Haataja onkin siellä Ruotsissa varmaan asunutkin? Ja ei se Kapanen NHL:ssä viimekaudella pelannut.
Jos joku ei enää saa niitä naurukohtauksia minun Laakkosen tilastoinneista ja 840 pisteistä, kerron vielä miten laskin tuon jotta voi nauraa lisää.
Kävin kaikki Laakkosen kaudet läpi jakamalla pistemäärän otteluihin ja kerroin 55:llä. Näin sain jokaisesta kaudesta sen pistemäärän, minkä Laakkonen olisi tehnyt sen kauden tahdillaan, jos olisi pysynyt terveenä 55 ottelun ajan. Tällöin yhteispistemäärä olisi nyt 420 pistettä ja pistepörssin sijoitus 35, joka on värilaseilla katsottuna aika kova suoritus, varsinkin 29-vuotiaalle. Sitten laskin että 10:nä vuotena vielä 0.71 pistettä per peli 55 ottelun ajan ja yhteissummaksi tuli se 840. 39-vuotiaaksi pelaaminen on hieman todennäköisempää kuin 84-vuotiaaksi.
Aikamoista tilasto"nikkarointi"/-paskaa, mutta laskin kuitenkin muiden iloksi. Tiedän että olen kirjoittana paska, mutta sen tiedän että Laakkonen on todella hyvä pelaaja SM-Liigatasolle.
EDIT: Ja Laakkonen ei istu minkään muun joukkueen suunnitelmiin, sen kertoo viimekausikin.
Ja minun mielipiteeni on ilmeisesti se, että kaikki Kerhon pelaajat ovat parempia kuin muiden eli top-5 kovimmat siirrot: Laakkonen, Leavitt, Grönholm, Järvinen ja Tolvanen.