Koska olet syntynyt?

  • 13 336
  • 94

Koska olet syntynyt?

  • 1940-luvulla tai aiemmin

    Ääniä: 4 0,7%
  • 1950-luvun alkupuolella

    Ääniä: 1 0,2%
  • 1950-luvun loppupuolella

    Ääniä: 5 0,9%
  • 1960-luvun alkupuolella

    Ääniä: 15 2,7%
  • 1960-luvun loppupuolella

    Ääniä: 26 4,7%
  • 1970-luvun alkupuolella

    Ääniä: 58 10,6%
  • 1970-luvun loppupuolella

    Ääniä: 72 13,1%
  • 1980-luvun alkupuolella

    Ääniä: 129 23,5%
  • 1980-luvun loppupuolella

    Ääniä: 120 21,9%
  • 1990-luvun alkupuolella

    Ääniä: 96 17,5%
  • 1990-luvun loppupuolella

    Ääniä: 18 3,3%
  • 2000-luvulla

    Ääniä: 4 0,7%

  • Äänestäjiä
    548

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pitäisiköhän täällä olla 40+ vuotiaiden nurkkaus?

Voisihan siinä olla ideaa, saisi ikäistensä joukossa vääntää kättä. Mutta pelkäänpä vaan, että ei meitä huomioida ja meille erillistä hiekkalaatikkoa rakenneta - taitaa suurin osa modeistakin olla meitä nuorempia, joten kuka hitto meitä vahtisi?

terv. nimim. vlad vm. 1970.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
9.5.1994, eli tasan 49 vuotta siitä kun toinen maailmansota päättyi virallisesti. Olisihan se hienompaa, jos olisin syntynyt vasta vuoden myöhemmin, mutta on kai tuo 49 on melkein tasaluku.
Saksa taisi antautua toukokuussa, mutta Japsit vasta elokuussa ja sota loppui virallisesti 2.9.

Ja itse olen järjettömän hyvää vuosikertaa 1979.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saksa taisi antautua toukokuussa, mutta Japsit vasta elokuussa ja sota loppui virallisesti 2.9.

Tilanne WWII:ssa oli se, että yleinen antautumissopimus kirjoitettiin Reimsissä 7. toukokuuta ja se tuli voimaan keskiyöllä 8.-9. toukokuuta ja tällöin Euroopan sota virallisesti päättyi. Tosin taisteluita käytiin vielä muutama päivä senkin jälkeen esim. Kuurinmaalla, jossa taistelut päättyivät 10.5.1945. Ja kuten totesit, Japani antautui 2.9. jolloin toinen maailmansota varsinaisesti päättyi. Mutta erillisalueilla sotatoimet jatkuivat Aasiassa aina lokakuun loppuun saakka.

vlad.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kuulun palstan nuorisokaartiin, Tammikuu 1997. Muita samana vuonna tai myöhemmin syntyneitä?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
14.11.1981. Tarkkaa aikaa en muista (on se siinä jossain lautasessa, aamuyöstä), Oulussa.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Vastasin 70-luvun loppupuolella, vaikka -75 onkin vähän siinä vedenjakajalla..
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Kuulun palstan nuorisokaartiin, Tammikuu 1997. Muita samana vuonna tai myöhemmin syntyneitä?

Saman vuoden elokuu. Edelleen palstan epävirallisesti nuorin jäsen.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Saksa taisi antautua toukokuussa, mutta Japsit vasta elokuussa ja sota loppui virallisesti 2.9.

Ja itse olen järjettömän hyvää vuosikertaa 1979.

Totta, olisi pitänyt tarkentaa, että sota päättyi tuolloin Euroopassa virallisesti. No virheitä sattuu itse kullekin.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kuulun palstan nuorisokaartiin, Tammikuu 1997. Muita samana vuonna tai myöhemmin syntyneitä?

Yeaaap! *nostaa sormen ylös*.

Tammikuun lapsia minäkin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Yeaaap! *nostaa sormen ylös*.

Tammikuun lapsia minäkin.

Eli olet syntynyt 1997. Ihmettelinkin kun kyselit että mistä voi ostaa lippuja Jääkiekon MM-kisoihin. Mutta vastasin kysymykseesi ja iän myötä myös tietoa tarttuu mukaan.

Terveisin 1977.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Senkin kölvi, olet kymmenen päivää minua nuorempi!
Sinä taasen olet tasan neljä vuotta minua nuorempi, jos päivän päälle mennään. Kello oli mun putkahtaessani pihalle 23.45.
 

adston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Uhkaavasti lähenee kolmenkympin kriisi jos sellainen on tullakseen. Onneksi sentään koulut on tullut käytyä ja töitä on riittänyt niin ei ole vuodet menneet ihan hukkaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haluaisin tietää, ketkä ovat nuo kolme 2000-luvulla syntynyttä jatkislaista. Heillä on vielä tulevaisuus edessään, toisin kuin meillä muilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös