Kynämestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Red Wings
Ei ole ollut(?) viimeiseen kahteen matsiin Davosin kokoonpanossa, jos olen Livetuloksista katsonut oikein.
Ja -5 ja PIM 6min8 matsia ja 1 piste, ei ole ihan Kikolla lähtenyt Davosissa.
Ja -5 ja PIM 6min
Tipahti kokoonpanosta jo ennen Olympialaisia, eli mun käsittääkseni ei vain mahdu kokoonpanoon.Jollain tietoa, mitä Pospisille on oikein tapahtunut Davosissa? Pelannut vain 8 ottelua ja näyttää olevat teholukema -6.
Huomasin saman, mutta mietin loukkia. :D Ei oo päässyt näyttämään kertaakaan sen jälkeen. Tai sitten on sukset menny ristiin ennätysajassa valkkujen kanssa.Tipahti kokoonpanosta jo ennen Olympialaisia, eli mun käsittääkseni ei vain mahdu kokoonpanoon.
Samaa mieltä.Kristian Pospisil sanoo Instagramissa näin:
"Just wanna say Kiitos to Rauman fans! Special place in my *sydän*
Kiko on tyylikäs pelimies ja mielestäni todella hieno huomiointi entisen seuran faneja kohtaan!
Toivottavasti Kiko palaa vielä jonain päivänä Raumalle!
Juuri näin, väriä ja viihdyttäviä pelaajia liiga kaipaa. Mielellään vielä omassa joukkueessa. Tauno tasalakkeja kyllä riittää.Hatunnosto myös herralle siitä että piipahti pelien välissä verkkareissa seisomakatsomon alla istuskelemassa. Oli niin paljon juttu-, selfie- ja nimmariseuraa ettei tarvinnut pelkästään peliä katsella.
Näitä oikeasti viihdyttäviä pelaajia koko Liiga tarvitsee.
Tässä vielä pieni haastattelupätkä YouTubessa, napattu tuolta SaiPan osiosta:
Ilmeisesti Virta nyt on ainut joka häntä on oikein osannut käsitellä. Tämä ei siis ole kritiikki Virtasta tai ketään muuta kohtaan, enemmän vaan toteamus ja veikkaus on että henkilökemioista kiinni. Vieläkin Virtanen ja Kalle teki mielestäni ainoan oikean ratkaisun.Kikon kaltaisten pelaajien käsittelyyn ja heistä parhaan tuloksen ulos puristamiseen tarvitaan valmentajalta karismaa.
Sitä joko on tai ei ole,sitä ei saa Vierumäeltä tai kirjekurssilta:)
Eikös Heikkinen puhellut juuri tuosta? Eli kaikki sovitaan yhdessä ja on todellinen tiimipelaaja, sitten kun Jofa laitetaan päähän, niin kaikki sovittu unohtuu ja show alkaa.Vaikuttaa todella fiksulta ja jopa nöyrältä kaverilta (ainakin kaukalon ulkopuolella :D). Toivottavasti nähdään Lukossa vielä. Kaikesta huolimatta hieno ja viihdyttävä pelaaja. Sekin vielä, että Kikoa joko rakastaa tai rakastaa vihata - eli aina sydän mukana, jos hän on jäällä/omassa joukkueessa.