Lähinnä mietin casual katsojaa. Joita KooKoo tarvitsee. Ei kakilla ole varaa laittaa 3x illassa älyttönästi massia peleihin. Raumalla hyvä hinnoittelu ja halli lähes aina hyvin istutettu. Mielestäni vain voisi ottaa maltillisemmin hinnoittelun kanssa. En oikein usko, että ihmiset Lumonille löytävät. Toivottavasti olen väärässä <- Mun mantra
Tämä oli päivän piristys! Tulee mieleen Kouvolan Sanomien napakat kun mikään ei ole koskaan hyvin. Nyt pääsee Liigaa katsomaan Mestis-hinnoilla.
Ajatellaan että lähtee isä + kaksi lasta:
ISTUMAKATSOMO yht. 34€ / perhe
SEISOMAKATSOMO yht. 30€ / perhe
Ja se on totta, ei kaikilla ole varaa tulla peleihin. (keskuspuistossa löytyy mm.näitä ihmisiä.) Mutta toinen fakta on myös se, että vaikka täällä pelataan Liigaa niin silti kaikkia ei kiinnosta tulla katsomaan kiekkoa. Ihmisillä on valinnan vapaus.
Ja pienenä mainoksena jos kiinnostaa tulla katsomaan ja haluaa tehdä sen edullisesti --> isä + kaksi lasta ja kaikille KKP-kausarit.
Jäsenmaksu 15€ ja kaksi lasta 10€ (5€ / lapsi)
Kausari aikuinen 200€ ja lapset 200€ (100€ / kausari)
Yht. 425€ / kausi
Pelejä n.30 kaudessa eli jää maksamaan koko perheelle tämä lysti 14,17€ / ottelu. Jos vielä innostuu katsomaan treenimatsit niin hinta on 12,50€ / matsi / perhe. Tai jos vain isä ostaa kausarin ja katsoo myös treenimatsit --> 6,32€ / ottelu.
KALLISTA SANON MINÄ <- mun mantra ja perustelut (sarkasmia)