torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Tämän turhakkeen piti loppua. Rikepiste annettu.
Tietämystä löytyy, mutta selkeästi puolueellista sellaista. Itselläni on vain oma mielipide, minkä olen luonut tässä omassa pienessä maailmassani. Oma tietämys rajoittuu itse kokemaani, ja lähinnä isän kertomaan. Se voi olla yksioikoinen näkemys, mutta on se näkemys.Odotan sitä YHTÄ EU:n laajuista koronamääräystä, johon viittasit.
Teikäläisille on perustettu löylyhuoneeseen kaksikin ketjua, sen mukaan onko enempi humpuuki-vai salaliittoväkeä.
Sinun Britit-nimisessäsi "maassa" on ollut paljon enemmän ja isompia lockdowneja kuin esimerkiksi EU-valtioissa Ruotsi, Puola, Irlanti, Kroatia, Slovenia, Unkari, Slovakia, Latvia,Liettua, Viro....
Siellä sinun "Britit"-maassasi, jossa Skotlanti ja Wales siis ovat nytkin lockdownissa, on kuollut enemmän ihmisiä suhteessa kuin missään päin EU:ta (tai edes kehittynyttä maailmaa) , tullut enemmän taloudellista vahinkoa, ja ollut enemmän anti-lockdown mielenosoituksia, ja on koko Euroopan epäsuosituin hallituskin.
Euroopan epäonnistunein valtio, jopa OMIEN kansojensa, huomaa monikko, mielestä.
Jos tähden haluat rintaasi, niin jatka samaan malliin, joku partisaanipränikkä, punaisella nauhalla, voisi tulevaisuudessa häämöttää...
Ja tarkoitan, että se isänmaallisuus tulee perintönä, mutta en itse ole mikään sotilastaustainen. Armeijan kyllä suorittanut.