aikaani siellä intissä liikaan kuntoiluun ainakaan käyttänyt. Armeijasta on joitakin vuosia jo aikaa ja kuntoni on kyllä selvästi kohentunut eli veikkaan juoksevani ainakin tuon 2700 metriä.
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ennätys 3110, intissä juostu minullakin, viisi vuotta sitten.

Olisi mielenkiintoista koittaa taas, joskus viime vuonna kunto oli sellainen että olisin saattanut juosta ennätykset. Nyt ei enää.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Näitä pikamatkoja tuli juoksenneltua joskus nuorempana ja intissä meni 3210m. Sen jälkeen ei ole tullut noin lyhyttä matkaa tosissaan kokeiltua. Maraton meni toissa kesänä 3.58. Nyt vähän kauemmin, mut katotaan taas ens kesänä..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olin joskus niin hyvässä kunnossa että juoksin alle sata metriä kymmenessä sekunnissa!

Aattelin että olisko ne ottanut mut viime kesän mm-kisoihin sadalle metrille jänikseksi, mut ei tullut kutsua.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juoksin Säkylän portista ulos ja kävin metsässä vielä paskalla.
Ei nyt sentään, mutta 3200m meni mopona ja 3600m viimisellä. Nyt saattaisi mennä 2600m ja metsässä pitäisi käydä kokoajan.
 

TML

Jäsen
Omaan erittäin huonon juoksukunnon. Juosta en pitkään jaksa mutta esimerkiksi jäällä ei suuretkaan minuuttimäärät huimaa päätä. Cooperissa juoksin reilu puolitoista vuotta sitten 2400 ja nykyään menee varmaan muutama sata metriä vähemmän.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Itse en intissä päässyt kertaakaan kokeilemaan kolmea tuhatta täysissä voimissa. Ekalla kerralla kokeilin onneani vaikka olin kipeänä ja vauhti riitti 50 m:n päähän ja toisella kerralla olin vapautettuna palveluksesta akillesjänteessä olleen tulehduksen tai jonkin sellaisen takia. Muissa yhteyksissä olen sen 3000 pistellyt menemään ja uskon vahvasti, että menisi tänäkin päivänä. Olisi muuten kivaa kokeilla joskus. Vastasin kuitenkin 2800-3000, koska intissä jäi se kuntsari saavuttamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös