Koska olet syntynyt?

  • 13 335
  • 94

Koska olet syntynyt?

  • 1940-luvulla tai aiemmin

    Ääniä: 4 0,7%
  • 1950-luvun alkupuolella

    Ääniä: 1 0,2%
  • 1950-luvun loppupuolella

    Ääniä: 5 0,9%
  • 1960-luvun alkupuolella

    Ääniä: 15 2,7%
  • 1960-luvun loppupuolella

    Ääniä: 26 4,7%
  • 1970-luvun alkupuolella

    Ääniä: 58 10,6%
  • 1970-luvun loppupuolella

    Ääniä: 72 13,1%
  • 1980-luvun alkupuolella

    Ääniä: 129 23,5%
  • 1980-luvun loppupuolella

    Ääniä: 120 21,9%
  • 1990-luvun alkupuolella

    Ääniä: 96 17,5%
  • 1990-luvun loppupuolella

    Ääniä: 18 3,3%
  • 2000-luvulla

    Ääniä: 4 0,7%

  • Äänestäjiä
    548

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
1990-luvun alkupuolella. 1992 tarkalleen ottaen, alkuvuodesta jopa.

Ei ole kyllä kovin vaikea löytää yhtymäkohtia sinun ja erään koko kansan tunteman ilmaveivaajan välillä. ;) En nyt siis väitä että olet hän.

-95 nevöföget, minun syntymävuoteni ja eka mömmöm-kulta!
 
Viimeksi muokattu:

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vuosi oli 1990 kun maailman putosin eritteiden sivelemänä haisevana ja itkevänä olentona. Rumakin olin kuin saatana. Radiosta raikasi Panteran Cowboys from Hell ja syntymähetkellä Katupoikien laulu.

Nyt lähes tulkoon 21 vuotta myöhemmin vain yksi asia on muuttunut. Pojasta ei tullutkaan katulasta toisin kun ennusteltiin. Harmikseni silti totean että mikään muu ei olekkaan sitten muuttunut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elän, koska olen syntynyt. Ajankohtaa kysyttäessä se on milloin, ei koska.

Perkule, näistä parikymmentä prosenttia voisi olla ihan hyvin minun lapsiani. Teoriassa siis. Käytännössä tuskin niin usea.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Synnyin silloin kun äitini pykäisi. Taisi olla rankkaa, jos nykyistä olemustani katselee. Kiitos äiti jälleen kerran.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kaksi 1940-luvulla syntynyttä? Voiko tuo olla totta? Periaatteessa tietenkin voi olla vanhempiakin...

Mulla on sellainen kuva että Lukkopuolella viihtyvä senilix olisi syntynyt 30-luvulla. Nuorin taitaa olla tässäkin ketjussa ilmoittautunut NiksuP, nuo 2000-luvulla "syntyneet" ovat melko varmasti vitsejä.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oli kuulema tarkoitus syntyä 1991, mutta aina ei kaikki lähde rullaamaan eteenpäin toivotulla tavalla, joten 1992 loppuvuodesta sitä ollaan tallusteltu.

Toki jos alkuperäinen suunnitelma olisi tapahtunut, niin en välttämättä kirjoittelisi tässä juuri nyt.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kuulema tarkoitus syntyä 1991, mutta aina ei kaikki lähde rullaamaan eteenpäin toivotulla tavalla, joten 1992 loppuvuodesta sitä ollaan tallusteltu.

Toki jos alkuperäinen suunnitelma olisi tapahtunut, niin en välttämättä kirjoittelisi tässä juuri nyt.

Jopa todennäköisesti et :)

Itse kuulun kultaisen kasariluvun lapsiin, vieläpä ihan alkupäästä. Tosin loppuvuodesta olen syntynyt, mutta se taas ei kiinnosta ketään.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Onko 1975 70-luvun alku- vai loppupuolta? Valitsin loppupuolen koska koen 80-luvun 60-lukua läheisemmäksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ikäväkseni minulta ei lupaa kysytty siihen haluanko syntyä vai en, minut synnytettiin lupaa kysymättä helmikuun lopulla 1970. Olisin toki mielummin jäänyt syntymättä ja tähän mielipiteeseen ymmärtääkseni joku muukin haluaa yhtyä.

vlad.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Marraskuussa 1982 eli kolmenkybän rajapyykki ohitetaan reilun parin viikon päästä.
 

Ralph

Jäsen
Onko 1975 70-luvun alku- vai loppupuolta? Valitsin loppupuolen koska koen 80-luvun 60-lukua läheisemmäksi.

Jos olet syntynyt 1.1.1975, 80-luvulle on matkaa 1 825 päivää. 60-luvulle sen sijaan 1 826 päivää, joten ei ihme että 80-luku tuntuu läheisemmältä.
 
Etelä-Suomessa päivänä jolloin Tshernobylin ydinvoimalaonnettomuuden laskeuma saavutti Etelä-Suomen. Naapurilla oli Datsun 100A, Esson baarissa oli oranssit muovipenkit, kahvi maksoi markan, eikä Internetistä ollut vielä tietoakaan tavan kansan keskuudessa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Maaliskuussa 89. Seuraavana päivänä esiteltiin rumaa naamaa ja jotkut saattoivat kysellä, josko kyseessä olisi aprillipila.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Syntymävuosi on sama kuin haistavittu -asento eli kuusysi (1969). Jännää, miten jotkut nimimerkit on mielessään kuvitellu vanhemmiksi/nuoremmiksi.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen Jatkoajan mittakaavassa tällä hetkellä jo keski-iän ylittänyt. viestin kirjoittamishetkellä 66,76% vastaajista on nuorempia kuin minä. Ja tähän en ole laskenut niitä, jotka ovat ruksanneet saman vaihtoehdon kuin minä. Olen syntynyt tammikuussa 1976, joten todennäköisesti suurin osa saman ruksanneista on nuorempia kuin minä.
 

Jack Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Barcelona, HJK
Minä satuin syntymään samana päivänä kuin Tšernobylin ydinvoimala räjähti (26.4.1986).
Sitä en tiedä kumpi "omalla tavallaan" merkittävä tapahtuma tapahtui aiemmin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös