Sä nyt jankkaat edelleen noista merkeistä ja kuulutuksista. Mä olen kaikissa viesteissäni ottanut kantaa myös siihen, että siellä on ollut ruuhkaisaa ja porukka ei ole pitänyt turvavälejä. Ja niinhän se näkyy myös tuossa yhdessä jutun kuvassa.
Sä vaan jaksat jankata tuota omaa kantaasi ärsyttävyyteen asti.
Jos vielä kerran sinulle pitää vääntää rautalangasta, niin väännetään oma osuutenikin. Olen käynyt tänä vuonna 2 kertaa Linnanmäellä. Toisen kerran arkena ja lyhyen aikaa, ja toisen karran viikonloppuna ja pidemmän aikaa. Viikonloppukäynnillä koin täysin saman kuin nuo tuossa jutussakin haastatellut ihmiset, siellä oli ruuhkaa ja laitteiden jonoissa juuri kukaan ei noudattanut turvavälejä. Varmaksi en voi sanoa sitä, että putsattiinko laitteet joka välissä, mutta ainakin vuoristorataan pääsi seuraava porukka sen verran nopeasti, että epäilen sitä, että olisi ainakaan sillä kertaa vaunujen turvakahvova putsattu.
Lisäksi tunnen henkilökuntaa sieltä, ja heidänkin kanssaa keskusteluissa on tullut ilmi se, että niinä päivinä kun siellä on ollut paljon ihmisiä, on porukan kaitseminen ollut hankalaa ja kaikki ihmiset eivät noudata annettuja ohjeita.
Sinä voit paasata vaikka kuinka paljon paskaa ties mistä illuminaateita ja itkupilleistä, mutta tiedosta se, että on olemassa muitakin näkemyksiä ja kokemuksia kuin vain sinun ja sinun lakeijasi kokemukset.