Mitäpä jos vaikka lopetat tämän uhriutumisen ja luet mitä
@Flonaldo kirjoitti. Siinä tekstissä on nimittäin järkeä. Jos olet eri mieltä, niin vastaa siihen itse viestiin ja perustele kunnolla miksi hän on mielestäsi väärässä.
Nyt tämä uhriutuminen jätti minulle lähinnä sellaisen tunteen, että huomasit itsekin olevasi väärässä, mutta et kykene sitä myöntämään. Jos tämä ei ollut toivottu tulkinta, niin kannattaa kokeilla erilaista lähestymistapaa.
Uhriutuminen on toinen asia, mutta jos aletaan nimittelemään henkilönä sellaisesta mitä en ole. Se on väärin. Asiathan näissä pitäisi keskustella eikä henkilöitymät.
No minäpä vastaan siihen viestiin:
Kaltaisesi koronan myötä täysin hourahtaneet ihmiset kieltäytyvät ottamasta erittäin tarkkaan tutkittua ja erinomaisesti vakavaa koronavirustautia estävää rokotetta, mutta kuvittelevat että tutkitusti ja todistetusti koronan kannalta täysin hyödytön ja ihmisille vaarallinen eläinten loislääke on sitten pelastus.
Sitä miten nämä kaksi asiaa voivat mahtua kenenkään päähän yhtä aikaa, on vaikea ymmärtää. Rokote ei ole tarpeeksi tutkittu tai haittavaikutukset hirveitä, mutta hevosten loislääke ihmisille niin johan huolet unohtuvat.
Täällä viitataan lääkärilehteen joka viittaa Cochranen tutkimukseen ja kummassakin todetaan että tutkimuksia on liian vähän, että voitaisiin sanoa yhtään mitään. Vaaditaan lisää tutkimuksia. Eli on väärin sanoa "tutkitusti ja todistetusti".
Toisekseen täällä joku sanoi sen olevan vaarallista ihmiselle. Jos se niin vaarallista olisi niin A) sen tutkimustahan ei jatkettaisi B) ei sitä käytettäisi edes ihmiselle loisten poistoon.
Kolmannekseen, te kaikki (jos osaatte englantia) voitte itsekkin mennä nih.gov sivustolle selvittämään miten paljon puhutte itse asiaa. Siellä on tällä hetkellä kymmenittäin valmistuneita tutkimuksia, sadoittain käynnissä olevia ja lisää tulossa olevia.
Kävin nyt aamuni ratoksi noin 30 läpi noista tutkimuksista, missä oli kyseinen "eläimille tarkoitettu loislääke" testattuna ihmisillä ja nimenomaan tähän nuhakuumeeseen mitä te kaikki pelkäätte niin kovin (jonka tappavuus on edelleen alle 1%, perus flunssa tappaa enemmän normi vuotena).
Kyllä, muutamassa tutkimuksessa ei ollut kunnon tulosta ja muutamassa ei havaittu hyötyä. Mutta mikä oli merkillepantavaa, niin 21 tutkimuksessa todennettiin hoidon tehostuminen riippumatta oliko annos kertaluonteinen tai jatkuva hoidon aikana. Tutkimukset olivat ympäri maailmaa poislukien eurooppa ja p-amerikka.
Eli jos kyseinen lääkeaine yksistään auttaa näin niin miksipä sitä ei kuuluisi käyttää apuvoimana nykyisten muiden lääkkeiden lisäksi?
Joten jos
Cochrane säätiö (lääkärilehden linkitys juttuunsa) tekee päätelmän
Gates säätiön rahoituksella, ettei nämä tutkimukset anna oikeita tuloksia, niin itselläni herää jälleen kysymys että "kenen eväitä syöt, sen lauluja laulat" vai miten se menikään? Sitäpaitsi tämä tutkielma oli tehty toukokuulla kuluvaa vuotta, tässä välissä on valmistunut paljon uusia tutkimuksia.
Toisekseen en edelleenkään ymmärrä rokotepassin merkitystä, koska ei se estä tartuttamista ja edelleenkin Israel hyvänä esimerkkinä siittä, että heikommassa terveydellisessä tilassa olevat kuitenkin tulevat kärsimään taudista rokotettunakin ihan sairaalahoitotasoisesti. Joka herättää kysymyksen, että miksi halutaan silloin edes jotain tällaista passia?
Mitä tulee
@Nelfor kommenttiin uhriutumisesta, niin minusta silloin kun ASIOISTA keskustellaan, niin ei kuulu ottaa kuvioon henkilöön kohdistuvaa loukkausta.
Ja
@Flonaldo lle voin sanoa terveisiä että kaltaisesi keittiöpsykologi voi pitää turpansa kiinni jos ei tunne toisen ihmisen tarkoitusperiä saati koko ihmistä.
En minä ole kyseenalaistamassa yleistä linjaa tämän taudin kannalta. Olen vain toivomassa parempia hoitomenetelmiä kyseiseen tautiin liittyen. Jokainen parantakoon immuniteettinsa itse valitsemallaan tavalla (vapaa maa edelleen), toiset voivat ottaa rokotteen ja on edelleen ihmisiä joille kyseistä rokotetta ei voida pistää. Mielestäni kyseinen tauti olisi saatu kuriin paljon rajummilla sulkutoimenpiteillä päivästä 0 alkaen. Jos maailma olisi pysäytetty vaikka kuukaudeksi heti lähdöstä ja jokainen olisi pitänyt itsensä sekä matkustushimonsa kurissa niin koko tautia ei sairastettaisi. Emmekä enää edes muistaisi koko kuukauden "lock downia" tässä vaiheessa kun juna kulkisi edelleen.