nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Pari päivää sitten lokki paskoi paidalleni Lappeenrannan torilla. Tunnustan, tämän Lappeenranta voittaa selvästi, Kouvolan torilla ei samaa elämystä saa.
Uskoisin, että olen viettänyt enemmän aikaa tuolla, kuin sinä. Siltikään yksikään lokki ei ole ulostanut päälleni! Pisteet lokille, joka tunnisti vihulaisen ja päätti toimia, kuten jokaisen Lappeessa majailevan lokin kuuluukin! Toivottavasti tuli nokkimaan vetyäsi myöskin.Pari päivää sitten lokki paskoi paidalleni Lappeenrannan torilla. Tunnustan, tämän Lappeenranta voittaa selvästi, Kouvolan torilla ei samaa elämystä saa.
Atomin ehdin syödä. Se oli toki hyvä, tunnustan.Uskoisin, että olen viettänyt enemmän aikaa tuolla, kuin sinä. Siltikään yksikään lokki ei ole ulostanut päälleni! Pisteet lokille, joka tunnisti vihulaisen ja päätti toimia, kuten jokaisen Lappeessa majailevan lokin kuuluukin! Toivottavasti tuli nokkimaan vetyäsi myöskin.
Pari päivää sitten lokki paskoi paidalleni Lappeenrannan torilla. Tunnustan, tämän Lappeenranta voittaa selvästi, Kouvolan torilla ei samaa elämystä saa.
Hauskaa muuten, että itse @Kalalokki on tuosta viestistäsi tykännyt. Tuskin kuitenkaan sama kalalokki joka paskoi @nummenkallio n päälle. Luulisin, että Nummiksen viesti olisi ollut hieman toisensävyinen mikäli näin olisi ollut.Uskoisin, että olen viettänyt enemmän aikaa tuolla, kuin sinä. Siltikään yksikään lokki ei ole ulostanut päälleni! Pisteet lokille, joka tunnisti vihulaisen ja päätti toimia, kuten jokaisen Lappeessa majailevan lokin kuuluukin! Toivottavasti tuli nokkimaan vetyäsi myöskin.
Missä muuten on Kouvolan tori? Tämä on ihan vilpitön kysymys ilman vittuilua, koska oma Kouvolassa käynti on rajoittunut rautatieaseman, jäähallin ja Nipan Grillin seutuville.
No @Everton tuossa jo vastasikin. Hyvä selvitys Kouvolan torihistoriasta, mutta hieman turhaa vähättelyä Kouvolan toria kohtaan, samalla tavalla siellä on maaseutua ympärillä ja torikauppiaita böndeltä myymässä. Toki toriperinteet ovat Kouvolassa nuoremmat kuin Lappeenrannassa, ja jälkimmäisessä on toki omana juttunaan ne kojut, joissa myydään vetyjä ja atomeita.Missä muuten on Kouvolan tori? Tämä on ihan vilpitön kysymys ilman vittuilua, koska oma Kouvolassa käynti on rajoittunut rautatieaseman, jäähallin ja Nipan Grillin seutuville.
Legendaarinen Kotkan meripäivien meemimies on Kouvolasta.
Suomessa seuraavat urbaanit alueet ylittävät maagisen 1000 asukasta / km2 -asukastiheysrajan. Tai siis seuraavat alueet ylipäätään ovat urbaaneja:
- Vuores
- Helsinki
- Kuopio
- Tampere
- Hyvinkää
- Jyväskylä
- Lahti
- Lappeenranta
- Hämeenlinna
- Kajaani
- Oulu
Yllä olevat mainittu urbaaniusjärjestyksessä. Vuores, Helsinki ja Kuopio dominoivat tilastoa yli 1700 as. / km2 asukastiheydellä. Listassa mainitsematta jääneet paikat ja pitäjät puolestaan ovat yksiselitteisesti böndeä tai jotakin harvaan asuttua omakotitalokylää.
Legendaarinen Kotkan meripäivien meemimies on Kouvolasta.
Saman miehen penis tuli myös aikanaan ekana tuloksena googlen kuvahaussa, jos haki sanalla Kuopio.
Kouvolassa ainakin "kuuluisuutensa" aikaan asui, aseman lähellä.Myös risumies oli Kouvolasta. Tai siis vissiin Kuusaalta.
Kouvolassa ainakin "kuuluisuutensa" aikaan asui, aseman lähellä.
onko Kouvolan yö nelikymppiselle sinkkumiehelle uhka vai mahdollisuus
Kiitoksia @Everton kirppareista. Tykkään käydä tuommosissa ettimässä levyjä ja muita mitä kaikki ei arvosta. Saattaa löytyä vaikka IFK:N pelikirja
Kouvola oli Suomen ainoa kaupunki ennen kuntaliitosta. Ota selvää. En jaksa selventää.Olen usein tässä ketjussa käynyt puolustamassa altavastaaja-Kouvolaa, mutta valitettavasti tilanne on se, että Kouvola ei kuulu kaupunkien joukkoon. Tilastot eivät valehtele :(
Mutta pitäjänä Kouvola on yhäkin viehättävä ja idyllinen - ja ennen kaikkea paikalliset kouvostoriginaalit ovat mahtavia tyyppejä.