jamppa1919
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ♠Ässät♠
Potentiaalisten floppien listalle menisi heittämällä kärkeen sen uuden kanadalaisen ässäpakin seuraksi.
Yllättävää että rauman poju pitää kaikkia Ässien hankintoja paskoina hankintoina.
Ryania en itse nostaisi missään tapauksessa kyseiselle toplistalle, mutta voi ehjän kauden pelatessaan sieltä kyllä löytyä. Ennemmin kuitenkin uskon Pihlmanin uuteen nousuun kuin Ryanin. Pelituntuma ei voi kahden melkein pelaamattoman kauden jälkeen olla kovin hyvässä kunnossa. Toki onneksi mies vaikuttaa nyt terveeltä, helvetin taitavalta ja hyvältä luistelialta. Tälläiset kaverit on lähtökohtaisesti olleet kovia kavereita myös liigassa. Voi kuitenkin olla että tämän kaverin kohdalla jää luu käteen.
Henkilökohtaisesti olin itse innostuneempi uudesta kolmosen laiturista Brodinista joka voi oikein roolitettuna ja sopivasti peliaikaa saadessaan olla positiivinen yllätys. Kokemusta kuitenkin aikuistenkin maajoukkueesta ja selvä tavoite nuorella kaverilla NHL:ssä. Poriin tulon ainoana motiivina on kehittyä kiekkoilijana.