Ei riitä Kiurullakaan, silti se huutelee. Eli ehdotuksia vain kehiin. Nykyisen hallituksen aikana siirrytty pitkälti huutoäänestykseen muutenkinMitä ja milloin on tehtävä, siihen ei minulle riitä kompetenssi.
Koska olen sotilaspoliisi ja vielä sotilasarvolta korpraali odotan että pääsen rintamalle. Itse kävin tänään ampumassa ilmakivärillä huonolla menestyksellä, joten ilta menee nyt tähtäysharjoituksia tehden kuten intissä aikoinaan.Miten täällä muut reserviläiset ovat valmistautuneet rintamalle lähtöön? Itse pakkasin juuri LuHan reppuun sekä hain kaupasta kuivamuonaa muutamaksi viikoksi.
Kutsua rintamalle jäljitystoimistoon odottaen.
Meinaat siis olla koronataistelun sotamies Aarne Honkajoki? Edistykselliset pyssyt selässä, viisaita lausuen ja samalla vähän sotaa sekä armeijaa pilkaten.Koska olen sotilaspoliisi ja vielä sotilasarvolta korpraali odotan että pääsen rintamalle. Itse kävin tänään ampumassa ilmakivärillä huonolla menestyksellä, joten ilta menee nyt tähtäysharjoituksia tehden kuten intissä aikoinaan.
Mielessä kävi että pitäiskö tässä ostaa omilla rahoilla esimerkiksi joku taljajousi. Itsehän en mene rintamalle mikäli ainoa pyssy mikä mulle annetaan on vanha Nokia 5110 tai joku kertalleen pesty nenäliina.
Kiuru jäljittää koronan hengiltä.Epäilen että korona ehtii hävitä tältä pallolta ennen kuin Kiuru ja Varhila puhaltaa pilliin jäljityksen osalta.
Mikä noissa rokotuksissa on muuten niin hankalaa? Siis kun puhutaan että työvoimaa ei ole ja vaatii pitkän koulutuksen. Yhdellä kaverilla on eräs sairaus ja joutuu kerran viikossa pistämään itseään lihakseen, kerran sen nähnyt, niin ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Jos on joku heiveröinen vanhus tai lihaton nisti, niin sitten ymmärrän että vähän ammattitaitoa vaatii, mutta normaalille ihmiselle helppo toimenpide
Miksi mua alkoi tuon Kiurun jutun luettuani pelottaa aivan helvetisti, että nousevien tartuntalukujen varjolla tämä yhteiskunta pistetään jälleen oikein kunnolla kiinni. Tuli helvetin surullinen olo. Tilannekuva on aivan eri kuin 2020 keväällä. Kriisinhallintakeinot on sen sijaan näillä helvetin jääräpäillä Kiurun johdolla täysin samat.
Minä kehuin ja useamman kerran. Olen sitä mieltä, että rokotemasiina olisi tullut laittaa jo aikoja sitten liikkeelle ja ottaa työterveyshoito viimeistään syksyllä mukaan. Samoin olen edelleen sitä mieltä siitä, että koronapassi olisi tullut ottaa aiemmin käyttöön.Kovasti kehuttiin Kristaa kun kävi telkkarissa vakavana puhumassa selkeitä lauseita, mutta itse asiahan taisi silloinkin olla ihan sitä samaa tuubaa kuin tämä virka-apusekoilu.
Miten täällä muut reserviläiset ovat valmistautuneet rintamalle lähtöön? Itse pakkasin juuri LuHan reppuun sekä hain kaupasta kuivamuonaa muutamaksi viikoksi.
Tuuli laittelee taas parastaan. Rouvan agendalla ovat:
- lapset rokotettava välittömästi (lääketieteellisiä perusteita ei tarvita eikä niitä kannata jakaa)
- rajoituksien jatkuttava kunnes kaikki rokotettu kolmesti
Keskustelun taso on tätä. Onhan tämä uskomatonta, että koulutetut & osaavat ihmiset huutavat Twitterin täydeltä kaikenlaista järjenvastaista roskaa. Tämä on muuten yhtä suurta hölynpölyä kuin samassa paikassa kukkiva rokotevastaisuus, jota tuonkin kommentit ovat täynnä.
Maalitolppien siirtäminen käy tukahduttajilta niin upealla rutiinilla jo kahden vuoden harjoituksien jälkeen, etteikö nämä oikeasti ymmärrä suhtautua edes itseensä kriittisesti? Ymmärtävätkö nämä lainkaan koulutuksestaan huolimatta, millainen olento ihminen on? Ihmisen luonne on sosiaalinen. Ihminen tekee suurimman osan ajastaan hyödytöntä tekemistä, mutta kuitenkin tärkeintä on se, että hän nauttii siitä.
Maalitolppien jatkuva siirtely tulevaisuuteen. Suosikkini ovat "sitten kun" ja "kun tilanne on toisenlainen". Uskovat niin kipeästi tuohon itse, että virusta ei ole enää missään, kun kaikki vaan toimivat kuten ohjeistus on. Jos katsotte ympärillenne maailmalle niin mikä siinä on, että nämä FFP2-kansat ja tukahduttajat eivät ole saaneet hommaa yhtään mihinkään kuosiin koko tänä aikana? Miksi pitää valita tehtävä, joka on käytännössä mahdoton?
Tämä uusin maalitolpan siirto on siis se, että nyt teho-osastolta joudutaan siirtämään hoitohenkilökuntaa tavanomaisiin tehtäviin sairaalassa. Siis ensin tämä porukka oli huolissaan, kun jouduttiin kouluttamaan lisää tehohoitohenkilökuntaa ja nyt he ovat huolissaan, kun nämä pystyvät siirtymään takaisin tavanomaiselle vuodeosastolle? Ei herran jestas. Jos tätä noin hoidetaan niin ovea, jossa lukee "ulos" voi olla aika vaikea löytää.
Tuuli laittelee taas parastaan. Rouvan agendalla ovat:
- lapset rokotettava välittömästi (lääketieteellisiä perusteita ei tarvita eikä niitä kannata jakaa)
- rajoituksien jatkuttava kunnes kaikki rokotettu kolmesti
Keskustelun taso on tätä. Onhan tämä uskomatonta, että koulutetut & osaavat ihmiset huutavat Twitterin täydeltä kaikenlaista järjenvastaista roskaa. Tämä on muuten yhtä suurta hölynpölyä kuin samassa paikassa kukkiva rokotevastaisuus, jota tuonkin kommentit ovat täynnä.
Maalitolppien siirtäminen käy tukahduttajilta niin upealla rutiinilla jo kahden vuoden harjoituksien jälkeen, etteikö nämä oikeasti ymmärrä suhtautua edes itseensä kriittisesti? Ymmärtävätkö nämä lainkaan koulutuksestaan huolimatta, millainen olento ihminen on? Ihmisen luonne on sosiaalinen. Ihminen tekee suurimman osan ajastaan hyödytöntä tekemistä, mutta kuitenkin tärkeintä on se, että hän nauttii siitä.
Maalitolppien jatkuva siirtely tulevaisuuteen. Suosikkini ovat "sitten kun" ja "kun tilanne on toisenlainen". Uskovat niin kipeästi tuohon itse, että virusta ei ole enää missään, kun kaikki vaan toimivat kuten ohjeistus on. Jos katsotte ympärillenne maailmalle niin mikä siinä on, että nämä FFP2-kansat ja tukahduttajat eivät ole saaneet hommaa yhtään mihinkään kuosiin koko tänä aikana? Miksi pitää valita tehtävä, joka on käytännössä mahdoton?
Tämä uusin maalitolpan siirto on siis se, että nyt teho-osastolta joudutaan siirtämään hoitohenkilökuntaa tavanomaisiin tehtäviin sairaalassa. Siis ensin tämä porukka oli huolissaan, kun jouduttiin kouluttamaan lisää tehohoitohenkilökuntaa ja nyt he ovat huolissaan, kun nämä pystyvät siirtymään takaisin tavanomaiselle vuodeosastolle? Ei herran jestas. Jos tätä noin hoidetaan niin ovea, jossa lukee "ulos" voi olla aika vaikea löytää.
Ei vittu olin intissä kirjuri! En olisi uskonut että olen valioyksilö kun kriisi iskee ja tarvitaan apua.Miten täällä muut reserviläiset ovat valmistautuneet rintamalle lähtöön? Itse pakkasin juuri LuHan reppuun sekä hain kaupasta kuivamuonaa muutamaksi viikoksi.