Pakko myöntää, ettei Wuhanin pöpö paljon allekirjoittanutta kiinnostanut, kun se alkutekijöissään myllersi Kiinassa, mutta nyt onkin jo sitten alkanut kiinnostamaan. Ei oman terveyden vuoksi, vaan oman rakkaan seurani vuoksi. Aika ajoin, siis aivan helvetin usein, saa kuulla naljailua, kuinka helvetti jäätyy taikka maailma loppuu ennen Rauman Lukon mestaruutta, jotka on voinut sitten kuitata vain virneellä ja ajatuksella, että odotahan vain kun se joskus tapahtuu. Rauman Lukko pelaa parasta kiekkoa ikinä minun n. 20v kestäneen aktiivisen kannattajahistorian aikana ja odotukset tälle keväällä ovat potenssiin triljoona, "perkele, nyt on se meidän vuosi perkele!" ja mitä tapahtuukaan samaan aikaan maailmalla? Eurooppaan ja koko maapalloon on leviämässä joku pandemia, mikä leviää kuin rutto, vain koska jotkut kiinalaiset ovat juhlapöydässä Wuhanissa vetäneet jotain vitun puolivelttoa 26 asteista bleu lepakkoa alas kitalaesta, jonka seurauksena eurooppalaisia huippusarjoja aina jalkapallosta jääkiekkoon on peruutettu, taikka vaihtoehtoisesti pelit pelataan ilman yleisöä, joka vääjäämättä on uhkana myös kotimaiselle good old SM-Liigalle. Tähän kohtaan maailman syvin sekä pisin huokaus, sekä viiden minuutin hiljaisuus. Olisin valmis antamaan vaikka toisen munuaiseni, että pääsisin todistamaan minulle niin tärkeän seuran mestaruutta, itse pelipaikalla. Vaikka en siihen usko, että koko kausi peruutaan, niin olisihan se oikein antikliimaksin antikliimaksia, jos Lukko voittaisi mestaruuden 500-vuoden tauon jälkeen, ilman yleisöä! Olisi kyllä niin Rauman Lukkoa, ettei mitään rajaa. Ihan samaa luokkaa, kun saisi Lotossa 7 oikein, mutta potti jaetaankin 2 miljoonan ihmisen kesken ja sinulle jää vain tikkarirahat. Taikka kun kiekkopalstalla ollaan, niin vertaukuvallisesti Lukko antaisi vihiä kivikovasta ykkössentteristä joka saa kaikki kateellisiksi, mutta verhon takaa paljastuisikin Peter Tiivola. Taannoin case Kivenmäen jälkeen, totesi toimittaja Heikkilä "hockey gods will get him" Pekka Virrasta. En tiedä mikä voodoo sankari tämä mies on, mutta ota nyt jo se nuppineula pois siitä Lukko-logon muotoisesta pehmolelusta, jonka päässä on Virran Pexin hiuskarvoja. Saatana!