En minäkään. Alusta saakka jos olisi ollut mukana, niin olisi Jolyn kanssa taistelemassa pistepörssin voitosta. 60p tahdissa on pistänyt menemään.Vitun kova. En vaihtaisi yhteenkään Liiga-pelaajaan.
En usko. Vesalaisella on ollut vaikeaa viime ajat. Luulen, että arvostaa nyt hyvää ilmapiiriä missä on hyvä olla. Koti on koti. Täällä on hyvä hengähtää hetki ja nauttia jääkiekosta sekä elämästä.Nautitaan tämä kevät Vesalaisesta. Tällä tasolla kun jatkaa, niin pelaa ensi kaudella jälleen NHL:ssä.
Nautitaan tämä kevät Vesalaisesta. Tällä tasolla kun jatkaa, niin pelaa ensi kaudella jälleen NHL:ssä.
Ja pistää itsensä siihen tikkiin et ottaa heti paikan änäristä, pliis yks kausi vielä meillä, varmaan on vaan Keklu pistänyt silmät Vesalaisen suuntaan, jostain vaan kuulin et CBJ: n skoutit IFK:n matsissa.En usko. Vesalaisella on ollut vaikeaa viime ajat. Luulen, että arvostaa nyt hyvää ilmapiiriä missä on hyvä olla. Koti on koti. Täällä on hyvä hengähtää hetki ja nauttia jääkiekosta sekä elämästä.
Jep, ite tuli tsekkattua Eliten kautta molemmat jengit. Finskin päiväkoneessa Ouluun nimittäin ainakin oli joku sinitakki jonka läppärissäkin oli taustakuvana Columbuksen logo.Toisaalta voi olla jopa Jääskän perässä, mun mielestä meillä ei oo mitään Columbuksen varausta, Tepsilla se Pyyhhtiä ja Kalpalla se joku pakki, muita ei tuu mieleen.
Jets teki viime kesänä Vesalaiselle "qualifying offerin" eli Columbuksen pitäisi diilata ensin RFA-statuksen Veskun NHL-oikeudet Winnipegiltä.
Ja sitten vielä lyödä sellainen diili johon Vesalainen tarttuu. Tässä tilanteessa se pallo on Vesalaisella ja ei lähde sinne enää kokeilemaan vaan siellä pitää olla yhden suunnan sopimus taskussa. Tämä on luettavissa rivien välistä haastatteluissa.
” Kolme neljä vuotta ehdin siellä olla, eikä se touhu minun osaltani muuttunut oikein miksikään. Se oli sitä neloskenttää. Piti vain tehdä ne tietyt jutut, eikä saanut hirveästi sooloilla. Ei se ollut sellaista, että olisin enää halunnut jatkaa siellä.”
Otsikkonakin oli, että Vesalainen voi pahoin NHL:ssä.
Vesalaisella on 20 ottelua vähemmän kuin Koivistoisella, mutta piste-ero on 3. Aika hurjaa kun Eetukin on ollut hyvä ja mahtuu mm. Teksti-tv:n pistepörssiin.Ihan ok tehot Vesalainen tehnyt tammikuun jälkeen. 13 peliä 7 +11 total 18 pinnaa. Keep on going Vesa Laine.
Mikä ihmeen now or never tilanne? Vesalainen täyttää vasta 24 vuotta kesällä ja kaveri tuli takaisin Suomeen ja nimenomaan himaan kun on ollut vaikeeta jääkiekon puolella ja sitä kautta sitten myös henkisesti. Nyt on hyvä olla, niin miksi lähtisi heti taas pois? Hetki happea, hyvät 1,5 kautta tähän väliin himassa kehittäen itseään ja sitten 25 v ikäisenä uusi yritys rapakon takana.Sanoisin että tää teidän V. Laine on yksi onnistuneimmista/kovimmista kesken kauden tulleista vahvistuksista koko liigassa vuosikausiin. Hienoa jos pysyy Suomessa mutta kyllä yllättyisin jos ei uutta starttia jenkeissä kokeilisi näillä näytöillä - vähän ”now or never” -tilanne.
Mikä ihmeen now or never tilanne? Vesalainen täyttää vasta 24 vuotta kesällä ja kaveri tuli takaisin Suomeen ja nimenomaan himaan kun on ollut vaikeeta jääkiekon puolella ja sitä kautta sitten myös henkisesti. Nyt on hyvä olla, niin miksi lähtisi heti taas pois? Hetki happea, hyvät 1,5 kautta tähän väliin himassa kehittäen itseään ja sitten 25 v ikäisenä uusi yritys rapakon takana.
Itse uskon vahvasti siihen, että pelaa sopimuksen loppuun asti täällä. Ei mitään syytä lähteä kiirehtimään eikä todellakaan ole minkäänlaisessa now or never -tilanteessa.
Tämä riippuu varmasti siitä mistä ja millaista lappua tarjotaan. Jos Winnipeg pitää miehestä kiinni, niin sinne en usko lähtevän, sen verran happamia lausuntoja Vesku on Jetsin meiningistä antanut.Nyt on hyvä olla, niin miksi lähtisi heti taas pois? Hetki happea, hyvät 1,5 kautta tähän väliin himassa kehittäen itseään ja sitten 25 v ikäisenä uusi yritys rapakon takana.
Voittaa ensi kaudella pistepörssin kunhan pysyy terveenä.Vesalainen pelasi 20 ottelua vähemmän kuin IFK:n paras pistemies Koivistoinen ja jäi pisteen päähän Eetusta. Aika rajua settiä!
Kyllä ja siitä sitten voikin hyvällä mielellä lähteä takaisin NHLää valloittamaan.Voittaa ensi kaudella pistepörssin kunhan pysyy terveenä.
Tämä on itse asiassa aivan käsittämätön suoritus, varsinkin, kun muistaa Vesalaisen heikon alkukauden.Vesalainen pelasi 20 ottelua vähemmän kuin IFK:n paras pistemies Koivistoinen ja jäi pisteen päähän Eetusta. Aika rajua settiä!