Mutta ei tekojen mukaan. Useampi kiekon menetys esim. ylivoimilla tuli pahaan kohtaan. Lisäksi se kolmannen erän paikan hukkasi. Nuo olivat lähinnä paikkoja, joissa olisi pitänyt pystyä tekemään peliä edistäviä asioita joukkueen eduksi, mutta tekemättä jäivät.Pospisil on 5vs5-pelaajista yksi Lukon parhaimmista tilastojen mukaan.
Millä ylivoimalla pelataan viidellä viittä vastaan?Mutta ei tekojen mukaan. Useampi kiekon menetys esim. ylivoimilla tuli pahaan kohtaan. Lisäksi se kolmannen erän paikan hukkasi. Nuo olivat lähinnä paikkoja, joissa olisi pitänyt pystyä tekemään peliä edistäviä asioita joukkueen eduksi, mutta tekemättä jäivät.
Näin minäkin sen tulkitsin. Sama kuin korkeassa mailassa niin Nurmi heiluttelee päätään selvästi kontaktin jälkeen. Tästä sai varmaan sen sukeltamiskakkosen.Katoin tuota 2+10 min taklausta jo pelin aikana, että osuuko se päähän. Mun mielestä ei. Pään heilahdus tulee selkeästi osuman jälkeen eli siitä kun kroppa heilauttaa päätä.
Silti, koko pelin oltiin liian lämpinä ja tätä kautta ylipelasi monessa kohtaa.
Ei ole tuomareilla vaihtoehtoa, se on aina automaattinen 2+10, ellei ajeta ulos.Kyl se taitaa päähän kopsahtaa mut aika 1uga vihellys antaa tuosta vielä kymppi, kakkonen väkivaltaisuus olis varmaan ollu oikea ilma Pospisilia vihellys
Tuohon tilanteeseen nähden?Ei ole tuomareilla vaihtoehtoa, se on aina automaattinen 2+10, ellei ajeta ulos.
Boldaus oma. Muuta perusteluja ei tarvita.Tuohon tilanteeseen nähden?
Siis onhan Pospisil saanut 6 peliä pelikieltoa kiekontavoitteulusta. Varmasti osuu päähän mutta kyllä toi 10 käyttäri on ihan Pospisil special.
Siis en valita jäähystä, enkä edes valita kympistä. Mut sano että tuosta olisi annettu edes jäähy Möttöselle?
Niin, eli se on tuo taklauksen jälkeen heilahtava käsi, joka tekee tästä päähän kohdistuneen? Itse taklauksessa ei pääosumaa kyllä tule.En tiedä kuinka vahvoilla värilaseilla pitää katsoa, jos on sitä mieltä että kyseessä ei ollut 2+10 paikka, ihan sama kuka pelaaja kyseessä. Pospisil nostaa kätensä Kestnerin leukaperiin, aiva uuvatti taklaus, ja siitä ansaittu rangaistus.
Niin, eli se on tuo taklauksen jälkeen heilahtava käsi, joka tekee tästä päähän kohdistuneen? Itse taklauksessa ei pääosumaa kyllä tule.
2 min väkivaltaisuus. 10 ihan Pospisil-lisää.Boldaus oma. Muuta perusteluja ei tarvita.
En tiedä kuinka vahvoilla värilaseilla pitää katsoa, jos on sitä mieltä että kyseessä ei ollut 2+10 paikka, ihan sama kuka pelaaja kyseessä. Pospisil nostaa kätensä Kestnerin leukaperiin, aiva uuvatti taklaus, ja siitä ansaittu rangaistus.
Katsoppa tuo taklaus vaikka tästä hidastettuna ja mieti missä kohtaa osuma tulee.Olkoot kuinka vahvat värilasit niin ensin on taklaus ja sen jälkeen nyrkki leukaan. Mutta typerä teko siitä huolimatta ja maalihan tuli sen 2 min aikana, joten iso osa tästä Kikon piikkiin.
Selitä tämä nyt mulle?Boldaus oma. Muuta perusteluja ei tarvita.
En tiedä kuinka vahvoilla värilaseilla pitää katsoa, jos on sitä mieltä että kyseessä ei ollut 2+10 paikka, ihan sama kuka pelaaja kyseessä. Pospisil nostaa kätensä Kestnerin leukaperiin, aiva uuvatti taklaus, ja siitä ansaittu rangaistus.
Ok, selitän. Taklaus osuu kypärään, siitä rangaistus 2+10.Selitä tämä nyt mulle?
Kyllä se osuu akvaarioon enkä ole tästä valittamassa, voisin sanoa vittumaiseina tyyppinä että Kestner myy kanssa aika hyvin tämän osuman.
Eikun nyt saatana väännetään tästä.Ok, selitän. Taklaus osuu kypärään, siitä rangaistus 2+10.
Eiköhän tämä riitä minun osaltani, en palaa asiaan enää.
No eikö se kypärä nyt jumalauta yleensä PÄÄSSÄ ole?Eikun nyt saatana väännetään tästä.
Eli aina kun osuu kypärään niin 2+10? Nämä on kanssa sellaiset säännöt minkä kanssa en halua elää.
Eiköhän Kiko paikkansa jälleen ota. Mutta mikäli yhtään näyttää huonolta, Koivisto ottaa pienellä kynnyksellä Pospiloidin paikan.Jos ja kun, Kiko on maanantaina kokoonpanossa, niin haluaisin nähdä aktiivisen raastajan ilman näitä turhia ylilyöntejä. Taklataan kovaa kädet alhaalla. Jos pelaaminen näyttää samalta kuin perjantaina, niin penkin päähän samantien.
Pospisil on valtava riski nimenomaan omalle joukkueelleen. Aivan liian usein näiden kahden kauden aikana on tullut näitä pelejä joissa miehen oma agenda menee joukkueen edelle. Pekkana lähtisin maanantain peliin eilisellä voittaneella rosterilla ja jos käy kylmät niin tiistaina sitten nöyrä kukkopoika mukaan peleihin kiskomaan ottelusarjaa tasoihin. Tosin sekin sillä varauksella, että penkinpään pitää kutsua välittömästi jos focus on jälleen kaikessa muussa kuin joukkueelle pelaamisessa.Jos ja kun, Kiko on maanantaina kokoonpanossa, niin haluaisin nähdä aktiivisen raastajan ilman näitä turhia ylilyöntejä. Taklataan kovaa kädet alhaalla. Jos pelaaminen näyttää samalta kuin perjantaina, niin penkin päähän samantien.