voittamaton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Edmonton Oilers
Kuka on Eric Karlson? No ei vaan onhan Karlsson yksi parhaista hankinnoista, jos ei paras, pitkään aikaan. Itse en nähnyt Jokereiden peliä, koska en jaksa maksaa 12 euroa muiden joukkueiden pelistä, kun olen jo kaikki Bluesin pelit maksanut, mutta lukemani mukaan pelasi hyvän pelin. Itse olen nähnyt Karlssonilta mm-pelejä ja muutamia nhl-otteluita ja hyvä pakkihan se on, tosin ei omasta mielestäni maailman paras, vaikka parhaaksi valittiinkin. Ja nyt kun joku kysyy, että kuka on paras, niin itselläni eteen menevät mm. Weber, Chara ja Doughty, mielipide kysymys.
En usko, että on huonompi, kun meidän veilleuxit ja spilarit tai kerhon zagrapanit (tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin), mutta kuten mainitsit, turha kauden ekan pelin perusteella tuomita, varsinkaan kun muut ovat saaneet jo yli 5 liigapeliä ja harkkapelit pelattua. Myöskään hän ei ole ollut varmaankaan kovin monissa harjoituksissa mukana, joten pelitapakin on hakusessa. Kuitenkin kyseessä on kova tekijä liigaan ja HIFKillä varmasti tulee olemaan paljon hyötyä hänestä! Ei nhl:ssä kuitenkaan vahingossa tehdä yli 50 pistettä tai ahl:ssä reilusti yli piste per peli tahtia pisteitä. Okei kaukalon koossa on ero, mutta uskon O'Sullivanin kuitenkin olevan loppujen lopuksi hyvä vahvistus, kunhan tottuu isoon kaukaloon.
Patrick O'Sullivan on yhden pelin perusteella ehkä kaikkien aikojen huonoin hankinta SM-Liigaan. Tiedän, turhan aikaista teilata yhden pelin jälkeen, mutta HIFK:n puolelta voi käydä lukea kommentteja miehen esityksistä, joka oli tänään OKSETTAVA!
En usko, että on huonompi, kun meidän veilleuxit ja spilarit tai kerhon zagrapanit (tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin), mutta kuten mainitsit, turha kauden ekan pelin perusteella tuomita, varsinkaan kun muut ovat saaneet jo yli 5 liigapeliä ja harkkapelit pelattua. Myöskään hän ei ole ollut varmaankaan kovin monissa harjoituksissa mukana, joten pelitapakin on hakusessa. Kuitenkin kyseessä on kova tekijä liigaan ja HIFKillä varmasti tulee olemaan paljon hyötyä hänestä! Ei nhl:ssä kuitenkaan vahingossa tehdä yli 50 pistettä tai ahl:ssä reilusti yli piste per peli tahtia pisteitä. Okei kaukalon koossa on ero, mutta uskon O'Sullivanin kuitenkin olevan loppujen lopuksi hyvä vahvistus, kunhan tottuu isoon kaukaloon.