Jos niiden liskojuttujesi sijaan olisit joskus aiemmin lukenut tätä ketjua edes kertaalleen, tietäisit että minun mielestäni Suomessa ei tänään pitäisi olla yhtäkään rajoitusta voimassa ja ihmisten pitäisi elää mahdollisimman normaalia elämää.
Mutta se ei vaadi sitä, että keksin youtube-videoiden perusteella lääkäreiden kirjoittavan tahallaan vääriä kuolintodistuksia. Minun ei myöskään tarvitse alkaa ajatella, että ylipainoiset tai eläkeikäiset eivät ole ihmisiä. Vaan jotain alemman kategorian olentoja?
Ajankulua tämä on, kun huomaan jonkun viestin saatan kirjoittaa. Tässä ketjussa on 240 sivua tekstiä. Onko ne tosiaan pakko kaikki selata läpi että on sinun tasollesi sopiva kirjoittelija? Mulla on pari muutakin juttua elämässä menossa.
Aivan turha väittää että kaikki jotka eivät luota (ainakaan vielä) rokotukseen olisivat jotain weardo porukkaa. Ei se mene niin, Osa toki liihottelee omissa maailmoissaan aivan kuten koronarokotehaitta myönteisissäkin. Tavallista porukkaa, joiden mielestä faktat ei tue sitä että rokote kannattaa ottaa (vielä) on suurin osa.
Täällä viitataan erikoisiin lähteisiin mitä rokotekriittiset käy läpi. No siinäkin on puolensa. Kun katsoo valtamedian (sitä monien mielestä ainoata oikeata) juttuja niin onhan ne ihan täysin puolueellisia ja esimerkiksi poliittisesti täysin pimeitä. Mitään puolueetonta mediaa Suomessa ei oikein edes ole. Esimerkiksi influenssa häviäminen nollaan on ihan täyttä paskaa.
Minulle ylipainoiset on kyllä ihmisiä myös, mutta silti sellainen 80-90v ylipainoinen tuohon kuolee. Tai kuoli, nythän osataan hoitaa ja kuolemia mitätön määrä. Ja sinänsä aivan sama koska et sinä rokotettuna näitä "olentoja" suojaa sen enempää kuin minä rokottamattomana. Jos nukut yösi paremmin ajatellen että pelastat maailman rokottamalla itsesi (sori, liiottelu, mutta sinä tykkäät selvästi siitä) niin suon sen oikeuden sinulle.