Sinä kysyit minulta, miten kokaiinin käyttö vaarantaa sivullisia ja minä vastasin. Ei sen kummempaa.Miten se liittyy yhtään mitenkään siihen että Lehterä on yrittänyt ostaa kokaiinia?
Sinä kysyit minulta, miten kokaiinin käyttö vaarantaa sivullisia ja minä vastasin. Ei sen kummempaa.Miten se liittyy yhtään mitenkään siihen että Lehterä on yrittänyt ostaa kokaiinia?
Onko keskustelu edennyt oikeasti noin? Ei minun mielestäni. Lehterä on on monen mielestä kovin siirto ja perustelutkin ovat hyvät. Kemppaista ei taida moni laittaa kovemmaksi siirroksi. Ainakin minulle se sopii mainiosti. Minä en vain henkilökohtaisesti osaa sanoa kumpi on parempi. Molemmat ovat juuri pelanneet suuren KHL-joukkueen ykkössentterinä hienon kauden. Molemmat ovat kookkaita ja monipuolisia senttereitä. Lehterä parempi hyökkäyssuuntaan, Kemppainen puolustussuuntaan. Se, että esimerkiksi sinä kerrot Lehterän olevan suvereenisti parempi pelaaja kuin Kemppainen, on pikkaisen huvittavaa.Huvittava seurata sivusta tätä Lehterä-Kemppainen vääntöä. Lähinnä Kärppä kannattajat yrittävät löytää syitä siihen, miksi Kemppainen olisi parempi hankinta. Itse en näe mitään syytä, miksi en valitsisi Lehterää ennen Kemppaista omaan joukkueeseen. Suvereenisti parempi pelaaja.
Lukitsen vastauksen Tero Lehterä... Eikun Jori!
Siis mitä helvettiä nyt taas? Miten kokaiinin käyttö vaarantaa sivullisia?
Ei missään vaiheessa. Joku vaan mietti keskenään keskustelupalstalla, että eiks tuossa voisi olla hyvä paikka julkaista samalla lisääkin pelaajia, ja sitten somen magiikka muutti sen tiedoksi, että joku julkaistaisiin.Eikös Tapparan pitänyt julkaista joku sopimus myös tänään tuon Lehterän sopimuksen teon oheessa
Kiva, että saat hupia näistä värilasiesi takaa. Minulla ei noita ole SaiPa kannattajana, vaan pystyn puolueettomaan arviointiin näitä kahta pelaajaa verrattaessani. Pysyn kannassani.Se, että esimerkiksi sinä kerrot Lehterän olevan suvereenisti parempi pelaaja kuin Kemppainen, on pikkaisen huvittavaa.
Puolueettomuus ei tarkoita, että olisi oikeassa. Arviointi? @Proffa_20:n arvio Kemppaisesta vakuutti minut ainakin siitä, ettei voi todellakaan sanoa kumpi näistä kahdesta vetää paremman kauden objektiivisesti. Ei kovimmalla hankinnalla ole todellakaan mitään väliä, vaan tittelillä pyritään epäsuorasti uskottelemaan toisille Jatkoajalla, että kumpi tulevalla kaudella pelaa paremmin. Eikä täällä kukaan ole perustellut sitä niin vakuuttavasti, että minä voisin uskoa toisen olevan selkeästi parempi pelaaja.Kiva, että saat hupia näistä värilasiesi takaa. Minulla ei noita ole SaiPa kannattajana, vaan pystyn puolueettomaan arviointiin näitä kahta pelaajaa verrattaessani. Pysyn kannassani.
Kaikilla meillä on jonkin väriset lasit joka asiaan. Kuitenkin, kuten nimimerkki @Whirl äsken hienosti sanoi, ei puolueettomuus takaa oikeassa olemista. Sinulla ei oikein edes mitään perusteluja ole ollut, vain toteat Lehterän olevan suvereenisti parempi pelaaja kuin Kemppainen.Kiva, että saat hupia näistä värilasiesi takaa. Minulla ei noita ole SaiPa kannattajana, vaan pystyn puolueettomaan arviointiin näitä kahta pelaajaa verrattaessani. Pysyn kannassani.
Mestaruus on minun mielestäni ylivoimaisesti paras mittari. Kumpi johdattaa joukkueensa ykkössentterinä mestaruuteen.No mitkä mittarit laitetaan paremmuusvertailuun kauden ajaksi?
Ensimmäinen Kärppä heti kimpussa! Hiertää näemmä siellä rotuaarin kupeessa kovasti!Puolueettomuus ei tarkoita, että olisi oikeassa. Arviointi? @Proffa_20:n arvio Kemppaisesta vakuutti minut ainakin siitä, ettei voi todellakaan sanoa kumpi näistä kahdesta vetää paremman kauden objektiivisesti. Ei kovimmalla hankinnalla ole todellakaan mitään väliä, vaan tittelillä pyritään epäsuorasti uskottelemaan toisille Jatkoajalla, että kumpi tulevalla kaudella pelaa paremmin. Eikä täällä kukaan ole perustellut sitä niin vakuuttavasti, että minä voisin uskoa toisen olevan selkeästi parempi pelaaja.
Jokaisella saa olla omat mielipiteensä, että millainen mittari on paras mittari. Mutta jos saa sanoa, niin mielestäni mestaruus ei ole paras mittari.Mestaruus on minun mielestäni ylivoimaisesti paras mittari. Kumpi johdattaa joukkueensa ykkössentterinä mestaruuteen.
Jääkiekko on joukkuepeli ja siellä on valmentaja ja noin 25 muutakin pelaajaa, joten tuon kaltainen mittari yksittäisten pelaajien paremmuuksien vertailuun on kyllä todella surkea.Mestaruus on minun mielestäni ylivoimaisesti paras mittari. Kumpi johdattaa joukkueensa ykkössentterinä mestaruuteen.
Mestaruus on minun mielestäni ylivoimaisesti paras mittari. Kumpi johdattaa joukkueensa ykkössentterinä mestaruuteen.
@Teme91 ja @mirasane , jäin odottamaan teidän vaihtoehtoista mittaria. Rehellinen mielipiteeni on edelleen se, ettei järkevää mittaria ole olemassakaan lähtökohtaisesti näin tasaisten, mutta silti eri tyyppisten pelaajien paremmuuden arvioimiseksi. Toki jos jompikumpi floppaa ja pelaa pahasti alle aiemman tasonsa, saadaan helposti ero paremmuudesta aikaan. Muutoin mestaruus ratkaiskoon.
Lopetan osaltani keskustelun tähän, että kun esimerkiksi jääkiekkotoimittajat valitsevat vuoden pelaajaa Suomesssa, eivät hekään katso mitään yksittäistä mittaria, eli kuka on tehnyt eniten maaleja tai pisteitä tai kuka on ollut ykkössentteri tai ykköspakki mestarijoukkueessa. Uskon, että sinäkin ymmärrät tämän, ja nyt vaan enemmänkin vänkäät siitä harmituksesta, että suurin osa pitää Lehterää kovempana kuin Kemppaista.@Teme91 ja @mirasane , jäin odottamaan teidän vaihtoehtoista mittaria. Rehellinen mielipiteeni on edelleen se, ettei järkevää mittaria ole olemassakaan lähtökohtaisesti näin tasaisten, mutta silti eri tyyppisten pelaajien paremmuuden arvioimiseksi. Toki jos jompikumpi floppaa ja pelaa pahasti alle aiemman tasonsa, saadaan helposti ero paremmuudesta aikaan. Muutoin mestaruus ratkaiskoon.
En tarvitse mitään mittaria, enkä moista edes halua. @Individual nimimerkki sellaista kyseli ja kun keskustelupalstalla ollaan, kerroin mielestäni parhaan. @Apheu unohti kokonaisuuden. Ei tietenkään kaikkien kohdalla voi mestaruuden perusteella paremmuutta mitata. Ihan hölmö ajatuskin moinen ja esimerkkejä on rajattomasti. Mielestäni tässä kaksinkamppailussa se tulisi ainakin lähtökohtaisesti kyseeseen.Tarvitsetko ylipäätään jonkun noin selkeän yksittäisen mittarin? @Apheu tuossa avasikin hyvin, mikä ongelma tuossa mestaruudella mittaamisessa on?
Miten voi paras kesävarustelu vuosiin hiertää? En missään vaiheessa yrittänytkään vihjailla Lehterän olevan huonompi? Pelaajan onnistumisen on monesta asiasta kiinni. Nyt eniten odotan miten koko joukkueella tulee onnistumaan kauden aloitus, kun lupaavat palaset hankittiin kesän aikana.Ensimmäinen Kärppä heti kimpussa! Hiertää näemmä siellä rotuaarin kupeessa kovasti!
Ei kai nyt sentään. En minä ole ketään vastaan, saati maailmaa.Mutta kyllähän tämä on taattu kesän merkki, että McTorso on taas palstalla vauhdissa ja vastassaan muu liigamaailma.
Mikäs mulla on nyt niin pahasti värittynyttä tässä keskustelussa? Se, että pidän Lehterän ja Kemppaisen paremmuutta mielipidekysykyksenä, johon minulla ei edes mielipidettä?Mutta ei siinä mitään, tällä palstalla saa tietenkin olla värilasit päässä.
Ihan hölmö väite. Ei minua moinen asia harmita pätkääkään. Itseasiassa, tätä nykyä minua ei aidosti henkilökohtaisella tasolla harmita tällä palstalla mikään. Mukava keskustella, varsinkin asiasta. Nämä minun nimimerkkiini liittyvät keskustelut eivät ole niin innostavia, mutta kuuluvat ilmeisesti asiaan, eikä siinä mitään.Uskon, että sinäkin ymmärrät tämän, ja nyt vaan enemmänkin vänkäät siitä harmituksesta, että suurin osa pitää Lehterää kovempana kuin Kemppaista.
Viime syksynä arvioit näin:Ei kai nyt sentään. En minä ole ketään vastaan, saati maailmaa.
Mikäs mulla on nyt niin pahasti värittynyttä tässä keskustelussa? Se, että pidän Lehterän ja Kemppaisen paremmuutta mielipidekysykyksenä, johon minulla ei edes mielipidettä?